Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011

Gelukkig had Asa al toegezegd dat ze mij ging helpen met het organiseren van de meeting, want het was mij helemaal ontgaan dat we vanaf half december zouden gaan inschrijven. Nu dus!
De datum staat vast: 5 februari 2011. Het concept ook: gewoon gezellug, met lekker eten, zonder spelletjes (!!!!), maar wel al wat vroeger beginnen.
De vraag die nog open is blijven staan: WAAR?! Er gingen stemmen op voor Utrecht, want dat zou 'voor iedereen' beter bereikbaar zijn. Nou ben ik ook zo'n Jandstedeling en dus vóór Utrecht, maar ik wil graag even weten hoe Noord- Oost- en Zuid-Nederland hierover denkt. Ik verwacht dat er dan toch aardig wat stemmen opgaan voor A'foort.
Discussie hierover, of over je glitterjurk, je kapsel, de mee te nemen spullen etc. etc. graag hier op t forum.
Aanmeldingen en carpoolverzoeken graag naar: [email protected].
Groetjes! Maw.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

20-12-2010 om 22:01

Locatie

Om het alvast maar makkelijker te maken: mij maakt het niets uit. Behalve dan dat Utrecht dezer dagen in een onbereikbaar soort zwart gat schijnt te zijn veranderd .

fladder

fladder

20-12-2010 om 22:54

Amersfoort?

Prettiger bereikbaar, ook zonder sneeuw, dan Utrecht.

Overigens staat mijn aanmelding beetje op losse schroeven ivm mjn naderende revalidatie, maar ik blijf mogelijkheden zoeken

Lynna

Lynna

20-12-2010 om 23:07

Ik kan helaas niet...

Ik ga een nlp cursus doen en de 2e sessie van 4 dagen start net na dat weekend. Daar moet ik topfit voor zijn en dan niet net een intensieve meeting gehad hebben......

Ik wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Zolang jullie mij maar niet in de glitterbikini verwachten...

Ik zal me zo even aanmelden, want ik wil wel!

Genista in glitter bikini?

Hmzzz, dat zou voor mij een argument zijn.

amk

amk

21-12-2010 om 10:51

Kunnen we daar op stemmen?

op Genista in een glitter bikini?

Puck

Puck

21-12-2010 om 11:26

Staat genoteerd

5 februari staat al met vette letters in mijn agenda. De locatie maakt me niet zo veel uit of dat Utrecht of Amersfoort of ergens anders in die contreien is.
Wat betreft carpoolen: vanuit Oost-Flevoland rijd ik via Almere en heb ruimte voor 3 anderen erbij.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

21-12-2010 om 11:56

Verdorie, ik kan niet!

Potjandorie, zit ik mij al tijden te verheugen op de volgende meeting, blijk ik op die dag een grote reünie te hebben. Heb ik mij al tijden geleden voor aangemeld maar nog niet in de agenda genoteerd (daar stond al OOL-meeting). Is 100-jarig bestaan van een vereniging waar ik mijn halve leven lid van ben geweest, daar moet ik gewoon bij zijn. Hè, is dat even een tegenvaller!

Groet, IJsvogeltje
*gaat pruilend verder met werken*

Emmawee

Emmawee

21-12-2010 om 21:23

De eerste 9

Jammer Lynna en IJsvogeltje!!
Op de lijst: Rodebeuk, AMK, Fladder (ovb), Tonny, Genista, Puck, Purk, Asa en Emmawee.
De stand Utrecht / Amersfoort is nog steeds 1 - 1, met een geweldig suggestie om na 2 jaar Amersfoort nu voor Utrecht te kiezen en dan volgend jaar weer in Amersfoort. Zit wat in. Verder werd ons getipt om snel een knoop door te hakken en te reserveren, omdat we anders nog wel eens achter het net zouden kunnen vissen. Dus... locatie-suggesties in U zijn welkom. In A zou ik erg voor dezelfde plek als vorig jaar zijn.
Groetjes, Maw.

He, ijsvogeltje,

wat jammer dat we er niet samen heen kunnen! Nou weet ik niet of ik wel durf te gaan alleen...

ijsvogeltje

ijsvogeltje

21-12-2010 om 22:25

Egberdien!

Jawel, je durft het echt! Ik moet zeggen dat ik vorig jaar een uur van te voren toch ook wel koudwatervrees kreeg... maar dat bleek niet nodig, het was echt erg gezellig.
Ik baal nog steeds van deze dubbele 'afspraak'! Maar die reünie kan ik echt niet laten schieten.
*zucht*

Jaaaa

Ik wil ook!
En ik stem voor Amersfoort, zelfde locatie

Massi Nissa

Massi Nissa

22-12-2010 om 08:33

Ik ook (ijs en weder dienende)

Ik kom heel graag, mits er niets geks gebeurt met de zwangerschap. Ik ben voor Amersfoort, maar dat is puur egoisme - ik heb tegen die tijd een buik om u tegen te zeggen en woon ter plaatse. Iets met Utrecht CS is trouwens ook prima.
Groetjes
Massi

tonny

tonny

22-12-2010 om 11:53

Mij maakt het niet uit

Amersfoort of Utrecht, allebei best.

Maarre - ik schaam me wel een beetje dat ik nu - terwijl ik een tijdje OO vaarwel heb gezegd/ op een zeeer laag pitje heb gezet- bij de eerste aanmelders zit. Hahaha.

Tja, het is gewoon toch te gezellig

Emmawee

Emmawee

22-12-2010 om 11:54

Egberdien!

Ja, natuurlijk durf je. Alleen? Hoezo alleen? Wij zijn er ook hoor! Weet je, als je het er heel vervelend vindt, dan ga je gewoon weg. Maar je krijgt zooooo'n spijt als je op 6 februari achter de oranje paginaatjes zit en je ziet de ene na de andere enthousiaste reactie binnen komen. Dus stuur dat mailtje, evt. met samenreis / carpoolverzoek. Dan komt het echt heus helemaal goed!
Groetjes! Maw.

Margriet*

Margriet*

22-12-2010 om 14:26

Tonny

How low can you go? (denk niet zo....)

May

May

22-12-2010 om 17:08

Helaas, ik ben er niet bij

Na twee meetings met veel plezier te hebben bijgewoond moet ik deze voorbij laten gaan in verband met een feest! (geen slechte reden). Volgende keer graag weer!

Nou, ok

ik zal me aanmelden. Ik was tenslotte zo blij dat het eens niet het laatste weekend van januari is, want dan kanik niet.
Voorkeur voor Amersfoort maar Utrecht mag ook.

Egberdien

Je kan bij mij terecht voor voor- tussen en nazorg.
Ik lijk sprekend op IJsvogeltje. Ik heb namelijk ook een Linkedinaccount en 2 slimme jongens
Haarkleur, beroep, transportmiddel is te privacygevoelig maar daar zit wel wat afwijking in. Helaas. Ook zijn mijn jongens juist klein van stuk.
Laat maar weten of het je wat lijkt. Je kan IJsvogeltje er ook nog in betrekken, in de afweging.

Tihama

Tihama

22-12-2010 om 19:22

Ben dr ook

Tihama

Asa Torell

Asa Torell

22-12-2010 om 20:57

Heel goed egberdien!

Echt waar, zelfs voor verlegen mensen als ik is zo'n meeting hartstikke leuk. Gewoon lekker luisteren naar allerlei zich als bijzonder extravert ontpoppende medeforummers .

Kiki

Kiki

22-12-2010 om 22:04

Gaan jullie dan weer verslag doen op OO

altijd zeer lollig om te lezen

margje van dijk

margje van dijk

22-12-2010 om 22:08

Lijkt me leuk

Ik kom ook graag weer. Zeker als het Utrecht of Amersfoort wordt, da's niet zo ver van waar ik woon.

Ik hou wel een slag om de arm, er komt een keer een Chinees over voor mijn werk en als dat nou net dat weekend wordt zal ik moeten cancellen. Maar goed, dat zien we dan wel weer, ik meld me gewoon aan.

Margje (2 meetings

Lol, rodebeuk,

leuk hoor, ik zal er aan denken! Heb van IJsvogeltje ook al wat gehoord over een gedeelde aanhangfiets, dat was jij toch? Ik heb trouwens ook een linked-in-account en 2 slimme... meiden.

Bellefleur

Bellefleur

23-12-2010 om 08:54

Beetje o.t.

In de rubriek relaties loopt een draadje over contact leggen, alleen staan op het schoolplein enz. Ik voel me precies zo als de draadjestartster (staat deze al in de Dikke van Dale?). Het idee dat ik met de trein ga, naar zo'n zaal toeloop, mijn jas uittrek... Heel stoer een kop koffie scoor, en daar sta ik dan. En dan? Hoe dóen 'gewone mensen' dat? Ik krijg het nu al benauwd...

Kijk aan egberdien

...die fiets had ik nog niet eens genoemd.
Zeer zorgvuldig met persoonlijke dingen

Ik zie het helemaal goedkomen!

amk

amk

23-12-2010 om 11:13

Bellefleur

zo komen de meesten binnen. En na 5 minuten zit je te kletsen of je iedereen al jaren kent. Dat is ook zo, want je weet veel van elkaar van hier.
Je krijgt een sticker waar je je nick op schrijft, er is altijd wel iemand die je aanspreekt in de trant van: o, dus jij bent...... van dat en dat draadje.

Ik heb het met Knevel gehad, wij gingen naar aanleiding van het hardloopdraadje een stukje hardlopen. We zagen elkaar gingen hardlopen en kletsen en na een half uur realiseerden we ons dat we ons niet eens voorgesteld hadden. En zo gaat het meestal.

margje van dijk

margje van dijk

23-12-2010 om 11:23

Precies

Bellefleur, je bent de enige niet Omdat het niet de eerste meeting is kennen een aantal mensen elkaar al, maar er zijn ook altijd weer nieuwe gezichten, en iedereen voelt zich in eerste instantie natuurlijk een beetje vreemd.

Maar inderdaad, wat AMK al schrijft, veel mensen associeren je meteen met een draadje of een onderwerp, en dan is het juist heel makkelijk om een praatje aan te knopen. Het zou nog veel erger zijn als je niet al een virtuele identiteit had, zeg maar! Mijn ervaring is ook dat je binnen een paar minuten in gesprek bent en dat de tijd voorbij vliegt, en dat je na afloop nog lang niet iedereen gezien of gesproken hebt die je wel wilde spreken. En dat is maar goed ook, want daardoor ontstaat er vanzelf weer een nieuwe meeting

Margje
PS AMK, door jouw zin "Ik heb het met Knevel gehad" zit ik nu met Brigitte Kaandorp in mijn hoofd

amk

amk

23-12-2010 om 12:29

Graag gedaan margje

idd de tijd vliegt voorbij op zo'n avond, we beginnen dan ook steeds vroeger heb ik het idee, en toch ben ik nog steeds even laat thuis.

Bellefleur

Wat herkenbaar! Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik denk niet dat ik het durf. Ook een beetje het idee dat niemand mij kent, ja wel in de spelletjesrubriek maar verder ben ik meer een lezer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.