Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

07-02-2019 om 22:01

In de lappenmand...


rutiel

rutiel

18-04-2019 om 12:59

En?

Hoe is het nu Wilgenkatje? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

18-04-2019 om 15:24

ik sta nog in de wachtstand helaas

Lief dat je even aan me denkt!

Het wordt nu wel spannend, helemaal als ik de uitgebreide brochures van Erasmus MC doorlees. Pfff. Vanaf het preoperatieve polibezoek nog een week of zes, is mij toen gemeld. Ze bellen op een donderdag, zoveel is alvast helder. Dus als ze vandaag niet bellen, heb ik weer een weekje ruimte.
Het gaat best goed, die schildkliermedicatie heeft effect waardoor ik me nu fitter voel dan twee maanden geleden.

Nog een week of twee, denk ik. Mijn man hoopte dat ze vandaag bellen en dat ik dan einde tweede paasdag kan komen en dinsdag opereren. Maar ik denk niet dat dat gebeurt.

Spannend Wilgenkatje

Is het maximaal een week dat je nog moet wachten? Of kan je volgende week donderdag weer denken "ze hebben niet gebeld"?
Sterkte met wachten.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

18-04-2019 om 21:49

Dat laatste MoederMop

En dank voor de goede wensen

rutiel

rutiel

23-04-2019 om 14:13

Niet gebeld dus

Hmm, lijkt me niet fijn, dat je toch iedere donderdag dan weer in de wachtstand moet staan en niet precies weet of je de volgende week in het ziekenhuis ligt. Je kunt dus eigenlijk nauwelijks afspraken maken begrijp ik? Of hoe moet ik dat zien?

Lastig hoor. Ik hoop dat je donderdag toch het lang verwachte telefoontje krijgt zodat je in elk geval uit die wachtstand komt!

Wilgenkatje

Wilgenkatje

23-04-2019 om 18:55

Donderdag tussen twaalf en twee

En anders volgende week donderdag. Volgens de planner komt de oproep binnen twee weken.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

27-04-2019 om 19:45

opname

Nou, het is bijna zover. Maandag word ik verwacht en dinsdag staat de operatie gepland. Toch ineens nog wat sneller dan gedacht. Spannend. Lastig te bedenken hoe het zal zijn allemaal. Dank voor jullie meeleven en goede woorden!

Tihama

Tihama

27-04-2019 om 20:08

Veel sterkte

Ik hoop van harte dat alles goed gaat!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-04-2019 om 20:29

Veel sterkte

Ik leef met je mee. En hoop dat alles goed zal gaan

Kaaskopje

Kaaskopje

28-04-2019 om 01:57

Oh, maandag al

Blij dat ik dit lees, nu kan ik je nog veel sterkte wensen. Probeer morgen te ontspannen. Als je toch stress voelt opkomen, gebruik dat dan om nog een laatste schoonmaakbeurtje te doen, zodat dat wel snor zit voor de komende dagen. En voel je geen stress... laat dan lekker zitten .

Tineke van Gaal

Tineke van Gaal

28-04-2019 om 09:44

Wilgenkatje

Heel veel sterkte.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

28-04-2019 om 11:31

Sterkte

Wilgenkatje. Hoop voor je dat het allemaal wat meevalt. 🔥

Wilgenkatje....

Spannend allemaal....

Heel veel stekte! Toch ook wel fijn dat het nu gaat gebeuren...al dat afwachten is ook niet fijn lijkt me....

Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven? En moet je langdurig herstellen achteraf? Of valt dat een beetje mee?.

Ingrid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-04-2019 om 17:19

Dankjewel allemaal

IngridT, het is afwachten hoe een en ander zal gaan. Ik ben blij als de eerste week erop zit. Voor de revalidatie staat geruime tijd, maar het verschilt van persoon tot persoon. De eerste zes weken mag ik weinig doen.

Ik word in een academisch ziekenhuis geopereerd en als alles goed gaat later overgebracht naar een ziekenhuis dichterbij. Als ik thuis kom, neemt m’n man twee weken vakantie.

Sterkte!

En ik wens al je behandelaars die je morgen onder handen gaan nemen ook veel succes.

Doenja

Doenja

28-04-2019 om 22:44

Wilgenkatje

Veel succes morgen!

Marinade

Marinade

28-04-2019 om 22:50

Sterkte

Sterkte met de ingreep en met het herstel daarna. En , Wilgenkatjes zijn sterk!

Pennestreek

Pennestreek

29-04-2019 om 06:44

Ik steek een kaarsje voor je op!

En ik ga duimen dat je snel herstelt en de weken om vliegen! Het zal je vast moeilijk vallen om je aan de voorgeschreven rust te houden, maar echt, doe het heel rustig aan straks, des te sneller ben je weer fit.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-04-2019 om 08:52

Sterkte Wilgenkatje

,

Sally MacLennane

Sally MacLennane

29-04-2019 om 09:40

Wilgenkatje

Sterkte!

Ely

Ely

29-04-2019 om 09:44

Sterkte wilgenkatje

En een spoedig herstel

rutiel

rutiel

29-04-2019 om 12:15

En ook van mij

heel veel sterkte gewenst Wilgenkatje! Vandaag intake en pre-operatieve onderzoeken of zo? En dan morgen de operatie dus. Spannend hoor. Hopelijk gaat alles naar wens en herstel je snel weer.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

29-04-2019 om 13:57

Ben ingecheckt

Als het meezit, word ik morgenmiddag geopereerd. Duurt 4 _ 6 uur. Dus voorlopig geen bericht van mij.

Heel veel succes wilgenkatje!

ik hoop dat we snel weer wat van je horen!

Ik zal morgen aan je denken.....

Ingrid

Wilgenkatje.

Sterkte!

Pirata

Pirata

29-04-2019 om 15:20

Succes!

Heel veel succes morgen.

Mooi

Als je nu dan toch nog even Ouders Online kunt lezen. Voorlopig even radiostilte. Een spannende dag morgen. Alle goeds. We wachten op nieuwe berichten van je.

Tsjor

Sterkte

Heel veel sterkte morgen, ook voor je man en kinderen.Wat duurt zo'n operatie lang! Er zullen zeker heel veel mensen in gedachten bij je zijn. Ik hoop dat je vannacht nog een beetje slapen kunt.

Wilgenkatje

Heel veel sterkte! Hopelijk zien we je gauw weer hier met een goed bericht.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

30-04-2019 om 10:29

Wachtend

Waarschijnlijk vanmiddag de operatie. Ik heb goed geslapen, fijne rustige kamer hier. Tot later!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.