Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

07-02-2019 om 22:01

In de lappenmand...


Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-05-2019 om 10:11

Goh Wilgenkatje

Wat rottig dat het herstel niet zo makkelijk gaat. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en daar verder kunt opknappen.

Marinade

Marinade

21-05-2019 om 10:15

Ach

Arme Wilfenkatje. Ik heb met je te doen. Sterkte maar weer!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-05-2019 om 12:17

Positief

is dat je goed onder controle bent, maar waardeloos dat dit zo is gelopen. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ach, sterkte!

Wat naar dat je niet tegen medicatie kan. Ik hoop dat ze iets voor je zullen vinden wat helpt en waar het middel niet erger is dan de kwaal.
Heel veel sterkte, ook aan je omgeving.

Tabitha

Tabitha

21-05-2019 om 20:00

Ach Wilgenkatje

Ik lees nu pas het hele verhaal, ben niet zo vaak meer op OO. Ik hoop dat ze snel je hartritme onder controle kunnen krijgen. Overigens werk ik ook voor een trombosedienst en onder voorwaarden mag er bij ons wel ibuprofen ed geslikt worden. Maar mischien niet vlak na zo'n ingrijpende operatie dat weet ik niet precies. (Ik ben niet degene die daarover beslist bij de TD)
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en een spoedig herstel!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

22-05-2019 om 00:41

Blijft akelig voor je

Hoop dat het snel onder controle komt. En dat je het gevoel hebt in goede handen te zijn. Sterkte 🔥

Wilgenkatje

Wilgenkatje

24-05-2019 om 09:54

Draadje sluiten.

Eergisteren mocht ik weer naar huis . Hartritme is flink gezakt, de onregelmatigheid is er nog - atrium-flutter. Hoop dat dit met ondersteuning van medicijnen herstelt, anders volgt tzt een andere behandeling.

Ik zit mezelf nog erg inde weg, voel me bepaald nog niet goed, erg moe, allerlei pijntjes naast de operatiewond. Bijwerkingen medicijnen. Vervelende smaak. Niet in de zon mogen. Grrr. Het heeft allemaal tijd en geduld nodig. Tja het lukt niet om je goed voor te bereiden op complicaties. En tevoren weet je echt niet hoe je je kunt gaan voelen, zo machteloos en kwetsbaar.

Jullie allemaal enorm bedankt voor alle meeleven! Dat doet me goed. En het komt vast goed. Vertrouwen herwinnen. Op een dag is deze fase voorbij.

Draadje sluiten

Draadje sluiten?

Maar dan kan ik je geen beterschap meer wensen!
Doe het toch: beterschap, ik hoop zo dat de medicijnen aanslaan en dat de herstelfase maar kort is.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

24-05-2019 om 15:04

Ja ook van mij

goed verder herstel gewenst. Fijn dat je weer thuis bent. Nu op naar een hopelijk fijne zomer waarin je op krachten kunt komen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-05-2019 om 15:56

En ook van mij

Beterschap!!

Weer thuis.

Dat is fijn om te lezen, beterschap!

Beterschap

Lieve Wilgenkatje
Ook ik wil je beterschap wensen. En ja geduld hebben lijkt me moeilijk. Veel sterkte met alles!
Sini

rutiel

rutiel

27-05-2019 om 13:59

Op weg naar vertrouwen en herstel

Veel sterkte gewenst lieve Wilgenkat. Dat je weg naar herstel rimpelloos mag verlopen. Fijn dat je ons zo trouw op de hoogte hebt gehouden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.