Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tango

Tango

23-02-2009 om 22:53

Wat zou je nog eens willen zien op televisie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

03-03-2009 om 19:49

Anna

Anna:
"Volgens mij ben ik de enige die er ooit naar gekeken heeft, want niemand kent deze jaren '80 serie over beurshandelaren in Londen. Op Youtube heb ik er maar een paar flarden van kunnen vinden. Ik denk dat er gezien de economische malaise weinig kans is dat deze serie over snelle jongens en het grote geld herhaald zal worden. Jammer, het was echt reuzespannend."
http://www.amazon.co.uk/Capital-City-Complete-William-Armstrong/dp/B001CMV1O4/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1236106131&sr=1-3

Bennikki

Bennikki

03-03-2009 om 22:46

Berber!

Ik werd vannacht wakker en dacht aan je berichtje over Herman van Veen en de serie met de robot en het kwam opeens (een beetje)terug. Dat was terechtgekomen in de stoffige krochten van mijn brein, maar ik vond het een hele leuke serie. Volgens mij was het:

De wonderlijke avonturen van Herman en de Zes

Volgens mij komt het liedje 'opzij opzij opzij' hier uit, misschien ook 'Hilversum 3'. Zijn ex Marlous Fluitsma kwam erin voor (in het openingslied zingt hij 'Marlous mijn vrouw ik hou van jou', dat vond ik heel bijzonder). Het was in 1979 en verder weet ik er he-le-maal niks meer van, heb mijn hersens gepijnigd maar nee..

Misschien heb je al wat meer gevonden?

Groetjes Bennikki

Rembrand

Rembrand

04-03-2009 om 09:00

Lusitaantje

Lusitaantje

04-03-2009 om 10:35

Brendon chase

...of Het Donkere Bos. Engelse serie uit begin jaren 80 over drie jongens die in een bos woonden en die daar uit handen van hun oude tante proberen te blijven. Ze hebben na een tijdje konijnenvellen aan als kleding geloof ik. Ik vond het toen zo spannend. Kan iemand zich dat nog herinneren?

Lusitaantje

Polly Shearman

Polly Shearman

04-03-2009 om 13:11

Abba liedjes

ooit gezien, programma waarin de abbaliedjes gecoverd waren in nederlandse gezellige kinderliedjes.
Op de wijze van mama mia bijvoorbeeld:

Goedemorgen, lieve lapjes kat, nou nou wat kan jij toch spinnen...

kijk hoe die plantjes groeien, He die gaat ook al bloeien.
Nou nou, dit word vast een heerlijke dag.

kan iemand me helpen, via youtube, of google???

Polly Shearman

Polly Shearman

04-03-2009 om 13:14

Prulletje

Prulletje

04-03-2009 om 17:29

Polly

Die ken ik niet. Ik kan me wel de musical Abbakadabra herinneren! Moest ik aan denken toen ik laatst Mama Mia keek.

Prulletje

Lusitaantje

Met als tune een fluitmuziekje van James Galway, als ik me wel herinner? Geweldige serie, ik was de titel vergeten. Maar die konijnenvellen herinner ik me ook nog vaag (nooit gezien hoe ze die vellen hadden bemachtigd, trouwens...)

Sowieso hadden die Engelsen altijd van die fijne jeugdseries, waarin dappere kinderen criminele bendes oprolden of andere spannende dingen deden, ofwel helden op paarden door allerlei prachtige landschappen voortjoegen, af en toe onderbroken door een degengevecht(kan iemand zich Smokkelaar nog herinneren?). Ik zou vast lang niet zo Anglofiel geworden zijn als er geen Britse jeugdseries waren geweest...

Groeten,

Temet

En niels holgersson natuurlijk

Lekker allebei de boxen op mijn verjaardag gevraagd afgelopen december. 2 x 26 afleveringen, heeeeerrrlijk. Lekker mijn zoontje mee gek gemaakt, die is nu ook fan

Petr@

Petr@

05-03-2009 om 13:54

Leuk

om al die namen van series voorbij te zien komen, heb ook naar vele met plezier gekeken, maar er zit niets bij waarvan ik denk dat ik die nog wel een keer zou willen zien.

gr.
Petr@

judiths mama

judiths mama

06-03-2009 om 19:48

Medisch centrum west

ik heb niet het hele rijtje gelezen, dus misschien staat het er al tussen.
Het lijkt me vooral leuk omdat je nu zoveel hectische ziekenhuisseries hebt, om te kijken hoe het er bij mcw ook al weer aan toe ging.

En vanwege dokter Jan, natuurlijk!

MLN

MLN

08-03-2009 om 18:17

Daktari

Met die leeuw en dat aapje!

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

09-03-2009 om 19:28

Familie robinson, jodi en het hertenjong, nathalie

candy candy enz.

wat een heerlijke tekenfilmseries waren dat!

ikkeek ook altijd kinderbios
heb even gegoogled en kwam op deze website uit
http://www.xs4all.nl/~tbarth/kinderbioslinks.html

Yaron

Yaron

10-03-2009 om 20:45

Pleidooi

Ik zou heel graag alle afleveringen van Pleidooi weer eens willen zien. Mooie serie met een aantal van mijn favoriete acteurs.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.