Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mickey

Mickey

14-04-2010 om 23:54 Topicstarter

Genista

Een mooi kaarsje voor jullie, en voor J en zijn gezin. Ik denk aan je morgen!
Kus, Mick

Ook voor genista

Een kaars voor kracht voor morgen!

Nikus

Omdat je het gebruiken kan!

Voor mari

Ik moet vaak aan je denken. Voor jou en je kinderen een kaars die héél lang zal branden...

Bastet

Bastet

15-04-2010 om 07:18

Genista

Sterkte vandaag!
liefs,Bastet

Minet

Minet

15-04-2010 om 08:11

Suzan en sophie

Morgen hopelijk dan echt de allerlaatste operatie van Sophie, zodat ze aan de revalidatie kan beginnen in haar mooie rode rolstoel!
Ik steek een ontzettend dikke kaars aan die net zolang kan branden als haar revalidatie duurt.
Daarnaast een mooie warme kaars voor suzan en de zus van sophie, om ook jullie alle kracht te geven die maar nodig is!

Puck

Puck

15-04-2010 om 08:26

Jacoline

Een kaarsje omdat het weer tegenzit en je weer onder het mes moet.

Gerdina

Gerdina

15-04-2010 om 09:10

Genista

Sterkte vandaag er wordt aan je/jullie gedacht!

Gerdina

Gerdina

15-04-2010 om 09:10

Suzan en sophie

ook aan jullie wordt gedacht!

Genista

In gedachten bij jullie op deze zonnige dag....

Voor liesbeth

Omdat ik zoooo vaak aan je moet denken! Een warme kaars en een arm om je heen.

dochterlief

dochterlief

15-04-2010 om 17:40

Nog eentje voor mijn moeder

Morgen onderzoeken in het ziekenhuis. Ik heb gehoord wat er in de brief stond... en dat klinkt helaas niet goed . Nog een mammografie, echo, misschien een MRI, en een biopt - alles morgenochtend. Wel haast dus, geen goed teken.

Mama, hou je taai, ik zeg het misschien niet zoveel, maar ik hou van je. Er brandt een kaarsje voor je.

dochterlief

Petr@

Petr@

15-04-2010 om 18:56

Regien

Een kaarsje vol hoop dat je morgen een positieve test in je handen mag houden...

liefs,
Petr@

Ook voor regien

Ik ken je verhaal niet, maar ik hoop hartstikke met Petr@ mee op een positieve test!

knevel

knevel

15-04-2010 om 20:24

Verlaat kaarsje voor mayte en kaatje

Twee kaarsjes natuurlijk, voor Vincent en voor Bas.

liefs knevel

S

S

15-04-2010 om 22:43

Voor de ouders en de zus van m

die vandaag op een leeftijd van 13 jaar en 2 dagen is overleden aan een hersentumor.

Wat zal je gemist worden knul, ook door je oud-klasgenoten.

Christa.A

Christa.A

15-04-2010 om 23:08

Voor mijn lieve hond angie een megagrote kaars

Mijn meissie die ik op 12-04-2007 als uitgefokte en uitgemergelde Staffordteef van ruim 7 jaar uit het asiel heb gehaald. Mijn meissie, die doodsbang was voor alles en iedereen de eerste week behalve voor mij. Mijn kanjer die weer leerde vertrouwen.. Mijn lieverd die voor ons gezin en onze andere dieren haar lieve hondenhartje open zette en drie prachtige jaren bij ons heeft gehad.
Mijn hondje die ik precies drie jaar nadat ik haar uit het asiel gehaald heb, op 12-04-2010 heb moeten laten inslapen. Ze is bijna tot op het uur precies 3 jaar ons meissie geweest. En nu is ze er niet meer.... Afgelopen woensdag is ze gecremeerd en over 2 weekjes hebben we haar weer thuis.
Mijn meissie.... waar ik ontzettend veel van gehouden heb en nog steeds doe.... Ze is er niet meer :o(
Dag lieve Angie..... we zien elkaar weer achter de regenboog!!!!
Kus, je vrouwtje Christa.

Wat lief!

Wat lief, wat ongelooflijk lief, al die kaarsjes voor J. Het was een goed afscheid gisteren. Maar te vroeg, veel te vroeg...

Petr@

Petr@

16-04-2010 om 12:38

Christa

Een kaarsje voor jou omdat je Angie zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-04-2010 om 12:39

Anna

Op deze sombere dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

reina

reina

17-04-2010 om 09:31

Voor rashid

Vandaag had je je 22e verjaardag moeten vieren, maar je blijft altijd 7 jaar ... Een kaarsje voor jou en voor je mama en je broer, die je zo missen.

Kaardje voor muppet

Heel veel sterkte.

Voor liesbeth

Voor jou weer een kaars zodat je weet dat er aan je gedacht en voor je gebeden wordt, meid. liefs x

En voor r

Een mooie kaars van hoop op een baan!

En een kaars voor evy leigh

Omdat ik weet dat je ergens zo tegenaan loopt te hikken - kan je niet zo goed helpen..... liefs x

joos

joos

19-04-2010 om 09:30

Voor het meisje

dat ik dit weekend toevallig sprak en dat morgen weer voor een scan moet om te kijken of de tumor in haar hoofd toch weer teruggekomen is. Sterkte, dappere dame!

Leerling

een hele grote kaars voor een leerling van de school waar ik gewerkt heb. Toen ik er werkte overleed zijn moeder plotseling; het mannetje was nog een kleuter. Nu lees ik dat ook zijn vader zomaar ineens overleden is.
Niet te bevatten allebei 'zo maar' overleden en nog zo jong. Een hele grote kaars voor hem en zijn zusje en al hun dierbaren!

Jacoline29

Jacoline29

22-04-2010 om 07:40

Mezelf

Vanmiddag krijg ik een nieuwe tijdelijke prothese,de mijne is nu lek. een extra operatie als gevolg daarvan.weer gehele narcose,weer draaierig de komende weken als naweeen v/d narcose een operatie die niet nodig had geweest anders.

sandra75

sandra75

22-04-2010 om 12:52

Voor mijn oom bram

hij ging voor een knie-operatie naar het ziekenhuis, belandde na deze operatie op de IC omdat hij het zo verschrikkelijk benauwd had en nu blijkt dat hij lever-, long-, en lymfeklierkanker heeft

Een mega krachtkaars voor hem

ishtar

ishtar

22-04-2010 om 13:46

Ach san!

grote kaars ernaast!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.