Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Do's en don't bij migraine?

IMI-x2 schreef op 18-06-2026 om 15:44:

Ik zal het met mijn arts bespreken, maar ik gebruik al het dubbele van de richtlijnen. Mijn bloedwaarden zijn prachtig en de overige klachten zijn verdwenen. Dit is nieuw. Het gebeurt duidelijk na sport (maar niet elke keer) en andere oestrogeeenvretende gebeurtenissen.

Heb je progesteron of Duphaston? En als het met oestrogeen te maken heeft, dan kan je misschien een half pompje bijsmeren op zulke dagen? Ik merk zelf binnen een paar uur effect. 

IMI-x2

IMI-x2

19-06-2026 om 07:52 Topicstarter

Bio-identiek idd. Extra nemen mag ik wel incidenteel na een verdoving bij de tandarts bv, maar niet 3x per week, want dan ben je aan het ophogen. Als de migraine blijft, ga ik wel bespreken of de dosis niet nog wat omhoog moet.

Ik heb echt een andere verhouding nodig en dan voel ik me super en heel stabiel. Bij mij is dat 3 x50 pleisters en 1x100 progesteron. En dat laatste van de infinity apotheek. Voor iedereen is het net iets anders, maar zolang je migraine hebt ben je niet goed afgesteld. Zo fijn als dat echt helemaal weg is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.