Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-01-2011 om 22:01

Roosje katoen

Dat hij geen moeite wil doen is inderdaad niet gastvrij, maar hij had eromheen kunnen blijven draaien, terwijl het een belangrijk verschil tussen ze is en dat heeft hij niet gedaan. Dat vond ik het 'verfrissende' aan de situatie.

picovina

picovina

12-01-2011 om 02:45

Lachuh!

Wat heerlijk dit draadje.....ben al jaren trouwe BZV fan maar was het dit jaar eigenlijk een beetje zat. Maar na dit draadje ben ik weer helemaal fan. haha ja vreselijk die marcel met zn foute strakke kontje op sokken die handjes en kusjes uit kwam delen........hilarisch!! Frank met zn felle gedoe over vega maar ben wel verbaasd dat geen van de (andere) dames heeft opgemerkt dat er suddervlees gewokt werd?? AnneMarie stuurt ze volgende week alledrie naar huis denk ik onder het mom dat ze hier veel te ongeduldig voor is en Harry nog wel eens opzoekt op een schuurfeest. Richard laat ze volgende week toch alle3 een uurtje langs komen op de slaapkamer..............hahaha
Nou ik heb alweer zin in zondag

Kersen

Kersen

12-01-2011 om 13:36

Boeren?

deze heren en dame zijn toch geen echte boeren meer, die Richard in ieder geval niet denk ik, die is een keiharde ondernemer, volgens mij heeft hij dat gevoel niet voor de dieren, als het maar genoeg geld opbrengt.
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik voor Annemieke gaan, zij past het beste bij Richard. Maxima is te, zij gaat hem op gegeven moment irriteren, en met de andere kan hij niet eens praten, dus het wordt inderdaad niets.
En jaaa, Marcel houd niet van vrouwen, maar hij wil wel kinderen. Voor een vrouw is dat toch makkelijker, als een alleenstaande vrouw kinderen wil, maar heeft geen partner, dan zijn er meerdere alternatieven, maar voor een man ligt dat toch anders. Hij is wel denk ik heel dominant, en zal wel voor Sonja kiezen, zeer onderdanig, en als hij naar zijn vriendjes gaat met een of andere excuus, ze accepteer en doet alles wat hij zegt. De Poolse is zelfverzekerd en weet wat ze wil, niets voor Marcel. En de andere, tja, kansloos denk ik. Toen hij in de kamer kwam met zijn nachtelijke outfit, verwachte ik een erotische muziekje, en dat hij ter plekke de dames een stripteaseshow zou geven, gelukkig bleef het bij de kusjes!
Frank is een echte verwende jochie, die altijd zijn zin kreeg,en zijn zin altijd wil doordrijven, hij doet mee om te laten zien dat hij alles kan krijgen wat ie maar wilt. Nee Berber wordt het niet, zij is te slim, zou wel de Limburgse worden. En dat loopt ook uiteindelijk op niets uit.
Bij Annemarie past Harrie het beste, hij vindt alles prima, wordt er nergens warm of koud van, zij gaat haar eigen gang en hij heeft het makkelijk.
En Gijsbert, ook mijn lieveling, maar hij past ook niet in de boerenleven, hij lijkt meer op een surfer of zo. Wat hebben ze nou gegeten? volgens mij was het toch echt spitskool? hij zei van niet, maar wat dan wel? het zou leuk zijn geweest als ze toch zonder te weten aan de andijvie zaten, maar dat is het ook niet. Femke past wel goed bij hem, ik vind haar leuk.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Mooi afsluiting van de zondag en weer wat gespreksstof voor de maandag op het werk, ipv je eigen weekend te bespreken, ga je toch over iemands anders filosoferen, en gelachen

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-01-2011 om 15:06

Snijbiet

"Wat hebben ze nou gegeten?"
Ik gok snijbiet, doet het altijd goed in de moestuin: http://nl.wikipedia.org/wiki/Snijbiet

Sancy

Sancy

12-01-2011 om 17:33

Meisjes toch!

Het is gewoon groenlof!
http://velt.brugseverenigingen.be/Oogsten

Ja foei!

Dat herken je toch meteen als groenlof!
(zegt egberdien die nog tijdens de uitzending groentes heeft gegoogled)

Sancy

Sancy

12-01-2011 om 21:09

Ik geef toe:

ik had het niet geweten als er niet over gesproken was op het BZV-forum.
Te veel vrije tijd tegenwoordig vrees ik

Jesse_1

Jesse_1

12-01-2011 om 23:04

Misverstand over 'de vegetarische'

Voor zover wij weten had Berber nog niet verteld dat ze vegetarisch was. Eén van de dames van Gijsbert was dat (Marloes). En die had hij wel uitgenodigd voor de speeddates, dus je bent niet bij voorbaat kansloos als vegetariër bij een boer. Maar Frank ging er wel überhorkerig mee om zeg!
Wij kunnen wel allemaal een hoop commentaar hebben op Marcel, mij hij is toevallig wel degene met 3 smoorverliefde vrouwen op zijn boerderij. Nou ja, Richard heeft ook wel overenthousiaste vrouwen. Is het meer mensen opgevallen dat Richard zijn armen zo raar houdt? Ik vind het overigens ook meer manager dan boer.
Ik gun Gijsbert Yvonne toe!
Bij Annemarie gaat Adriaan denk ik afvallen. Hij is (denk ik) te christelijk voor haar.
Jesse

Wat mij opviel

Waar ik nog niemand over heb gehoord was die totaal belachelijke opmerking van Richard tegen de dames bij zijn slaapkamerdeur: dat daar 's nachts niemand binnen moest komen hoor! Een van de dames reageerde gelukkig ad rem dat dat waarschijnlijk ook niet ging gebeuren. Het feit dat hij meende dat zo te moeten uitsluiten... brrrr!
Die preview van vorige week bij boer Frank zat me nota bene de hele week dwars (waar je je druk over kan maken he). Ik heb een klein zwak voor Anita en was bang dat ze gepest werd door die blonde hoeheetze maar het gevalletje Anita was slechts collateral damage: Berber werd geheel in de zeik gezet! Als ik haar was was ik dezelfde avond nog teruggereisd naar Groningen, ook al was het nog zo'n lange trip. Wat heeft die Frank zich laten kennen zeg...
Marcel, ach, niet zoveel mis mee. Het ergste vond ik dat hij zijn telefoon een paar keer opnam op die dag dat hij de date met de 5 vrouwen had, dom dom dom...
Ik ben wel benieuwd hoe het is om zo door de camera te worden gevolgd de hele dag door. Zou je je echt vooraf kunnen voorstellen hoe het is om jezelf zo terug te zien? Doet me denken aan die afleveringen destijds van 'de bevalling', waar de moeders het allemaal heel leuk vonden om op camera te komen, TOT het moment dat de bevalling inzette en ze het liefst wilden dat dat rotding uitging!
Annemarie vond ik in eerste instantie wel sympathiek maar ze lijkt nooit eens rustig te worden, laat niet zoveel van zichzelf zien. Ik vond het bepaald schattig dat die mannen allemaal nog nooit van tiramisu hadden gehoord dan wel nog nooit hadden geproefd.
Gijsbert weet de sfeer ontspannen te houden.
Anyway, ik geniet weer.
Vonda

ol3

ol3

15-01-2011 om 09:11

Tv kantine

gisteren deden ze bij de tv kantine een persiflage op Boer zoekt vrouw, ze deden Yvonne en boer Richard na, erg lachen!

ik heb het vorige keren nooit gevolgd dus dit jaar voor het eerst en ik vind het erg leuk en dit draadje ook!!

liora

liora

15-01-2011 om 10:17

Ja!

Wat was dat goed in de tv-kantine! Ik zat hardop te lachen!

Ik heb trouwens nog eens gekeken naar Frank in discussie met Berber en ik snap niet dat jullie dat nou zo bot vinden. Hij is het gewoon oneens met haar, dat mag toch? Kan ook juist leuk zijn, iemand die alleen meepraat daar is toch niks aan?

Ik zag ook nog Annemarie tijdens het voorgerecht, echt hilarisch! 'Tomatensoepje lekker toch? Ja dat is toch gangbaar', zoiets zegt ze! Nou ja!

En dan die soep naar binnen schuiven terwijl ze leunt op haar elleboog, zo boers!

En dan die gesprekken! Over de kippen die ze had, maar die brachten niks op. Ze lult echt de tijd vol, is als de dood dat er een stilte valt.

En de manier waarp ze uit haar ogen kijkt, volgens mij spoort ze echt niet. Zielig eigenlijk.

Liora

Wilma

Wilma

15-01-2011 om 12:11

Ja, die was goed hè

Ik vond 'm verbazingwekkend goed, die persiflage op Richard, hoe die uit z'n ogen keek, geweldig gewoon!

'k Heb er weer zin in, morgen dan.

Volgt ook iemand op hun site de serie over die drie broers? Die drie boeren, broers, die niet genoeg brieven hadden, maar nu hun eigen miniserie op de site hebben?

Groetjes,
Wilma

Sinds wanneer mogen boeren niet boers doen?

Laat ze lekker plattelands eten, dat geeft toch niks? Als het maar smaakt

Vanavond weer!

Nu nog zien dat ik het bezoek op tijd naar huis krijg...
(nee hoor, ik neem het wel op)

ol3

ol3

16-01-2011 om 14:29

Reactie

nou ik heb me wel verbaasd over de manier hoe Annemarie zat te eten hoor, hoe ze haar lepel vasthield en hoe haar arm op tafel lag...prachtig! zo leer ik het mijn kinderen niet hoor

en ik vond Frank heel lomp mbt de reactie dat Berber vegetarisch was...zo van 'dan vis je het vlees er maar uit'...is natuurlijk niet de bedoeling!

en ik erger me mateloos aan dat haar van Maxima en haar schuine hoofd!!

oh ja en iemand in mijn omgeving zei dat Marcel homofiel is maar
het programma gebruikt voor het nageslacht

ben benieuwd vanavond!!

oregano

oregano

16-01-2011 om 19:48

Gisteren pas gezien, straks weer

Leuk!
En dat Annemarie praat met volle mond vond ik ook wel een dingetje....
En die maxima dame, ik vroeg me al af hoe ze aan zul haar komt,lijkt wel een shampoo reclame, maar een pruik zou inderdaad ook best kunnen
En dat achteruit ademen had ik ook graag willen zien, maar niet gezien.
En Frank lijkt me een moeilijke jongen.
Nou straks weer kijken

Nou ja tops!

Ned3, 20:30 uur: Boardwalk Empire. Niet zeggen dat er niets leuks op is, ik kijk ook geen boer zoekt vrouw.

Inderdaad akka!

Veeeeel leuker dan BZV.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-01-2011 om 21:20

Oh schokkend

Die marcel: altijd gehoopt dat er een vrouw bij zat waarvan de man was overleden. Dat zeg je toch niet!?! Annemarie zoekt een knecht geen lover. En gijs vind ik ook echt de leukste.

Vic

Vic

16-01-2011 om 21:40

Ach

Ik vond het heel goed van Sonja dat ze zo open en duidelijk was over haar gevoelens. In liefde en oorlog kun je maar beter recht op je doel afgaan. Sneu voor haar dat het niet goed heeft uitgepakt, maar ze heeft in ieder geval snel duidelijkheid. Van Marcel begrijp ik wel dat hij haar heeft weg gestuurd. Als iemand na een paar dagen al bereid is om bij je in te trekken en je bij alles wat je doet smachtend aankijkt, terwijl je zelf dat gevoel niet hebt, lijkt me niet echt prettig. Zijn argument over initiatief en tegengas was natuurlijk ook behoorlijk waar.
Bij Gijsbert vind ik de dame met het lange blonde haar (hoe heet ze ook alweer?) steeds leuker. Ze doet me denken aan een collega, ook zo'n pittige vrouw, met dezelfde tongval
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Gaan de dames van Richard massaal in verzet?

Puck

Puck

16-01-2011 om 21:41

Ik heb een andere theorie k.ersje

Marcel zoekt helemaal geen vrouw die verliefd op hem is, hij is op zoek naar een draagmoeder. Verliefdheid komt veel te dicht bij hem, daar is hij bang voor. Of toch homo en ziet niets in vrouwenliefde. Dus alle reden om Sonja weg te sturen. En al die ex-en waar je rekening mee moet houden zijn ook maar lastig. Het wordt dus die poolse dame.
De keuze van Frank was natuurlijk niet verrassend, dat zag ik vorige week al aankomen en Gijsbert, tja, die blijft denk ik zonder vrouw achter.
Ben nu wel benieuwd wat er bij Richard gaat gebeuren, vond het voorstukje wel interessant.

Kersen

Kersen

16-01-2011 om 21:50

Ik heb me toch vergist

ik dacht dat Marcel Marita naar huis zou sturen, was wel verbaasd, arme Sonja toch! en ze kreeg niet eens goede uitleg over het waarom, maar ze heeft waarschijnlijk de uitzending ook gezien. Ik vind Marcel steeds enger worden, brr.
Bij Frank had ik dat wel verwacht, maar had gehoopt dat Berber zelf de beslissing nam om weg te gaan. Bij Gijsbert ook.
Annemarie zat weer met volle mond te praten, gadver! zagen jullie hoe Frank naar haar keek toen ze zei dat zij wel ging werken en dat ze maar moesten opruimen of i.d.? volgens mij zal Adriaan wel blij zijn als hij naar huis wordt gestuurd. Johannes had helemaal gelijk, zij laat gewoon geen enkel gevoel los, vraagt ook nergens naar. En voor degene die de achteruit zucht van Johannes heeft gemist, want dat hebben ze natuurlijk alles er itgeknipt, in DWDD in het blok de tv draait door hebben ze alles achter elkaar uitgezonden, even op uitzending gemist kijken, alleen weet ik niet meer op welke dag, vorige week i.i.g.

wordt vervolgd...

Vic

Vic

16-01-2011 om 22:00

Annemarie

Die zie ik echt nog niet verliefd worden. Ik moet ook heel erg lachen om haar gebrek aan tafelmanieren, zelfs dochter (ook zonder tafelmanieren) maakte een opmerking over de manier waarop ze de boterhammen op het bord van haar boeren kwakte. Johannes vind ik haar leukste kandidaat. Hij is zeker niet de knapste maar wel een heel sympathieke vent.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-01-2011 om 23:08

Annemarie

Ik vrees dat Annemarie geen man aan dit programma overhoudt, of er moet opeens iets veranderen. Ze maakt totaal geen tijd voor de mannen tussen het werk door. Dat een partner vinden als boer zijnde wat moeilijk gaat, alá, maar nu heeft ze ze op een presenteerblaadje en ik vrees dat ze niet alleen is door het boer-zijn, maar doordat ze sociaal/emotioneel gezien totaal nog niet toe is aan een relatie. Ze staat niet open voor een ander. De enige goede manier is haar manier. Ze laat de mannen ook zo lekker voelen dat ze niet erg handig zijn bij klusjes die zij al duizenden keren gedaan heeft, ze kijkt iedereen amper aan en het is alleen maar hush hush voort met het werk... ik zou erop afknappen. Dat ze met haar elleboog op tafel eet vind ik haar minste probleem om eerlijk te zijn. Ik kan prima met mes en vork eten, maar als we 'onder ons' zijn ligt mijn linkerarm ook op tafel. Misschien wat minder pontificaal als hoe Annemarie het doet, dat wel, maar ik vind niet dat ze zich beter voor hoeft te doen dan ze is.
Ik had bij Marcel echt een beetje medelijden met Sonja. De Poolse vind ik het meest geschikt voor Marcel. Maar of ze hem interessant blijft vinden vraag ik me wel af.
Het voorstukje over Richard vond ik ook wel intrigerend. Wat heeft hij gezegd wat zo'n reactie opriep?
Het wordt saai, maar ik vind Gijsbert ook nog steeds de leukste. Frank vind ik ook leuk, maar misschien had hij zichzelf niet zo onder druk moeten zetten met dit programma. Ik denk dat hij de lat nogal hoog legt voor zichzelf, maar ook voor een ander.

Wilma

Wilma

17-01-2011 om 10:23

T was weer leuk!

Maar oh oh, wat had ik te doen met die Sonja. Nou vond ik haar niet zo heel erg geweldig, maar dit had ze niet verdiend vond ik. En Marcel, dúidelijk communiceren! Nu was hélemaal niet duidelijk wat hij bedoelde voor Sonja, 'k vond 't echt sneu.

Bij Gijsbert begint 't nu wat leuker te gaan allemaal, jammer voor die ene verlegene die weg moest. Die met die lange haren en die poetsfiemel vind ik ook 't leukste tot nu toe. Alhoewel die donkere er ook mag wezen. Hier maakt 't me tot nu toe nog niet uit wie er overblijft.

Bij Richard ben ik wel érg benieuwd, leuk voorstukje voor volgende week ...

Bij Frank snap ik wel dat Berber weg moest, ze was er ook niet echt rouwig om geloof ik.

En Annemarie, sorry hoor, maar die heeft totáál geen sociale vaardigheden. Met iemand práten daar is 't niet mee gedaan hoor. Kijk degene aan tegen wie je praat. Zelfs mijn dochter van zeven viel dat op! Zij blijft gewoon alleen over denk ik.

Heerlijk programma.

Nu nog even op de site kijken naar die drie broers, daar komt elke woensdag en zondag een nieuw stukje van.

Groetjes,
Wilma

Wilma

Ik volg de drie broers op de site nu ook, dus dank voor de tip!

Wilma

Wilma

17-01-2011 om 15:38

De drie broers

Ik moest zo lachen om dat 'vrouwending' wat eentje kado kreeg van een vrouw. En dat een broer zo nuchter zegt "ja, daar zaten we echt op te wachten". Geweldig.

Die van vandaag moet ik nog even kijken.

Leuk, Savon, dat je die nu ook kijkt. Is net even gezellig, korte extra afleveringen van Boer Zoekt Vrouw.

Groetjes,
Wilma

Holiday

Holiday

18-01-2011 om 19:25

Geruchten bij richard (geen spoiler, gewoon geruchten)

He hallo, die link! En er dan bij zetten kijk uit spoiler.. en bedankt he.

Sonja dacht slim te zijn maar heeft direct al haar kruit verschoten. Marcel heeft geen interesse meer nu hij niet jagen kan.

Bij Anne Marie zou het me niet verbazen als de drie heren volgende week zelf hun biezen maar gaan pakken en lekker samen een pilsje gaan drinken. Kan Anne Marie weer hup hup opschieten in de kaasmakerij. Nu loopt het allemaal maar voor de voeten.

Het gesnater van maxima gaat Richard op de zenuwen werken zagen jullie het? Er gaan twee geruchten overigens over die cliffhanger bij hem. Hij zou het met nog een ander hebben aangelegd en zijn bedrijf zou zijn bedrijf niet zijn. Nou, we zullen het zien. In Duitsland zou dat vrij gebruikelijk zijn, een soort cooperatie of zo. Maar goed het is boer zoekt vrouw, niet mede-eigenaar-van-een-boerenbedrijf zoekt vrouw dus wat zal dat die vrouwen boeien?

Johannes is slim! Ik vind het een prima gozer. Maar geen één keer achteruit geademd deze keer en ik zat er nog wel op te wachten. Die krullebol daar vind ik irritant. Hij past wel goed bij Anne Marie, beiden zijn niet voornemens om een serieus gesprek aan te gaan. Babbelen over schuurfeesten en roodbonte koeien en dat is het wel zo'n beetje.

liora

liora

18-01-2011 om 21:34

Misschien limburgs

Ik ken ook een Limburger die de term initiatief vreemd gebruikt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.