Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

07-02-2019 om 22:01

In de lappenmand...


Aagje Helderder

Aagje Helderder

30-04-2019 om 10:52

Wilgenkatje!!!

Goed nog even van je te horen! Sterkte met afwachten vandaag en als je wakker wordt is het achter de rug! Ik brand een virtueel kaarsje bij gebrek aan een echte! 🔥🔥🔥🔥🔥

Tineke van Gaal

Tineke van Gaal

30-04-2019 om 11:10

Nog even

Spannend nu. Fijn dat je goed geslapen hebt. Heel veel succes. Komt goed. We denken aan je.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2019 om 16:32

Voor als je weer fris genoeg bent om te lezen...

Ik hoop dat het goed gaat met je. Een goed herstel!

Man van Wilgenkatje

Man van Wilgenkatje

01-05-2019 om 12:30

Update

Wilgenkatje is gisteren twee keer geopereerd. 'S middags is een nieuwe aortaklep geplaatst en was de chirurg na afloop goed te spreken over de operatie. 's Avonds bleek dat het toch niet helemaal naar wens ging, ze bleef bloed verliezen, meer dan gewoonlijk bij zo'n ingreep.
Rond 22.00 uur werd besloten om nogmaals te operen en op zoek te gaan naar de oorzaak van het bloedverlies. Die oorzaak werd snel gevonden zonder dat het hart weer open moest.
Vanmorgen mocht ze de Intensive Care al weer verruilen voor medium care.
De aandacht blijft groot voor haar en ze kan nu beginnen aan het herstel, maar dat zal nog wat tijd nemen.

Bedankt

Hartelijk bedankt voor het bericht, er wordt hier wel meegedacht en meegeleefd.
Dat was dus nog wel spannender dan je gehoopt en verwacht had.
Gelukkig dat het herstel nu begint.

Doe haar uiteraard de groeten.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

01-05-2019 om 12:42

Fijn

dat je wat liet horen. Heb aan haar gedacht gisteren. Jammer van de complicatie. Hopelijk knapt ze nu op.

🔥🔥🔥🔥

Juline

Juline

01-05-2019 om 13:11

Beterschap

En een voorspoedig herstel gewenst,

Juline

Man van Wilgenkatje

Man van Wilgenkatje

01-05-2019 om 13:25

Update

Wilgenkatje is gisteren twee keer geopereerd. 'S middags is een nieuwe aortaklep geplaatst en was de chirurg na afloop goed te spreken over de operatie. 's Avonds bleek dat het toch niet helemaal naar wens ging, ze bleef bloed verliezen, meer dan gewoonlijk bij zo'n ingreep.
Rond 22.00 uur werd besloten om nogmaals te operen en op zoek te gaan naar de oorzaak van het bloedverlies. Die oorzaak werd snel gevonden zonder dat het hart weer open moest.
Vanmorgen mocht ze de Intensive Care al weer verruilen voor medium care.
De aandacht blijft groot voor haar en ze kan nu beginnen aan het herstel, maar dat zal nog wat tijd nemen.

Angela67

Angela67

01-05-2019 om 13:46

Beterschap

Dank voor de update, en wens haar een goed herstel.
gr Angela

Kaaskopje

Kaaskopje

01-05-2019 om 13:59

Beste man

Fijn dat je ons laat weten hoe het met haar is. Wel een tegenvaller dat ze weer terug moest, maar zo te lezen gaat het nu verder goedkomen. Veel beterschap voor Wilgenkatje en voor jou sterkte de komende tijd. Het is voor jou ook niet niks allemaal.

Wat fijn....

....dat je even iets laat horen, man van wilgenkatje!

Hopelijk nu geen verrassingen meer, en gewoon op weg naar herstel.....

Ingrid

Bedankt voor het melden, man van Wilgenkatje

Heel veel sterkte met het bijkomen van al deze ingrepen. Ook voor de man-van, want het valt niet mee als je geliefden zo in de lappenmand zitten.

pfoe

heftig, dat is toch schrikken als er opeens nòg een operatie nodig is. Eentje is al meer dan genoeg!
Ik duim mee dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaat. Veel sterkte allemaal, en dank voor de update.

Bedankt voor de update man van Wilgenkatje

En heel veel gedachten jullie kant op van goede herstel en beterschap!
Sinilind

Tineke van Gaal

Tineke van Gaal

01-05-2019 om 17:02

Man van Wilgenkatje

Dank.
Heel veel sterkte voor jullie.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-05-2019 om 22:28

Man van Wilgenkatje

Bedankt voor de update.
Wat moet dat spannend geweest zijn.
Heel veel sterkte samen en dat ze maar gauw weer mag opknappen!

Watervrouw

Watervrouw

01-05-2019 om 23:50

Ook

Voor jullie alle sterkte en beterschap, dat het nu de goede kant uit mag gaan!

Fijn bericht!

Wat goed om te horen dat het nu dan toch goed lijkt te gaan! Dank, man van Wilgenkatje, en veel sterkte voor allen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

02-05-2019 om 07:43

Sterkte en beterschap!

Hopelijk herstelt ze snel en kan ze vlug weer zelf iets laten horen!

rutiel

rutiel

02-05-2019 om 12:54

Ook sterkte

Ik hoop dat het herstel nu voorspoedig gaat. Heel fijn dat je ons even op de hoogte hebt gesteld Man van Wilgenkatje. En ik hoop dat Wilgenkatje zelf gauw iets laat horen. Pas dan ben ik een beetje gerustgesteld merk ik.

Bedankt voor de update

Fijn om even te horen hoe het gegaan is. Maar het is wel een heel spannende dag geworden. Nu dit alles achter de rug is zal het hopelijk elke dag iets beter gaan.
Groet haar van ons.

Tsjor

man van wilgenkatje

als dat gewenst is, is er dan een adres waar wij een kaartje heen kunnen sturen?

Wilgenkatje zelf

Wilgenkatje zelf

03-05-2019 om 12:19

Ilowmotion met infuus

K krijg twee zakjes bloed. vanochten koorts. Nog niet naar het andere ziekenhuis.fsjor weet m’n adres. Vast nog wel een paar. Tot later.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-05-2019 om 13:10

Wilgenkatje

Wat fijn iets van je te lezen. Succes met je herstel!

Kaaskopje

Kaaskopje

03-05-2019 om 13:21

Ah, kort van stof

dat zegt toch iets over hoe je je voelt. Rustig aan maar.

hou vol

Wilgenkatje, het woord patiënt komt niet voor niets van patience... Ik hoop dat het elke dag een beetje beter gaat met je.

Tsjor, zou je mij het adres kunnen/willen mailen op [email protected]?

Welkom terug

op www. Bijzonder om zo snel iets van je te horen. Doe het rustig aan. Er moet nog veel hersteld worden.

Tsjor

Lynna

Lynna

04-05-2019 om 10:53

Beterschap!

Wat een schrik zo'n 2e operatie, maar goed dat je je hier al weer hebt kunnen melden. Beterschap!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-05-2019 om 10:19

Wilgenkatje

Ik zag je in een ander draadje weer opduiken. Hoe gaat het met je?

Wilgenkatje

Wilgenkatje

08-05-2019 om 15:31

....ii,ben weer thuis!!!

Sinds gistermiddag. Toch wel ineens. Kan nog niks doen hoor, maar het is heerlijk weer thuis te zijn. Vannacht helaas veel pijn. Ik moet zes weken strikt op mijn rug slapen, dat is best lastig. Morgen komt de trombosedienst, maandag voor echo naar ziekenhuis en donderdag naar cardioloog. En elke dag even bekijken of er iemand een paar uurtjes bij me kan zijn/ iets kan doen. Ik voel me een soort hoogbejaarde 😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.