Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Yaw

Yaw

26-09-2008 om 19:37

Doodzieke pasgeborene (longen), tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
-Wendy-

-Wendy-

20-11-2008 om 11:48

Yaw

Wat vreselijk dat het onvermijdelijke nu toch is gebeurd. Ik wens jou, je familie, maar vooral ook je zus en haar man heel veel sterkte om dit enorme verlies te verwerken.

Wendy

Jacoline29

Jacoline29

20-11-2008 om 13:32

Yaw..............

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd,ook voor je zus.

Een hele Dikke knuffel.

Klein mannetje,wordt maar een mooie heldere ster aan de hemel.

Massi Nissa

Massi Nissa

20-11-2008 om 13:53

Ach dat jochie

Lieve Yaw, wat kan ik zeggen? Een dikke knuffel voor jou en je dierbaren.
Massi

Ik moet steeds denken

Ik moet steeds denken aan het beeld van zo'n kleintje op schoot bij zijn mamma, die laatste 5 minuten.... het gooit me 3 jaar terug in de tijd, wij zaten er zo ook bij.... alles liep wel anders toen, maar het gevoel dat de machine gestopt wordt die jouw kind beademt....

Ya

Ya

20-11-2008 om 15:22

Yaw

Lieve Yaw,
Wat erg allemaal zeg.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe.
Dikke knuffel voor jullie.
Liefs Ya

Gerdina

Gerdina

20-11-2008 om 22:58

Yaw

Ik las je bericht gisteren met mijn zoontje slapend op schoot. Hij is een week ouder dan jouw neefje. Ik probeerde me voor te stellen dat hij daar niet rustig lag te slapen, maar zo stil lag omdat hij gestorven was. Mijn hart brak, terwijl ik natuurlijk wist dat het niet echt was. Hoe moet het dan wel niet zijn voor je zus, zwager, jou en de rest van de familie. Daar is het nu de rauwe werkelijkheid.
Heel veel sterkte gewenst!

Gecondoleerd

met het verlies van je neefje. Wat in en in triest.

Vraagje voor yaw voor morgenvroeg..!

Lieve Yaw morgenochtend in de kerk steken we kaarsen aan voor mensen doe overleden zijn. Ik zou zo graag een kaarsje voor je neefje aansteken. De namen worden niet hardop genoemd, maar wil je mij zeggen hoe hij heet? Dan denk ik zijn naam erbij.
liefs Geerke (mailen mag ook, op [email protected])

Lieve yaw

er brandde een kaarsje vanmoregn, voor je lieve kleine neefje.

Yaw

Heel veel sterkte meis met alles dat morgen (en daarna) komen gaat..

Piedjee.

Yaw

Yaw

25-11-2008 om 08:55

Zie het nu pas

Heel erg lief van die kaarsjes, sorry dat ik hier nu pas weer incheck. En hij heet Yaran.

Gisterochtend hebben we hem dus begraven. Het was ontzettend zwaar, ben er nu nog lichamelijk naar van zelfs.

's Ochtends heb ik eerst een tijdje met de naaste familie bij hem gezeten voor het laatst. Dat was de eerste keer dat ik zijn hele gezichtje kon zien, want daar zat eerst allerlei medisch tuig aangeplakt. Hij zag er heel rustig en mooi uit gelukkig.

Daarna de dienst. Ik wilde misschien nog iets zeggen, maar dat lukte me niet, had gewoon hartkloppingen. Het klopt gewoon ook niet, je zit daar voor zo'n lief jong ding dat gewoon lekker in de box had moeten liggen thuis.

Ze hadden hem zelf aangekleed en gewassen en alles en droegen het mandje zelf naar het grafje uiteindelijk. Ik hoop dat dat ze later goed doet, het idee dat ze hem zelf in alles hebben begeleid tot het einde.

Guinevere

Guinevere

25-11-2008 om 13:11

Yaw

Mijn gedachten zijn nog steeds bij jullie allemaal. Mijn hart brak (weer) bij het lezen van je bericht. Nogmaals, veel sterkte voor iedereen die de kleine jongen in het hart droeg.

Oh yaw

wat kl*te zwaar is dat zeg - kun je je ziek van voelen
sterkte voor jullie

Asa Torell

Asa Torell

27-11-2008 om 21:06

Yaw

Wat zullen jullie je nu leeg voelen deze week... ook ik blijf aan jullie denken. En wat een mooie naam!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.