Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke limonadesiroop


watertoren schreef op 18-03-2024 om 15:51:

Dan snap ik misschien niet helemaal wat Ranja is. Ik moet dan denken aan kinderfeestjes van vroeger en dat ik zei van doe mij maar een glaasje water. In mijn ogen is vooral goedkoop. Ranja is water met een vies zoetje eraan.

Nee dat blijkt . Toch even een keer een kijkje nemen in de supermarkt, dan gaat er een wereld voor je open. En wat doet het er toe of iets wellicht goedkoop is? Een product is toch niet perse lekker als het duur is. Coca cola of Fanta is ook niet veel meer dan water met een zoetje.

On topic voor TO; hier is momenteel de Karvan Cevitam Zero watermeloen/ aardbei favoriet.

Onze zoon is nogal kieskeurig en drinkt momenteel alleen die van Capri Sun (zero), zag ‘m elders ook al genoemd worden. Zelf vind ik alleen citroensmaak lekker, maar dan met Spa rood erdoor. Beiden drinken we overigens meestal water (of, in mijn geval, koffie of wijn ).

o.t. Mijn moeder (1920 - niet meer in leven) vond altijd dat de term ranja uitsluitend paste bij oranje siroop. Andere kleuren noemde zij limonadesiroop.

En wat vinden jullie  van air up geur pods?   (ik vind het dure gebakken lucht, en toen kleinkinderen dit op hun verjaardagslijstje noteerden, koos ik iets anders van dat lijstje. Irritante oma, ja).

Anouk1234

Anouk1234

18-03-2024 om 19:28 Topicstarter

Wilgenkatje- schreef op 18-03-2024 om 19:21:

En wat vinden jullie van air up geur pods? (ik vind het dure gebakken lucht, en toen kleinkinderen dit op hun verjaardagslijstje noteerden, koos ik iets anders van dat lijstje. Irritante oma, ja).

Ik vind het ook helemaal niets. Mijn kinderen wilden hem ook. Nu hebben ze ook door dat het niet veel voorsteld. Mijn kinderen nemen gewoon een herbruikbare fles water mee naar school.

Wilgenkatje- schreef op 18-03-2024 om 19:21:

En wat vinden jullie van air up geur pods? (ik vind het dure gebakken lucht, en toen kleinkinderen dit op hun verjaardagslijstje noteerden, koos ik iets anders van dat lijstje. Irritante oma, ja).

Dochter heeft er 1 en vind het lekker. Ze drinkt er ook echt wel meer water door, dus hier werkt het goed

Zelf vind ik trouwens Elderflower siroop ook lekker! Die is wel prijzig, €7,- voor een fles. Lekker met wat gin, tonic en een limoentje er in 

800_800_3_452671_0_nl_belvoir_elderflower_cordial_bio_siroop.png

Wilgenkatje- schreef op 18-03-2024 om 19:21:

En wat vinden jullie van air up geur pods? (ik vind het dure gebakken lucht, en toen kleinkinderen dit op hun verjaardagslijstje noteerden, koos ik iets anders van dat lijstje. Irritante oma, ja).

Ik ruik sinds 2.5 jaar niks meer. Iets met covid. Dus voor mij werkt het niet. 

BlairW schreef op 18-03-2024 om 19:32:

[..]

Dochter heeft er 1 en vind het lekker. Ze drinkt er ook echt wel meer water door, dus hier werkt het goed

Zelf vind ik trouwens Elderflower siroop ook lekker! Die is wel prijzig, €7,- voor een fles. Lekker met wat gin, tonic en een limoentje er in

800_800_3_452671_0_nl_belvoir_elderflower_cordial_bio_siroop.png

Die fles had ik ook een keer gekocht (roze variant) omdat dochter hem zo mooi vond. Maar dus helemaal niet in de gaten dat het aanmaak limonade was. Nou ja, na 3 slokken zei dochter "he bah, het is wel heel zoet" .... maar goed, na goed lezen zagen we dat het siroop betrof  

_Anoniem_ schreef op 18-03-2024 om 19:39:

[..]

Die fles had ik ook een keer gekocht (roze variant) omdat dochter hem zo mooi vond. Maar dus helemaal niet in de gaten dat het aanmaak limonade was. Nou ja, na 3 slokken zei dochter "he bah, het is wel heel zoet" .... maar goed, na goed lezen zagen we dat het siroop betrof

Haha!! Kan me de verwarring wel voorstellen, het ziet er niet uit als de standaard siroop

niet alles gelezen. Maar heeft iemand al Hooghoudt gezegd? In de glazen fles? Ik drink t zelden. Maar toch.     de klassieke oranje. Ook perfect voor een klassieke vla flip.. De hardgroene Reine Claude is ook heerlijk en de citroen iseen must have voor een ouderwetse kwast 

Vrees alleen  dat t alleen in Noord Nederland verkrijgbaar is. 

IngridT schreef op 18-03-2024 om 19:44:

niet alles gelezen. Maar heeft iemand al Hooghoudt gezegd? In de glazen fles? Ik drink t zelden. Maar toch. de klassieke oranje. Ook perfect voor een klassieke vla flip.. De hardgroene Reine Claude is ook heerlijk en de citroen iseen must have voor een ouderwetse kwast

Vrees alleen dat t alleen in Noord Nederland verkrijgbaar is.

Oja de Reine Claude pruimensiroop! Die vond ik ook altijd lekker.

IngridT schreef op 18-03-2024 om 19:44:

niet alles gelezen. Maar heeft iemand al Hooghoudt gezegd? In de glazen fles? Ik drink t zelden. Maar toch. de klassieke oranje. Ook perfect voor een klassieke vla flip.. De hardgroene Reine Claude is ook heerlijk en de citroen iseen must have voor een ouderwetse kwast

Vrees alleen dat t alleen in Noord Nederland verkrijgbaar is.

Online bij de Jumbo zie ik.

Luttjetrut schreef op 18-03-2024 om 10:18:

Ik ben fan van Tesseire grenadine. Maar heb nu ook de "mocktail" smaakjes voor de afwisseling.

(Disclaimer: ik houd van zoet, en vind de smaak van stevia extra lekker)

Ik drink Tesseire citroen limoen, en de mocktail varianten kende ik nog niet. Ik ga de mojito proberen, lijkt me lekker!

Mijn dochter heeft afgelopen week besloten dat ze Raak gaat vragen om haar in haar sport te sponsoren, omdat ze hun limonade zo lekker vindt. Vooral de groene, reine claude.

Wilgenkatje- schreef op 18-03-2024 om 19:21:

En wat vinden jullie van air up geur pods? (ik vind het dure gebakken lucht, en toen kleinkinderen dit op hun verjaardagslijstje noteerden, koos ik iets anders van dat lijstje. Irritante oma, ja).

Ben ik ook fan van. Je moet wel lekker slurpen en bereid zijn om je door je hersens te laten foppen. Dus ik snap dat het bij sommige mensen "niet werkt".

Wel denk ik dat veel mensen er verkeerde verwachtingen van hebben door de marketing. Je moet het niet vergelijken met frisdrank of limonade, maar met water waar fruit in zit waardoor het een beetje die smaak heeft over genomen,

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.