Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

03-01-2011 om 19:09

Heel leuk huis heeft Annemarie, totaal niet wat ik verwachtte. En ook nog tiramisu maken. Ik denk dat er in haar best een spannende vrouw schuilgaat die graag door dat nuchtere mens heen wil komen.

En ook leuk is dat het mij totaal niet is opgevallen dat de boerderij van Gijsbert rommelig is. Vind ik blijkbaar niet belangrijk.

Liora

Polly Shearman

Polly Shearman

03-01-2011 om 22:11

Uitzending gemist gekeken

en wat zal ik er van zeggen, wat mij opvalt is de kleding van de boeren/in.
Ik ben opgegroeid tussen de boeren en werkelijk nog nooit zulke goed geklede boeren gezien.
Annemarie, die met een kek spijkerjackje de kalfjes hooi geeft in de slal ?!?
anyway die richard is eigenlijk geen boer, die heeft zoveel personeel dat hij zijn handen niet vuil hoeft te maken.
Het voorstukje van volgende week vond ik wel heftig, dat gedoe bij die jonge knul ( naam kwijt) aan tafel.

groet, polly

Chippie

Chippie

03-01-2011 om 23:25

Polly, gedoe aan tafel

Ik snapte dat niet helemaal (dat is natuurlijk ook de bedoeling zodat je volgende week weer gaat kijken). Maar er werd even niets gezegd, toen werd er door één persoon gelachen... Huh? Wat heb ik gemist?

Jesse_1

Jesse_1

03-01-2011 om 23:43

Chippie

Wat er na komt denk ik. Die ene meid zat te lachen (in haar eentje) en toen zei één van de andere meiden: "Nou ja, als je het zelf maar leuk vindt" of zo.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-01-2011 om 11:26

Blog

Ik vind Richard nog steeds eng, maar die zg Maxima is nog veel enger! Hoe ze die Amerikaanse buitensluit, ongelofelijk.