Relaties Relaties

Relaties

Affaire vrouw


Wood schreef op 30-08-2023 om 21:37:

En als hij haar echt levenslang geeft kan ik hem beloven dat de tijd komt dat ze de stekker er uit trekt want iedere keer dat hij het haar verwijt sterft er een stukje Michel73 in haar hart.

Nou denk dat als mevrouw een relatie met haar vriendje had kunnen hebben dan was ze al weggeweest bij Michel73. Het vriendje wilde dat zeker niet. Das balen voor haar en misschien heeft mevrouw wel liefdes verdriet en is daarom stil. Heb je dat ook gevraagd of ze gevoelens had Michel?? En uhh tuurlijk mag hij het haar verwijten en blijven vragen totdat hij genoeg antwoorden heeft gehad. Zeker de komende maanden. Michel moet de komende maanden werken aan zichzelf anders blijft die "hangen" en heeft verder relatie geen zin meer.

Michel73

Michel73

31-08-2023 om 01:08 Topicstarter

heb haar gevraagd over haar gevoelens naar hem. Zouden er niet zijn,  heeft hem meer gebruikt voor haar eigen lust. Ze gaf aan ook los van dit alles geen relatie met hem te willen ook al gingen we uit elkaar. Vent kan zelf zijn huwelijk niet redden cq onderhouden. Was immers al enige tijd vrijgezel na een mislukt huwelijk. En was eenzaam, had het moeilijk, behoefte aan wat aandacht...

Michel 73; erg onhandig dat je een SOA test hebt gedaan zonder dat zij dat ook gedaan heeft. Omgekeerde wereld.  Volgens mij is het namelijk zo dat een SOA pas vanaf een bepaald moment of in periodes besmettelijk is. Dus betekent het feit dat jij geen SOA hebt nog steeds niet dat zij er geen heeft. En ze jou dus nog steeds kan besmetten als dat wel zo is.
Zij had eerst een SOA test moeten doen. Dat zou ik alsnog van haar eisen.

Michel73

Michel73

31-08-2023 om 10:08 Topicstarter

tijdens aanvragen SOA test verhaal gedaan, werd ook gesproken over momenten en periodes. Arts gaf aan dat ik test in goede tijd heb laten doen. En ja, zal haar ook vragen test te doen!!

Uiteindelijk blijkt dat je gewoon een doorsnee huwelijk hebt verliefd verloofd getrouwd een gezamenlijk doel de kinderen opvoeden daarna te weinig communicatie te weinig aandacht voor elkaar en te weinig intimiteit en zonder dat je het echt door hebt verdwijnt je huwelijk in het drijfzand. Ontspoort dus.

Het hoeft nog niet voorbij te zijn maar dan zullen jullie beide er hard voor moeten knokken.

Het zou een mooi gebaar zijn als je een sigaren kistje op de kop tikt jullie ellende er in stopt en samen begraaft in de tuin. Kan je het niet opbrengen dan zit er niet veel anders op dan haar het geluk gunnen bij een nieuwe partner.


Michel73

Michel73

31-08-2023 om 13:47 Topicstarter

zit wat in Rene. Haar laatst mijn handen laten sluiten zijnde het boek dat we nu sluiten en samen aan een nieuw boek beginnen. Heb nog sigarendoos hier liggen. Tijd dat we de ellende inderdaad begraven en verder gaan !

Michel73 schreef op 31-08-2023 om 13:47:

zit wat in Rene. Haar laatst mijn handen laten sluiten zijnde het boek dat we nu sluiten en samen aan een nieuw boek beginnen. Heb nog sigarendoos hier liggen. Tijd dat we de ellende inderdaad begraven en verder gaan !

Nou voordat je alles in het doosje gaat doen heb ik nog wel een vraag. Wil jij niet neuken met een ander? Dit is wel het moment om te vragen/ te doen anders blijf je het haar verwijten dat zij dat wel deed. Ze zegt dat ze er geen gevoel bij had toch?. Nou ik dacht dat alleen mannen dat hadden. Dan heeft ze ook geen probleem dat jij dat een paar x gaat doen. Dat moet ze je ook gunnen toch?. Daarna terug naar monogaam of open relatie als jullie dat willen en kan het doosje weg.  

Betekenis van een knipoog

Het kan een signaal zijn dat de ander hetgeen gezegd wordt niet zo serieus dient te nemen en ook een signaal van een stilzwijgende afspraak tussen twee personen.


MRI

MRI

31-08-2023 om 15:17

Ruud1971! schreef op 31-08-2023 om 14:57:

[..]

Nou voordat je alles in het doosje gaat doen heb ik nog wel een vraag. Wil jij niet neuken met een ander? Dit is wel het moment om te vragen/ te doen anders blijf je het haar verwijten dat zij dat wel deed. Ze zegt dat ze er geen gevoel bij had toch?. Nou ik dacht dat alleen mannen dat hadden. Dan heeft ze ook geen probleem dat jij dat een paar x gaat doen. Dat moet ze je ook gunnen toch?. Daarna terug naar monogaam of open relatie als jullie dat willen en kan het doosje weg.

Wat dacht je? Ik ga nog even wat stoken?

Michel73

Michel73

31-08-2023 om 15:19 Topicstarter

willen neuken met een ander ? Denk dat velen dat willen onder ons. Maar in een relatie ? Hebben nu gemerkt wat het buitenhuis neuken voor een impact heeft. Samen besloten voor elkaar te gaan. Balletje is nu begonnen met rollen !

Ja wraak is echt de beste methode om je huwelijk te redden

En nee ik wil niet neuken met iemand ander, heb het sowieso niet op neuken ik bemin liever en dat kan alleen als je van iemand houd.


Zij zag dit als een pleziertje waarom mag jij dan niet? Nu heeft zij seks met een ander gehad binnen jullie relatie. Jij niet oneerlijk toch? Is beter voor je verwerking en je speelt open kaart. Jij bent nu "slachtoffer" dan is het gelijkwaardig. Er was geen liefde zei ze. Denk maar eens over na zeker op de lange termijn. Het gaat echt aan je vreten wat ze heeft gedaan. Is geen wraak maar elkaar gunnen. Pas als je het later stiekum doet is het wraak.

MRI schreef op 31-08-2023 om 15:17:

[..]

Wat dacht je? Ik ga nog even wat stoken?

Beetje slecht geslapen? Jij moet het toch op iemand af reageren zeker. Iets met azijn...

MRI

MRI

31-08-2023 om 15:37

Michel73 schreef op 31-08-2023 om 15:19:

willen neuken met een ander ? Denk dat velen dat willen onder ons. Maar in een relatie ? Hebben nu gemerkt wat het buitenhuis neuken voor een impact heeft. Samen besloten voor elkaar te gaan. Balletje is nu begonnen met rollen !

En dat pleit voor je hoor. Ga ervoor, Ga elkaar weer helemaal liefhebben!

MRI schreef op 31-08-2023 om 15:37:

[..]

En dat pleit voor je hoor. Ga ervoor, Ga elkaar weer helemaal liefhebben!

De partner van Michel had geen liefde voor haar sekspartner. Ging puur om de seks. Dat is echt iets anders dan verliefd worden en dan vreemdgaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.