Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Afvallen


En zoals al eerder gemeld, vanaf deze maand wil ik weer vaker wandelen. Ik denk dat het voor mij beter zal werken als ik dat gelijk na het werk doe want zodra ik ga zitten, heb ik waarschijnlijk geen zin meer om de deur uit te gaan. Het probleem waar ik tegenaan loop, trek hebben na het werk, kan ik oplossen door 's ochtends al een paar boterhammen te smeren die voor het pakken liggen en daarna gelijk terug de deur uit. Al is het maar 1 keer per week, bevalt het dan kan ik het alsnog opbouwen. Een en ander is ook afhankelijk van het weer want ik ben een mooi weer wandelaar. 

De laatste tijd ben ik ook veel actiever geworden in het huishouden, mijn hobby zal het nooit worden maar als ik het netjes bij houd, dan is er ook minder werk aan. 

Pinokkio schreef op 22-10-2022 om 01:50:


Overdag alleen een grapefruit gegeten (iemand anders laten klaarmaken en een gekookt ei, best tevreden!

grapefruit en een ei - daar kan je toch niet een dag op werken?! Of althans, ik niet... Sorry, ik zie nu dat mijn opmerking nogal mosterd na de maaltijd is (toepasselijke uitdrukking dan wel weer...)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.