Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuwe berichten

Het forum in een nieuw jasje! Het is even wennen, maar dat lukt wel.

Wat me opvalt, is dat je in een draadje niet meteen naar de reacties springt die je nog niet gelezen had, maar steeds naar het begin van de draad wordt gebracht. Ligt dat aan mijn device of komt dat nog? Dat was namelijk een erg fijne optie.


MeikeT

MeikeT

19-02-2021 om 10:37 Topicstarter

Redactie schreef op 19-02-2021 om 10:33:

. Vanaf nu zullen we verwijderde berichten vervangen voor een tekst waarin uitgelegd wordt waarom het bericht is verwijderd zodat onze werkwijze transparanter is.

Fijn. Al wordt maar aangegeven dát er tekst verwijderd is, dat zou al schelen in de verwarring.

Ja, daar ben ik ook blij mee!

Het lijkt erop dat als ik een foto bij mijn ene nick heb, deze ook bij mijn andere nick komt. Klopt dat of heb ik iets niet goed gedaan?

Ik weet niet of de redactie nog meeleest, maar ik wil toch kwijt dat ik OO een warm hart toedraag en hier al heel lang meelees en meeschrijf. Ik merk dat ik nu met de veranderingen veel en veel minder schrijf.De reden: dat ik niet meer vaak van nick kan veranderen. Dat deed ik altijd wel en vond ik erg prettig om mijn anonimiteit te bewaren. Dus redactie: is er geen mogelijkheid voor mensen die dat prettig vinden toch meer flexibilieit te hebben in nicks? Het oude systeem vond ik echt heel fijn. Een tweede nick is echt te weinig om af te wisselen. Ik wil niet te herkenbaar worden. Nu schrijf ik dus maar niet meer of nog maar heel weinig. Helaas.

Ik heb precies hetzelfde probleem Arianne!

Ik schrijf ook minder en ook reageer ik op andere andere onderwerpen dan vroeger. Ik had 3 vaste Nicks en gebruikte soms nog 1 malige Nicks. 

Heel jammer dat dit niet meer kan. 

Je kunt er nog een account bij nemen. Dan heb je vier namen. 

Wat ik niet begrijp is dat er bij dit draadje, als er nieuwe berichten zijn, dit niet aangegeven wordt in 'recente inhoud' . Ik zie het draadje vrij ver boven staan, maar er zou niets nieuws te lezen zijn voor mij. Maar wel hoor: weer 2 nieuwe berichten. Zo gaat dat elke keer met dit draadje.

Hoe kan dit?

Bij mij wordt dit wel aangegeven, dat er nieuwe berichten in dit draadje zijn, dus dat is wel apart.

bij mij ook niet, bij dit ene draadje. Bij alle andere draadjes wel. 

gr Angela

Ik heb dit draadje een tijd niet meer gevolgd, omdat het forum na de aanpassingen voor mij weer werkzaam was, maar is Ad Hombre nu permanent geblokkeerd sinds 16 februari? Iemand hem nog gezien? Het is in ieder geval rustig hier. 

Hannemeike schreef op 10-03-2021 om 06:48:

Ik heb dit draadje een tijd niet meer gevolgd, omdat het forum na de aanpassingen voor mij weer werkzaam was, maar is Ad Hombre nu permanent geblokkeerd sinds 16 februari? Iemand hem nog gezien? Het is in ieder geval rustig hier.

Ja. En vragen daarover worden al snel verwijderd door forumbeheer omdat je geen berichten over de huisregels of het beleid mag schrijven. Dat moet per mail. Dit bericht zal dus waarschijnlijk ook zo weer verdwenen zijn.

Dank! Ik heb geprobeerd uit de buurt van het beleid te blijven, maar ik wilde wel graag weten of Ad nu weg was. Jammer dat iemand na zo lang op het forum geruisloos verdwijnt. 

ArianneH schreef op 08-03-2021 om 21:20:

De reden: dat ik niet meer vaak van nick kan veranderen. Dat deed ik altijd wel en vond ik erg prettig om mijn anonimiteit te bewaren. 

Op mijn laptop zit standaard Explorer en zelf heb ik er Chrome opgezet omdat ik die fijner vind. Voor mijn werk gebruik ik Firefox. In elke browser heb ik een account op Ouders Online aangemaakt. Al naar gelang wat ik kwijt wil start ik de betreffende browser op en op die manier heb ik 6 identiteiten. Ik kom daar prima mee uit en ben volgens mij niet te koppelen aan een van mijn andere namen.

Omslachtiger dan voorheen maar het werkt goed voor mij.

Ja jammer he Hannemeike, het wordt kleurlozer zo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.