Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Grrrr Iddink en planning levering

Hoe verzinnen ze het toch. Zijn de boeken van mijn kind tijdens onze vakantie geleverd. Niemand thuis natuurlijk (hoe kan het toch…).
Ze hebben 5 dagen gelegen op het pakketafleverpunt en sinds ze gisteren zijn ze weer retour naar Iddink.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Iemand hier ervaring mee? Het schooljaar beginnen met boeken zou toch wel handig zijn.


Bijtje82 schreef op 20-08-2023 om 23:19:

[..]

Ja en dan toch nog op de niet afgesproken dag leveren.

Ik heb al eens een bestelling gedaan en een paar euro extra betaald voor zondag levering. Krijg je bericht, we staan zondag tussen 10 en 1400 op de stoep. Ok, dikke prima. Kon pakket niet tracken, uiteindelijk om 11u bericht. We komen maandag leveren..

TO heeft al gezegd dat ze geen TT heeft ontvangen. Dus dan wordt het al lastiger.

Dan weet je toch nog steeds waar je pakket is. 

En volgens mij heeft to wel een tt ontvangen maar niet in de mail gekeken. 

Koukleum schreef op 20-08-2023 om 23:19:

Maar als ik 3 weken in Italië ben vallen alle opties uit de app af:
- servicepunt bewaart max een week
- plaats rondom het huis valt af vanwege diefstal, regen etc.
- buren zijn ook op vakantie

Als je weet dat je zo lang weg bent dat je waarschijnlijk niet thuis gaat zijn, vul je een ander bezorgadres in waarmee je eerst hebt afgestemd of ze daar wél thuis zijn.

Ik zou het prima vinden als iemand ze hier wilde laten bezorgen. Maar dan verwacht ik wel dat die z'n mail bekijkt en mij de t&t doorgeeft.

Valeria schreef op 21-08-2023 om 08:56:

[..]

Als je weet dat je zo lang weg bent dat je waarschijnlijk niet thuis gaat zijn, vul je een ander bezorgadres in waarmee je eerst hebt afgestemd of ze daar wél thuis zijn.

Ik zou het prima vinden als iemand ze hier wilde laten bezorgen. Maar dan verwacht ik wel dat die z'n mail bekijkt en mij de t&t doorgeeft.

Jaha, het is haar eigen schuld...nu weten we het wel hoor. Dat was de vraag helemaal niet.

_Audrey schreef op 21-08-2023 om 09:16:

[..]

Jaha, het is haar eigen schuld...nu weten we het wel hoor. Dat was de vraag helemaal niet.

Nee maar to geeft Iddink wel een soort van de schuld.. en dat is niet realistisch. 

_Audrey schreef op 21-08-2023 om 09:16:

[..]

Jaha, het is haar eigen schuld...nu weten we het wel hoor. Dat was de vraag helemaal niet.

Het was ook een reactie op iemand anders....als je goed had gekeken

Mamali schreef op 21-08-2023 om 09:25:

[..]

Nee maar to geeft Iddink wel een soort van de schuld.. en dat is niet realistisch.

Nee joh, ze vraagt wat er gebeurt nu ze teruggestuurd zijn. 

Ik zou Iddink even bellen daarover. Ze hebben er vast veel ervaring mee. 

Hier kregen we een mail van Van Dijk vanmorgen: geen zorgen je pakket komt eraan! We hebben nog even wat langer nodig! Nu hebben wij nog twee weken vakantie en dochter voor wie dit geldt pas over drie weken les. Al had ik al wel zien staan dat geschiedenis pas verwacht wordt in week twee van september, dan moet dat nog verwerkt worden dus eer die in huis is, is het eind september. 

Ik vind het trouwens veel irritanter dat mijn vierde haar boeken op de laatste donderdag in de vakantie op school moet ophalen. Ze is dan gewoon nog op vakantie. 
Jongste komt bij mij op school, daar krijgen ze gewoon de eerste schooldag alle boeken. 

SuzyQFive schreef op 21-08-2023 om 09:47:

[..]

Nee joh, ze vraagt wat er gebeurt nu ze teruggestuurd zijn.

Ik zou Iddink even bellen daarover. Ze hebben er vast veel ervaring mee.

Hier kregen we een mail van Van Dijk vanmorgen: geen zorgen je pakket komt eraan! We hebben nog even wat langer nodig! Nu hebben wij nog twee weken vakantie en dochter voor wie dit geldt pas over drie weken les. Al had ik al wel zien staan dat geschiedenis pas verwacht wordt in week twee van september, dan moet dat nog verwerkt worden dus eer die in huis is, is het eind september.

Ik vind het trouwens veel irritanter dat mijn vierde haar boeken op de laatste donderdag in de vakantie op school moet ophalen. Ze is dan gewoon nog op vakantie.
Jongste komt bij mij op school, daar krijgen ze gewoon de eerste schooldag alle boeken.

Eerste deel van de post is toch echt een frustratie richting Iddink.

En die kunnen er in feite niks aan doen. En je kan toch ook zelf bedenken om even te bellen naar Iddink daar hoef je geen topic voor te openen. Maar goed zo denk ik erover.

Mamali schreef op 21-08-2023 om 09:57:

[..]

Eerste deel van de post is toch echt een frustratie richting Iddink.

En die kunnen er in feite niks aan doen. En je kan toch ook zelf bedenken om even te bellen naar Iddink daar hoef je geen topic voor te openen. Maar goed zo denk ik erover.

Jemig...

Wieder schreef op 21-08-2023 om 11:14:

[..]

Jemig...

Ik mag mijn mening niet geven?

Mamali schreef op 21-08-2023 om 11:15:

[..]

Ik mag mijn mening niet geven?

Zeker wel, maar het is niet verplicht ofzo

Dees!

Dees!

22-08-2023 om 10:31 Topicstarter

Berichtje van Iddink gehad: ze sturen het pakket zo spoedig mogelijk weer retour (niet naar school, maar naar ons huisadres). 

Dees!

Dees!

15-09-2023 om 08:42 Topicstarter

En hoe het verder ging:

Na een klacht via het portaal en 4x bellen met de klantservice heb ik dinsdag weer een klacht via het portaal ingediend, en hoera hoera: gisteren zijn de boeken dan toch geleverd.

Mijn tip aan mensen met een soortgelijk geval: klaag vooral via het portaal. Bellen naar de klantenservice heeft totaal geen nut. Dit is een extern callcenter waar hele aardige mensen werken, maar ze kunnen verder niet veel meer doen dan je aanhoren en zeggen dat ze er een melding van maken. Die dan vervolgens niet opgepakt wordt aan de kant van Iddink. 
Als je het over wanhopige mensen hebt, nou die werken daar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.