Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik ben ziek - thuisisolatie - wil iemand meedenken?


Niki73

Niki73

23-03-2020 om 08:41

Hoesten

Hier geen koorts meer, maar er wordt nog veel (droog) gehoest en gekucht. Weinig energie, snel moe.

Anneque

Anneque

23-03-2020 om 10:03 Topicstarter

Koortsvrij

Koortsvrij en de hoofdpijn is vrijwel weg. Maar na het zakken van de koorts werd ik flink verkouden. Weinig energie heb ik ook, ja.
Thnx, Jo Hanna.

Jo Hanna

Jo Hanna

23-03-2020 om 11:31

Goede kant op!

Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan!!
Zorg goed voor jullie zelf!

Groet,
Jo Hanna

Hoe gaat het nu met jullie Anneque en Niki?

Aan de verbeterende hand? Een vriendin van mij in Frankrijk heeft ook Corona en heeft na een verbetering veel last van kortademigheid. Ik vins het een beetje verontrustend.
Sini

Anneque

Anneque

26-03-2020 om 10:08 Topicstarter

Nou het schiet niet op

Ik ben nog steeds verkouden, heb geen reukvermogen en/of smaak en ik heb alweer dagen en dagen knallende hoofdpijn. Niet typisch corona, toch heb ik inmiddels 2 bevestigde gevallen in mijn directe omgeving. Maar benauwd ben ik niet.

Tamar

Tamar

26-03-2020 om 10:25

reukvermogen en smaak

dat is juist typisch voor corona. maar goed, je ging er toch al van uit dat je het had. Ik hoop dat je nu snel beter wordt!

Famke

Famke

26-03-2020 om 10:40

die hoofdpijn ook. Beterschap en pas goed op jezelf (en op je naasten)!

Ad Hombre

Ad Hombre

26-03-2020 om 10:49

Smaakverlies

Je kunt op Google de populariteit van zoektermen over een bepaalde periode in kaart laten brengen:

https://trends.google.nl/trends/explore?q=loss%20of%20taste&geo=NL

Wordt veel naar gezocht blijkbaar.

Klopt smaakverlies

en reukverlies heeft mijn vriendin (met "geteste" Corona inmiddels) ook. Niet dat die ene geval wetenschappelijk bewijs vormt maar ik heb het veel vaker gelezen en is door het centrum waar ze getest en onderzocht wel als bijkomstigheid vermeld..
Sini

Niki73

Niki73

26-03-2020 om 12:56

Gaat beter

Ikzelf heb geen klachten meer. Dochter hoest nog wel. We blijven nog een tijdje in isolatie.

Ad Hombre

Ad Hombre

26-03-2020 om 13:00

Niki

Fijn Niki! 👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.