Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
guera

guera

06-07-2011 om 10:54

In navolging van boven: wat mag jouw kind niet?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eens met fio

ik ben sowieso makkelijk met wat mijn oudste aan wil, tot een paar jaar geleden liep ze bloot op het strand, toen wou ze een broekje en daarna ook een topje. bij zwemlessen is ze begonnen met een badpak maar badpakken wil ze al een tijd niet meer. Nou prima.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-07-2011 om 17:58

Wat heerlijk!

eindelijk eens een dilemma waar ik gelukkig niet over na hoef te denken! Mijn zoons dragen altijd een bovenstukje ( whahahahahah)

Bikini

Hier in de 'bible belt' van de VS zijn wij het openbare zwembad uitgestuurd omdat dochter van toen 1 jaar geen bovenstukje aan had. Bovenstukjes zijn ook voor pasgeborenen verplicht, anders zouden mensen er aanstoot aan kunnen nemen.... Die arme tiener die ons toen moest wegsturen heeft gelaten mijn tirade aangehoord dat hij juist degene was die mijn baby seksualiseerde en dat ik daar aanstoot aannam. We hebben ons uiteindelijk maar aangepast, maar thuis wordt er gewoon topless gezwommen. (Wel even opgezocht of dat wettelijk niet verboden was, je weet maar nooit...)

Muusje

Muusje

jemig ik kan mij jouw woede goed voorstellen ! Hier loopt mijn jongste poedeltje naakt op het strand net als veel andere kleine kindjes.

Merel

Merel

17-07-2011 om 13:57

Muusje

Goh met zo'n ukkie had je bijna nog kunnen beweren dat het een jongetje was? Die van mij hadden met 1 jaar nog een grote pamper aan en amper haar op hun hoofd. Het was beslist niet zonder kleding te zien of het jongetjes of meisjes waren

Tirza G.

Tirza G.

17-07-2011 om 14:57

Ja bromvlieg

Dat weet ik, dat er mensen zijn die júist kleine kinderbillen heel seksueel vinden. Zo zijn er ook mannen (meestal) die kicken op verpleegstersuniformen, schooluniformen, witte kniekousjes, lang blond haar, rode krullen, schoenen, blote voeten - enzovoort. Daar kun je jezelf niet tegen beschermen - zelfs een burka aantrekken helpt daar niet tegen.
Maar daar gaat hier de discussie niet over. Als je niet ten prooi wilt vallen aan lustgedachten van anderen, kun je nooit meer buiten komen. Laat staan op het strand, overigens.

Tirza

Da's waar tirza - o.t.

je hebt compleet gelijk.
Kom mee naar buiten allemaal (als het weer droog is) dan zoeken wij de wielewaal

Ik vind het vroeger práchtig dat ik voortijdig een bikini aan mocht. Met bovenstukje dus. Terwijl mijn moeder dat pure flauwekul vond.

Merel

Tja, ze had een zwembroekje met ruches aan en een pagekapseltje. Ik heb toen ook gezegd dat ik werkelijk geen verschil zag tussen het bovenlijfje van jongetjes en meisjes, maar toch werd ik eruit gestuurd.

Muusje

amk

amk

17-07-2011 om 19:12

Op het draadje hieronder

mijn kind mag niet op gympen lopen zolang ik nog inspraak heb. Gympen zijn voor de gymles en niet voor dagelijksgebruik.

Asa Torell

Asa Torell

20-07-2011 om 10:16

Bikini

Jeetje, ik dacht dat ik destijds als 5-jarige al aan de late kant was met zo'n ding, na een lange zeurcampagne. En dat in de qua kleding en speelgoed toch heel wat meer uniseks gerichte jaren 70, waar mijn ouders ook voluit in thuishoorden. Ben dus helemaal verbaasd dat er nu nog kinderen zijn die dat niet mogen, ik heb al jaren het idee dat dochter (nu 4) het enige meisje in zwembroek is in het hele bad, op eigen verzoek uiteraard want ikzelf vind bikini's dus prima.
Daarentegen zou ik die flitsschoenen echt niet kunnen verdragen, ik kan tegen redelijk wat prikkels maar die dingen kan ik echt niet hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.