Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Therese

Therese

11-11-2009 om 18:58

Aftellen tot 26 december

Ik vind het niet echt gepast om te updaten in het nod-draadje, maar in een 'gezellig contact-draadje' voel ik me ook nog niet thuis. Iedereen duimt zo ontzettend hard voor ons dat ik toch graag wil vertellen hoe het gaat. Vandaar dit draadje en 26 december hopen we de magische 12-wekengrens te bereiken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Therese

Therese

11-11-2009 om 19:07

Update

Gisteren hebben we de eerste echo gehad en deze klopte precies met het termijn. Het goede nieuws verder is dat mijn HCG-waarde perfect is. Bij 4+2 zat ik op 669, wat behoorlijk bovengemiddeld is en bij 5+3 zat ik al op 11.224! Dat is een verdubbeling om de dag en is super.
Het enige wat iets vreemd doet, is mijn progesteronwaarde. Ondanks een hoge hcg-waarde en extra progesteron daalt deze langzaam. Gelukkig is dit goed op te vangen met extra progesteronbolletjes.

Tot nu toe alleen maar goed nieuws en volgende week woensdag hebben we echo nummer 2. Het blijft onwijs spannend, maar we hebben in ieder geval een goede start gemaakt.

Liefs Therese (5 + 4wk)

Merel78

Merel78

11-11-2009 om 19:19

Lieve, lieve meid

oh lieve meid!
Het eerste goede nieuws is binnen! Laten we hopen (en ik blijf voor je duimen, en velen met mij!) dat dit goede nieuws dit keer blijvend is! Wat fijn dat je hier een draadje hebt waarin we je kunnen blijven volgen en met je meeleven, kan me voorstellen dat je nog niet gelijk naar gezellig wilt verhuizen! Hoe is het met je werkperikelen in de tussentijd?

liefs, Merel

elsje78

elsje78

11-11-2009 om 20:53

Therese

Ik had dit draadje niet gezien anders had ik daar niet gepost hoor!

Ik denk aan je en blijf voor je duimen!!

Liefs Elske

mee1977

mee1977

11-11-2009 om 20:59

Therese

Ohhh ik tel met je mee af

Je waardes stijgen goed zeg!

Ik was van de week al een paar keer hier en in NOD komen kijken of er nieuws van jouw was.. En nu dus je eigen lijstje.
Ik kom hier regelmatig even om een hoekje kijken!
Mijn duimen draaien overuren voor julie!!

Biene M.

Biene M.

11-11-2009 om 21:02

So far so good

Goed nieuws tot zover! Het leest alsof je elke dag lek geprikt wordt, is dat te doen? En werk je nu halve dagen?

Laat het maar snel eind december zijn!

X

liora

liora

11-11-2009 om 22:01

Therese

Hoi Therese,

Klinkt heel goed, ik tel met je mee tot 26 december!

Liora

Therese

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim.

En een kus!
Vonda

Elke

Elke

11-11-2009 om 23:32

Oh therese!

Lieve Therese!

Wat een goed nieuws!!! Ik duim me rot voor je!!
Op naar 26 december! Dat was voor mij vorig jaar een super datum, want toen had ik mijn eerste positieve test in mijn handen Dus dat moet dit jaar weer goed komen, maar dat met goed nieuws voor jouw!!!

Liefs Elke

Therese

waar wordt je nu begeleidt en doen ze nu ook andere dingen dan bij de vorige ziekenhuizen ?

Ik duim weer voor jullie !

m@ss

m@ss

12-11-2009 om 13:12

Therese

Ohw spannend, maar goed nieuws

Ik duim me rot en als je nog iets weet, ik doe het!!!

liefs mass

Ooooooh therese

Ben zo blij dat je een draadje geopend hebt, ik zoek om de paar dagen naar nieuws van jou...
Duimerdeduim...
X

Petr@

Petr@

12-11-2009 om 21:53

hier draaien de duimen ook voor jou...

liefs,
Petr@

Adventkalender

Heb je al een adventkalender gekocht?
Dan mag je elke dag een vakje openmaken!

femmetje

femmetje

13-11-2009 om 17:00

Therese en dirksmamma

Wat een leuke idee die kalender!!
en meis ik brnad elek avond weer een kaarsje voor je! Ik hoop zo erg dat het nu goed gaat komen het is je zo gegunt!
liefs Fem.

Therese

Therese

14-11-2009 om 16:09

Elsje

Het klop dat je hier het draadje niet hebt staan. Ik zag jouw vraag staan en naar aanleiding daarvan heb ik dit draadje geopend

Therese

Therese

14-11-2009 om 16:15

6 weken zwanger!

Vandaag 6 weken zwanger! Vanaf nu begint het echt spannend te worden. Mijn ervaring tot nu is dat vanaf deze tijd de symptomen minder worden en dat echo's niet meer goed zijn.

Woensdagochtend dan ook DE echo..brrr heel spannend, maar ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden (en over na te denken). Tot nu toe lukt dat aardig. Tot nu toe heb ik overigens best wel een goed gevoel, maar dat heb ik vaker gehad. Ook dat gevoel probeer ik maar te negeren.

Haha wat een goed idee van zo adventkalender. Elke ochtend dat ik wakker wordt zonder bloed zet ik er weer een 'streepje' bij in mijn hoofd, maar het zou veel leuker zijn als ik een vakje open mag maken en een chocolaatje als cadeautje toe zou krijgen .

Ik vind het zo ontzettend lief dat jullie met me meeleven en voor me duimen! Wat een schatten zijn jullie toch!

Liefs

elsje78

elsje78

17-11-2009 om 14:40

Morgen...

...branden er hier wat kaarsjes voor je!! Ik wens erbij dat alles er nog steeds prima uitziet en dat het nu eindelijk eens goed mag gaan!!

Ik zal aan je denken

Liefs Elske

Therese

Ook vanuit hier wordt aan jou gedacht!!!!

Voor de rest kan ik me alleen maar bij Elske aansluiten.

Biene M.

Biene M.

17-11-2009 om 20:55

Spannend

Ik hoop op goed bericht van je Therese!

Therese

Therese

18-11-2009 om 10:00

Tweede echo gehad

En waaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

We hebben vanochtend het mooiste knipperlichtje ooit gezien! Helemaal volgens het termijn. Echt zo ongelooflijk mooi.

Zo mooi dat ik me de hele tijd heel hard moet knijpen om zeker te weten dat het geen droom is!

Ik ben helemaal hyper en volgende week woensdag (25-11) mogen we weer kijken!

krin

krin

18-11-2009 om 10:40

En nog een inbraakje

Wow! Het magische knipperlichtje! Wat een gelukzalig moment zal dat geweest zijn. Hyper vooral dapper verder!

Risama

Risama

18-11-2009 om 10:56

Ja, ja, ja! (ook inbraakje)

Oh wat goed! Ga zo door!

Risama

Biene M.

Biene M.

18-11-2009 om 11:06

O therese

Wat een geweldig nieuws! Nu weer een spannende week voor de boeg... Laat het dit keer toch goed gaan, eindelijk!

Liefs,

May

May

18-11-2009 om 11:25

En nog een meelezer

Geweldig! En ik duim voor je dat het deze keer allemaal helemaal goed komt!!!

Elke

Elke

18-11-2009 om 11:46

Therese!

Lieve Therese,

Wat een prachtig nieuws!! Dat dat lichtje maar heel lang mag blijven kipperen en uitgroeien tot jullie kindje!! Kaarsjes blijven hier voor je branden tot ]dat hij/zij geboren is

Ik blijf je volgen.

Liefs Elke en Tess

-Kaatje-

-Kaatje-

18-11-2009 om 13:00

Weer een inbraakje van een meelezer..

Jaaaa Therese, wat een prachtig nieuws!!!
Ik wens je alle goeds een een voorspoedige zwangerschap, hoop dat je er mettertijd steeds meer van zult kunnen gaan genieten.
Nu is het jouw tijd hoor, je hebt het zo ontzettend verdient.

Merel78

Merel78

18-11-2009 om 13:38

Wow therese!

Wat fantastisch, een knipperlichtje. Nog weer een spannende week te gaan. Maar ik hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat en het knipperlichtje straks een mooi kloppend hartje is, wat je uiteindelijk zelfs kunt horen! Lieve meid, elke goede echo, is weer een stap dichterbij. Het is je zo gegund!

Liefs, Merel

p.s. en sterkte voor de komende spannende dagen!

elsje78

elsje78

18-11-2009 om 14:00

Joepie

Goed zeg!! En fijn dat je volgende week alweer mag!!

Ik blijf duimen, kaarsen branden en wat ik nog meer kan bedenken!!

Liefs Elske

Rembrand

Rembrand

18-11-2009 om 15:12

Therese.

Ook hier draaien de duimen overuren !!
Wat zou het geweldig zijn als 2010 jullie jaar gaat worden !
Dikke knuf,
M.

Inge N

Inge N

18-11-2009 om 18:09

Therese

Hier wordt ook elke dag aan jullie gedacht. Ik hoop ze dat dit kleine hartje blijft knipperen op de vele echo's

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.