Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 09:52

Stoom afblazen[ex lapt afspraak aan z'n laars]

Natuurlijk moet ik weer los laten, maar voor nu ben ik boos en verdrietig. Laats met beiden advocaten erbij hebben we afgesproken dat in de kerstvakantie de kinderen van di 8.00 tot vrij 14.00 bij hun vader zouden zijn. Dit gaf mij de mogelijkheid om te kunnen werken(ik moest haast smeken om deze dagen).
Een dag erna deelde hij via zijn advocaat mede dat drie nachten te veel te zwaar blablabla was, en dat het er twee zouden worden. Dus mijn advocaat een bericht gestuurd dat dat niet conform de afspraak was .Afspraak was afspraak. De dagen zouden dus aansluiten aan de kerstdagen zijn. Ik ging er dus wel al vanuit dat hij de kinderen wel een dag eerder zou terugbrengen. Ben ik vanmorgen op tijd om naar het werk te gaan, komt ex de kinderen niet halen. Ik nog in de veronderstelling dat hij zich verslapen had, rij naar zijn huis, de auto's stonden er maar ze deden niet open.. Ik nog toeteren, komt zijn vriendin woest naar buiten rennen wat ik aan het doen was, het over de hoofden van de kinderen te spelen en hun voor het blok te zetten. En dat de advocaten dit afgesproken hebben. En dat ze anders de boel wel zouden omdraaien(neem aan dat ze bedoelt mij de kinderen af te nemen).
Ik mijn advocaat gebeld, die er dus niet is, maar in de loop van de dag nog wel zou komen. Wel de secretaresse gesproken die vertelde dat zijn advocaat inderdaad had gefaxed dat ex de kinderen pas donderdag 9.00 kon hebben tot vrijdag 14.00. (ik begin dus om half 9 dus dit is weer het bekende treiteren) . Ik wist hier dus niets van, dit is ook precies mijn ex, ga ik niet accoord dan wordt het nog minder.
Ik weet dat ik dit allemaal wel ga oplossen dat het ook allemaal wel goedk omt, dat ik moet loslaten, alleen nu ben ik boos en verdrietig, en dat moet ik even kwijt.
Tigerfeet


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

27-12-2011 om 10:44

Bso

Ik heb het al een keer gezegd, maar nog een keer kan geen kwaad. Met zo'n **kel van een ex moet je zelf voor oplossingen zorgen, en opvang voor de kinderen regelen. Dan is het aan hem. Komt hij wel, dan komt hij wel, komt hij niet, dan mag hij dat zelf aan zijn kinderen uitleggen.
Sterkte ermee, wat een rot eind van de Kerst ;-(

Kinderen

Wat spijt me dat voor je Tigerfeet. En klem tussen je kinderen en je werk. Met dit soort acties kan ik me goed voorstellen dat je allerlei woede in je op voelt komen. Het zijn ook zijn kinderen, en zo draai jij er voor op.
Ik zou met zo'n vent ook niets te maken willen hebben en het dan maar buiten hem om regelen. En ja verdrietig, want voor je kinderen is dit ook niet leuk dat ouders in de strijd liggen over wie de kinderen heeft. Daar zou ik snel een eind aan maken.
Ik zou die faxen en die zaak wel goed bewaren. En is het misschien mogelijk om vader te dwingen mee te betalen aan professionele kinderopvang?

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 11:02

Vic

Ik val nog niet onder gesubsidieerde kinderopvang, lang verhaal.
Ik ging er wel vanuit dat hij dat hij ze eerder terug zou brengen, niet dat hij ze niet zou komen halen. Dus stond wel even met mijn bek vol tanden. Inmiddels allerlei vrienden aan het optrommelen.
Tigerfeet

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 11:06

Annej

Op zich zijn ze bij het reintegratiebedrijf wel soepel dus zal ik daar niet gelijk problemen mee krijgen. Maar mijn werk geeft ook afleiding en zorgt ervoor dat ik aan een nieuwe toekomst kan gaan bouwen, en dat ik het allemaal vol kan houden.
Het is voor de kinderen zeker ook verdrietig, in iedergeval voor mijn zoon, die gaat graag, mijn dochter wil eigenlijk nieteens(nog maar 5)
Mijn advocaat heeft de faxen, ik heb alleens aangekaart dat hij dan maar mee moet betalen, alleen zijn zegt dat er weinig kans is dat de rechters hier daarmee accoord gaan, die zeggen: Goed gedrag kun je niet afdwingen, en daar zit ook wat in. Ik had dit keer niet verwacht dat hij met advocaten erbij dit gewoon weer zou flikken, maar ik ben nog steeds wel woest. Wel voor twee dagen al een oplossing gevonden.
Tigerfeet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

27-12-2011 om 13:23

Ach

Wat een luizenstreek toch weer van je ex. Zo wordt loslaten ook wel heel moeilijk. Maar volgens mij is het wel de enige manier, niks meer van hem verwachten en zorgen dat je alles in eigen hand houdt.

Als hij toch niet wil co-ouderen, is het dan geen optie om een weekendregeling te doen en hem de maximale alimentatie te laten betalen? Dan kan je daarvan de kinderopvang betalen. En krijg je in 2012 ook geen vergoeding voor de kinderopvang? Als alleenstaande ouder met een klein inkomen krijg je nog steeds ontzettend veel geld terug van de belasting. Zorg dat je niet meer afhankelijk van hem bent, dan kan hij je ook niet meer zo raken.

Sterkte ermee, zo'n ex maakt het leven er niet gemakkelijker op!

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 13:56

Roosje

We hebben al een paar weken geen co-ouderschap meer. Het is al een omgangsregeling en hij zou deze vakantie de kinderen 4 dagen hebben wat hij alweer terug draait.

Ik ga wel alles eraan doen om door het UWV in traject genomen te worden dan heb ik met behoud van uitkering recht op kinderopvang betaald door de gemeente. Totdat ik een betaalde baan heb dan houdt dat op maar dat is weer geen probleem dan be ik uit de bijstand.

Ik krijg al maximale allimentatie, alleen nu nog een deel PA dat wordts straks alleen KA
Tigerfeet
inmiddels weer rustig, alleen nog wat geirriteerd

+ Brunette +

+ Brunette +

27-12-2011 om 17:29

Nog een ervaringsdeskundige

Ook ik ben door dit soort ergernissen gegaan: afspraken maken, ergens op rekenen, moeilijkheden op het laatste moment. Het is zelfs weleens voorgekomen dat ex na een paar uur opbelde dat dochter vervelend was en of ik haar maar weer wilde komen ophalen. Een paar keer heb ik dat nog gedaan ook, maar daarna zei ik dat ik haar ook niet ergens kon dumpen als ze bij mij thuis vervelend was. Ging trouwens om doodgewoon kindergedrens, geen hysterische uitbarstingen ofzo.
Echt, de beste manier is nergens op te rekenen, dan kan het ook niet tegenvallen. Regel altijd een oppas-backup als je kinderen naar hem gaan. Wen eraan dat jij weleens oppaskosten moet maken omdat hij niet thuis geeft. Langzaam gaat de irritatie dan over in een stoer gevoel dat je hem niet nodig hebt en dat hij zijn geld in zijn r**t kan steken. De beloning is dat jij een veel betere band met je kinderen zult krijgen dan hij.

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 19:13

Brunette

Ik weet het ik weet het, ik moet echt achetr opvang aan, dus eerst achter het UWV aan gesprekken voeren etc.
Ik voel me nu al af en toe stoer(nu even moe hoor) dat ik het red zonder hem. Ik vind het geen beloning als mijn band met de kinderen beter is dan die van hem, wat het schaadt hun ook behoorlijk. Ik ben wel keer op keer trots als ik weer een mijlpaal haal, dit is de volgende, red je alleen tiger, je kunt het.

Tigerfeet

Schot voor de boeg

Er komt een gedachte bij mij op om het over een geheel andere boeg te gooien: je stelt je advocaat voor in de rechtszaak te pleiten voor het afwijzen van enige omgangsregeling. gewoon niks. Want er vallen met hem toch geen afspraken te maken, dat is belastend voor je kinderen (en ook voor jou), dus hij mag met de hoed in de hand komen bedelen en dan zal jij genadiglijk bezien of het jou op dat specifieke moment schikt.

Dat red je nooit, maar dan mag hij op de zitting ten overstaan van de rechter en de Raad-voor-de-Kinderbeschermingsmevrouw gaan uitleggen waarom er eigenlijk geen afspraken met hem te maken zijn.

Vreemde ogen dwingen, dat idee. Wie weet gaat hij zich van schrik voorbeeldig gedragen.

Sterkte ermee

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

27-12-2011 om 20:38

Temet

Ik hoopte dat we met 2 advocaten erbij wel afspraken zouden kunnen maken en ja die hadden we dus en nee dhij komt ze niet na, dus ik denk dat hij met een rechter erbij braaf ja en amen zegt en zich er nog niet aan houdt.
Uiteraard zie ik gelijk het beeld voor me dat hij met de hoed in de hand bij mij komt bedelen, ik draag een victoriaanse jurk, hij staat een trede lager op de trap etc etc etc, dat beeld lijkt me wel wat.
Zijn heks(zo vind ik haar ondertussen) reip vanmorgen oa naar me dat ik had gevraagd welke dagen de kinderen bij hun konden zijn en dat zij dat hadden doorgegeven. Ze heeft wel een heel vreemd beeld van hoe het gegaan is, maar zo dus niet. Wat mij betrefd gaan ze daar nooit meer heen, maar is ook niet goed.
Ik denk dat mijn advocaat op toevoeging dit niet gaat doen, ook geen rechtzaak wil beginnen. Het enige wat ik echt weiger is een verhuisgebod op te laten nemen, dat wil ex nl en dat weiger ik pertinent. Ik vrees dat het vooral veel slikken gaat worden, helaas heb je nergens recht op, behalve op de allimentatie.
Tigerfeet

anoniem

anoniem

28-12-2011 om 13:01

Vastleggen

alles vastleggen. afspraken, maar ook notities van niet komen opdagen, gebeurtenissen, enz enz.

is erg dat zoiets moet, maar soms enige weg.
hier ook een vader die hoog van de toren blaast om zijn kinderen te mogen zien, maar vergeet dat hij hier meer voor moet doen dan alleen hun moeder treiteren. jammer echt jammer, want kinderen zijn hier altijd de dupe van. grow up zou ik wel tegen deze vaders willen schreeuwen, alleen helpt dat niet. kijk naar je kinderen, ook dat claimen ze te doen, maar gebeurd niet.
ik ben wel eens jaloers op de gescheiden ouders bij wie alles wel loopt, die elkaar na de scheiding geluk gunnen en vooral ook de kinderen. ik zou er alles voor geven om het zo te laten lopen, maar weet niet meer hoe ik dat moet gaan doen. ex hier is narcist trouwens.

loop je eigen pad en blijf netjes en eerlijk. daar hebben jullie kinderen het meeste aan. succes!!

Tigerfeet

Tigerfeet

28-12-2011 om 16:52

Anoniem

Ik wou dat ik er de kracht voor had om elke keer weer het rechte pad te lopen, soms schiet ik ook gewoon de fout in, ben ook maar een mens.
Tigerfeet
ps ik denk dat ex of autisttische trekken of narcistische trekken heeft, hij is er ech van overtuigd dat hij goed handelt

anoniem

anoniem

28-12-2011 om 17:05

Tigerfeet

een echte narcist doet altijd alles goed en de ander doet alles fout. hoe vaak ik wel niet heb getwijfeld over mezelf hierin!

ik heb er niet altijd de kracht voor hoor. maar lekker krassen op papier, daarna prop van maken en door de kamer heen smijten kan werken.
of hier van je af schrijven bij Ouders Online.

Tigerfeet

Tigerfeet

28-12-2011 om 18:14

Anoniem

Mmm dat advies van het krassen op papier kreeg ik ergens ook al
tigerfeet

anoniem

anoniem

28-12-2011 om 18:16

Mmm

oke, hihi. ben beetje vergeetachtig aan het worden denk ik. drukte..........

Tigerfeet

"Ik denk dat mijn advocaat op toevoeging dit niet gaat doen, ook geen rechtzaak wil beginnen. "

Wat mot dat mot, en als je huidige advocaat dat niet wil doen kan je naar een ander overstappen, met medeneming van de toevoeging. Dan krijgt je huidige advocaat nog maar een percentage van de vergoeding in plaats van alles.

Wat je met omgangszaken vaak ziet is dat die lang doorlopen (de rest van de scheiding kan ondertussen gewoon afgedaan worden) omdat er een paar keer geëbalueerd wordt. Dus: proefomgangsregeling van eens in de maand, terug naar de rechter na drie maanden voor verslag, verdere opbouw, etc (terzijde: je advocaat krijgt dan weer meer geld door die extra zittingen ). Dat is overigens vooral voor zaken waarin lange tijd helemaal geen contact is geweest, maar die situatie kun je zelf creeren door gewoon contact te weigeren.

Hij maakt nu misbruik van je. Als jij nu dwars gaat liggen moet hij het initiatief nemen, zelf aangeven dat hij iets wil en daar ook naar handelen. Laten zien dat het hem menens is. Of het is hem geen menens, dat kan natuurlijk ook, maar dan weet je dat ook weer.

Maar goed, a) het is maar een ideetje en b)je kan natuurlijk ook alleen maar de deur in zijn gezicht smijten als je alternatieve opvangmogelijkheden hebt.

Heel veel sterkte gewenst.

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

29-12-2011 om 14:12

Temet

Ik heb laatst een gesprek gehad met iemand die in deze stad ook een rechtzaak heeft gehad, het s een slepende zaak van 4 jaar geworden waarin ook de kinderen gehoord zijn etc etc etc. Zwaar slopend proces geweest. Ik weet niet of ik daar zin in heb, je hebt op zo weinig dingen recht en ookal krijg je gelijk dan nog heb je geen poot om op te staan. Ik wil rust heeeeeeeeeeel veel rust en ga in januaari met advocaat overleggen hoe we dat nog kunnen bereiken. Ik denk dat hij steeds minder en minder de kinderen op komt halen of dat de kinderen uiteindelijk niet meer willen op dit moment zal het me een worst wezen of hij ze ooit nog ziet, ook niet goed dat weet ik. Maar even rustig even laten betijen(??)
Ik denk dat ik optie 2 kies, ik denk dat dat de meeste rust geeft en mij zo snel mogelijk dek ans geeft om verder te gaan.
Tigerfeet

+ Brunette +

+ Brunette +

29-12-2011 om 23:32

Tigerfeet (mijn eigen ervaringen als kind van gescheiden ouders)

Je schrijft: "Ik denk dat hij steeds minder en minder de kinderen op komt halen of dat de kinderen uiteindelijk niet meer willen op dit moment zal het me een worst wezen of hij ze ooit nog ziet, ook niet goed dat weet ik."

Ik ben zelf kind van gescheiden ouders, mijn vader was zeer laks in het zoeken van contact, deels beïnvloed door zijn tweede vrouw, die het wel lekker rustig vond, zonder regelmatig stiefkinderen over de vloer. In het begin deed mijn moeder keurig haar best om het contact met hem te onderhouden maar vanwege de slechte respons van zijn kant werd ze steeds minder enthousiast. Ik heb het haar nooit kwalijk genomen, hem wel. Hij is het die er met de pet naar gooit, ik vind het niet de verantwoordelijkheid van de moeder om achter de vader aan te zitten om het contact met de kinderen te onderhouden, hij moet daar zelf actief in zijn. De enige plicht van de moeder vind ik dat ze het contact met de vader niet actief mag tegenwerken.

Veel lapzwansen

'Ik mijn advocaat gebeld, die er dus niet is, maar in de loop van de dag nog wel zou komen. Wel de secretaresse gesproken die vertelde dat zijn advocaat inderdaad had gefaxed dat ex de kinderen pas donderdag 9.00 kon hebben tot vrijdag 14.00. (ik begin dus om half 9 dus dit is weer het bekende treiteren) . Ik wist hier dus niets van, dit is ook precies mijn ex, ga ik niet accoord dan wordt het nog minder.'

Dat je ex één dag na het maken van de afspraken al begint met het veranderen is superirritant. Maar dat je advocaat zonder overleg met jou en zelfs zonder het jou te melden akkoord gaat met andere en een onvoordelige afspraak voor jou lijkt mij superirritant. En het leidt tot problemen, zoals je gemerkt hebt. Ik zou dus minstens heel eventjes ook de advocaat op deze gang van zaken wijzen en het onwenselijke ervan.

Tsjor

Tsjor

Ik lees iets anders: advocaat van ex heeft gefaxed dat ex kind niet volgens afspraak kan hebben, de eigen advocaat is er nog niet aan toegekomen (want afwezig) om dat bericht door te geven, maar is ook niet accoord gegaan (kan/mag ie ook inderdaad niet)

Groeten,

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

30-12-2011 om 12:50

Zo is het temet

Mijn advocaat wist dat ik niet accoord zou gaan. Als er een sukkel is dan is het zijn advocaat dat hij dit doet, laat zich gewoon gebruiken. Ik ben weer super strijdlustig en ga een plan maken hoe ik het wil hebben. Er zal weinig onderhandelingsruimte in komen, en ik wil zoveel mogelijk dingen er duidelijk inzetten. Komt hij ze dan niet ophalen, dan niet. Van mij mogen ze naar hun vader geen probleem, maar dat gezeul ben ik zat. Hoe i alles ga realiseren weet ik nog niet, dat is het volgende plan.
Tiger!!

Tigerfeet

"Als er een sukkel is dan is het zijn advocaat dat hij dit doet, laat zich gewoon gebruiken"

Daar is-ie voor

Zonder dollen, als de klant aankondigt dat zus en zo niet kan dan kan de advocaat wel aangeven dat dat in strijd is met de afspraken, maar als klant zich niet laat ompraten kan de advocaat niks anders dan wat deze advocaat ook heeft gedaan: faxen dat zijn cliënt hem heeft bericht dat...

Hoe dat tussen ex en zijn advocaat is gelopen weet je niet. Ik kan me verschillende scenario's (inclusief bloemrijk taalgebruik) voorstellen.

Op advocatenkantoren die familiezaken behandelen begint altijd voor de feestdagen de fax te ratelen met allerlei gezanik rond omgangsregelingen. Des te vervelender omdat die advocaten ook wel eens weg zijn in die tijd, zoals je al hebt gemerkt.

Sterkte met je strijdplan. En ik wens je van harte een stressarm 2012!

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

30-12-2011 om 14:46

Temet

Thanks, ik kom hier nog wel een oproepje doen tegen de tijd dat ik plannen ga maken.
Mijn advocaat heeft weleens gezegd dat ze iets onzinnig vind, maar ja ik ben ook voor rede vatbaar. Misschien moet ik daar maar trots op zijn.
Tigerfeet

Vic

Vic

30-12-2011 om 15:09

Bizar

Het is toch bizar dat zo'n man zich tijd met zijn eigen kinderen ontzegt omdat het een te grote belasting is voor zijn 'nieuwe gezin'. Ik kan me alleen maar voorstellen dat zij het gigantisch zwaar hebben, het allemaal geen rozegeur is in het samengestelde gezinnetje, en hij denkt dat hij beter af is om samen met zijn nieuwe vriendin de ex als gezamenlijke vijand te beschouwen. Dat levert dan blijkbaar nog wat verbondenheid op. Zo'n instelling moet hem op een bepaald moment gaan opbreken en ik twijfel er niet aan dat hij dan spijt krijgt over wat hij is kwijtgeraakt. Stiefkinderen kunnen nooit het gemis van je eigen kinderen compenseren, zelfs niet als het allemaal vlekkeloos loopt.
Ondertussen zit jij er maar mooi mee ;-( Hopelijk heb je afgelopen week toch nog iets kunnen regelen voor je werk. En dan vol goede moed naar 2012.

Rare gang van zaken

maar helaas maar al te vaak de realiteit.
Heb al wel vaker gedacht: die Tigerfeet moet ik een keer een hart onder de riem steken, dus bij deze: hier komt ie.
Natuurlijk kennen wij maar een kant van het verhaal, maar iedere keer als ik je naam zie staan denk ik al ooh wat heeft die (ojkdjfie) nu weer gedaan.

En practisch, ws is het voor jou inderdaad het beste om een situatie te creeeren waarin je het minst afhankelijk van hem bent. Zo min mogelijk aan hem laten merken dat het je erg goed uitkomt dat de kinderen bij hem zijn, dan kan hij ook niet zeggen dat het bij hem niet schikt om jou dwars te zitten.

Heel triest, en je kinderen zijn de dupe.
Veel sterkte je bent op de goede weg!

Leandra

Leandra

30-12-2011 om 15:32

Niet meer brengen

Hoi Tigerfeet,

Ik zou de boel gewoon omdraaien. De kinderen zijn altijd bij jou en als hij ze wil zien, moet hij dat maar aangeven en dan kan jij zien of het in jouw schema past. Bouw een netwerk op zodat je hem niet nodig hebt en regel z.s.m. bso. Volgens mij kan dat ook als je reïntegreert. Of heb je dat al nagevraagd bij de gemeente? Ik probeer ook zo min mogelijk afhankelijk te zijn van mijn ex. Hij zegt dat ik wel een dag bso op kan zeggen zodat hij ze heeft. Ervaring heeft echter geleerd dat als er iets is, hij zomaar afzegt (en hij werkt niet) en ik dus weer van alles kan regelen. Mijn kinderne gaan nu alleen op vrijdag uit school tot zaterdag 12 uur naar hun vader en soms eens extra. Verde regel ik alles met bso, mijn moeder 1 keer in de week en's morgens gaat mijn jongste 2 keer naar een vriendje voor school. Bij calamiteiten kan ik ook een beroep op vrienden doen en in de praktijk komt dit maar heel weinig voor. Zorg dat je hem niet nodig hebt en laat hem zelf om de kinderen vragen. Voor je kinderen lijkt het me ook vreselijk als blijkt dat je je vader je weer niet wilt hebben. Ik snap trouwens niet hoe een vader zo kan doen naar zijn kinderen, maar dat ter zijde.

Groetjes Leandra

Vaders

Het is denk ik heel moeilijk voor vaders om hun prioriteiten goed te krijgen. Werk gaat voor, geld verdienen, collega's en vrienden, netwerk. En kinderen kunnen zich wel schikken (lees vrouw of ex-vrouw).
Het zit blijkbaar heel diep.
Je kunt het ze niet eens persoonlijk kwalijk nemen. Maar daarmee wordt het wel jouw probleem en ik zou weleens willen weten hoe je dat anders zou kunnen krijgen. Niet dus.

Ely

Ely

30-12-2011 om 21:30

Bijval izar

Hier ook een vader die kinderen -ook of zelfs juist die uit vorige relatie - op nummer 1 heeft staan. En voor de volledigheid, een moeder die geregeld gebruik en misbruik van maakt. Hier is het motto: altijd welkom, hoe onverwacht ook, we regelen het.

Dat praat het (wan)gedrag van andere vaders niet goed maar wangedrag naar de kinderen is geen recht voorbehouden aan vaders en al helemaal niet aan alle vaders.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tigerfeet

Tigerfeet

30-12-2011 om 21:57

Vic

Ik denk dat hij een zinkend schip is.......... en dat hij zwaar onder de plak zit. So be it, alleen ik moet nog even verzinnen hoe het nu zelf wil voor mijzelf en de kinderen. Wonder boven wonder mogen ze volgend weekens alweer komen, ben haast in shock.
Tigerfeet
ps ja heb wat kunnen regelen, do morgen kon ik ze brengen en zijn ze tot vandaag 14.00 gebleven.

Tigerfeet

Tigerfeet

30-12-2011 om 22:01

Avalon

Uiteraard is dit mijn kant van het verhaal en ja ik maak ook fouten neem ook weleens de verkeerde beslissing, alleen ik probeer dat dan wel onder ogen te zien ervan te leren en hopen dat ik hem niet nogeens maak.
Hij heeft vast weer een heel goed verhaal waarom het zo moest gaan als het ging etc etc etc alleen heb ik daar geen boodschap aan en kom ik steeds meer los van hem, en daar kan hij het weleens heel moeilijk mee hebben.
Ik kan weer lachen zie het allemaal weer beter in en leg mee weer bij een stukje neer.
Maar ben wel super blij met iedereen hier, al die harten onder de riem, ik zou er haast onder gebukt gaan
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.