Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Examens 2026

De eindexamens staan weer voor de deur. Zijn er hier meer ouders van examenkandidaten? Praat gezellig mee!


Gefeliciteerd voor alle geslaagde kinderen. Ik zag net een erg leuke foto van een achternichtje wat ook geslaagd is en hier in de omgeving flink wat vlaggen met een tas. Vind dat zo'n mooie en vrolijke traditie🇳🇱

Hier is dochterlief ook geslaagd. Volgens haar mentor zelfs cum laude. En dat terwijl ze zelf gisteravond nog een nervous breakdown had omdat ze 100% zeker zou gaan horen dat ze gezakt was...

Gefeliciteerd aan alle geslaagden, super goed gedaan!

van harte gefeliciteerd voor alle geslaagden!

Ysenda schreef op 11-06-2026 om 16:30:

[..]

en? Is het gelukt?

Jaaaaaa! Door alle consternatie is het niet meer gelukt om gisteren een berichtje te plaatsen, maar ze is geslaagd!!! Ze heeft wiskunde veel beter gemaakt dan gedacht, zelfs geëindigd met een voldoende op haar eindlijst. Zo'n opluchting, ze barstte in tranen uit toen haar mentor vertelde dat ze geslaagd was. Super trots op haar!

Gefeliciteerd allemaal!

Allemaal gefeliciteerd!  🎈🎉🎊

Willempje73 schreef op 12-06-2026 om 07:50:

[..]

Jaaaaaa! Door alle consternatie is het niet meer gelukt om gisteren een berichtje te plaatsen, maar ze is geslaagd!!! Ze heeft wiskunde veel beter gemaakt dan gedacht, zelfs geëindigd met een voldoende op haar eindlijst. Zo'n opluchting, ze barstte in tranen uit toen haar mentor vertelde dat ze geslaagd was. Super trots op haar!

Wat fijn en wat een feest zal het geweest zijn.

gefeliciteerd allemaal.

Nog geen Herren dit jaar zo te zien, ik hoop dat het echt zo'n succesvol jaar was.

Hier ook een geslaagde zoon, de afgelopen 3 jaar waren zwaar door HB en autisme, maar hij heeft tijdens zijn examens laten zien wat hij kan! (gemiddeld >7,5)
Zo fijn en mooi om zijn trotse gezicht te zien!

gefeliciteerd voor alle geslaagden. 🥳

Wat fijn om deze mooie berichten te lezen; gefeliciteerd iedereen 

hier ook een geslaagde met het hoogste cijfer juist voor natuurkunde (met dank aan een N term van 2.2...)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.