Vijfkids
22-04-2026 om 21:24
Examens 2026
De eindexamens staan weer voor de deur. Zijn er hier meer ouders van examenkandidaten? Praat gezellig mee!
Tuinfluiter
11-06-2026 om 19:10
Gefeliciteerd voor alle geslaagde kinderen. Ik zag net een erg leuke foto van een achternichtje wat ook geslaagd is en hier in de omgeving flink wat vlaggen met een tas. Vind dat zo'n mooie en vrolijke traditie🇳🇱
T@sje
11-06-2026 om 19:20
Hier is dochterlief ook geslaagd. Volgens haar mentor zelfs cum laude. En dat terwijl ze zelf gisteravond nog een nervous breakdown had omdat ze 100% zeker zou gaan horen dat ze gezakt was...
Willempje73
12-06-2026 om 07:50
Ysenda schreef op 11-06-2026 om 16:30:
[..]
en? Is het gelukt?
Jaaaaaa! Door alle consternatie is het niet meer gelukt om gisteren een berichtje te plaatsen, maar ze is geslaagd!!! Ze heeft wiskunde veel beter gemaakt dan gedacht, zelfs geëindigd met een voldoende op haar eindlijst. Zo'n opluchting, ze barstte in tranen uit toen haar mentor vertelde dat ze geslaagd was. Super trots op haar!
Ysenda
12-06-2026 om 09:17
Willempje73 schreef op 12-06-2026 om 07:50:
[..]
Jaaaaaa! Door alle consternatie is het niet meer gelukt om gisteren een berichtje te plaatsen, maar ze is geslaagd!!! Ze heeft wiskunde veel beter gemaakt dan gedacht, zelfs geëindigd met een voldoende op haar eindlijst. Zo'n opluchting, ze barstte in tranen uit toen haar mentor vertelde dat ze geslaagd was. Super trots op haar!
Wat fijn en wat een feest zal het geweest zijn.
Ysenda
12-06-2026 om 09:18
gefeliciteerd allemaal.
Nog geen Herren dit jaar zo te zien, ik hoop dat het echt zo'n succesvol jaar was.
Zebra04
12-06-2026 om 09:30
Hier ook een geslaagde zoon, de afgelopen 3 jaar waren zwaar door HB en autisme, maar hij heeft tijdens zijn examens laten zien wat hij kan! (gemiddeld >7,5)
Zo fijn en mooi om zijn trotse gezicht te zien!
Duizendpoot
15-06-2026 om 15:38
hier ook een geslaagde met het hoogste cijfer juist voor natuurkunde (met dank aan een N term van 2.2...)


