Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ben ik nou heel hysterisch [zomervakantie 2012]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

14-09-2011 om 09:23 Topicstarter

Eltie semnadisse

ja die ken ik ! Ik weet niet of het echt iets voor ons is, het komt een beetje 'leefgemeenschap' op mij over. Een ritje op de tractor is ook inmiddels te kinderachtige voor mijn 8 jarige. Ander nadeel lijkt mij dat dit weer een Nederlandse camping is, dus Nl'se eigenaren en alleen maar Nl'se gasten.

Ik ga denk ik die camping die niet reageert even bellen of anders direct boeken via de website.

Petr@

Petr@

16-09-2011 om 17:37

Ga ook komende week boeken

Maar wij willen volgend jaar gaan vliegen (naar Curacao) dus dan loont het om vroeg tickets te boeken.

Vic

Vic

17-09-2011 om 12:56

Ook januari

De organisatie waar ik boek komt ook pas in januari met de prijzen (zelfde organisatie, Joyeux, heb ik je nieuwe nick gespot?). Ik heb wel altijd al maanden van tevoren plannen voor midweekjes in mei- of herstvakantie, maar als het dan zover is komt het financieel vaak lastig uit. Ik heb nog geen idee waar ik volgende zomer heen ga, en dat vind ik eigenlijk wel heel leuk.

Manda Rijn

Manda Rijn

17-09-2011 om 21:46 Topicstarter

3 weken gereserveerd

he he, mooi. 2 weken op een camping in de Dordogne (super goedkope caravan met voortent zonder water en sanitair, back to basic maar dan niet in een eigen tent) en een week grens dordogne, ook goedkoop in een chalet zonder sanitair.

beide met zwemrivier en zwembad, zalig.

Komend jaar nog eens kijken wat we doen met de overnachtingen, met een beetje geluk kunnen we bij vrienden in parijs terecht.

Vic

Vic

17-09-2011 om 22:13

Joyeux!

Nou ja, wat grappig. Het heeft wel even geduurd voor ik het doorhad (ik had eerst iemand anders op het oog

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.