Relaties Relaties

Relaties

Brink

Brink

10-01-2020 om 20:16

Geen rijbewijs afknapper?


rode krullenbol

rode krullenbol

12-01-2020 om 18:56

Okay ... in dat geval

Mij zou een gebrek aan gevoel voor humor teleurstellen. Zoals ook stank voor dank.

Voor alle duidelijkheid: de step (al dan niet elektrisch aangedreven) betreft een uiterst handig en hip vervoersmiddel.

Rode krullenbol

@Emma

@Emma

12-01-2020 om 20:32

Haha

Appen deed ik dan weer niet voor de eerste date. Sowieso pas telnrs uitwisselen na de eerste afspraak. Daarvóór alleen via de site. Zo heeft iedereen wat
Als iemand er naar vraagt natuurlijk niet eromheen draaien of een onwaar antwoord geven, dat is pas echt ingewikkeld.
Ik heb wel eens geen antwoord willen geven bij een eerste date over een relatie die ik eerder had. Ik zei dat ik daar in dit stadium niet over wilde praten. Werd niet gewaardeerd. Nou ja, het was hem toch al niet

Emmawee

Emmawee

12-01-2020 om 20:35

Geen gevoel voor humor (r.k.)

Dat zou écht mijn nummer 1 afknapper zijn.

Emmawee

Emmawee

12-01-2020 om 20:40

@Emma

Nog even over die buurvrouw...
Dat zou voor mij ook een afknapper zijn. Als een man gedurende twee dates zijn kind zou verzwijgen... Wow.

(Maar goed, allemaal reuze hypothetisch.)

Overigens had T.O. haar date niet via een site, maar (meen ik) via een collega ofzo. Dus dan is appen wel handig. Al is het maar om een afspraak te kunnen maken.

Inga

Inga

12-01-2020 om 21:31

Taalfouten

Beetje O.T. Ik was en ben erg van het juist en verzorgd taalgebruik en kan compleet op iemand afknappen als die persoon slecht spelt.
Heel bizar, ik werd hoteldebotel verliefd op iemand die de gruwelijkste taalblunders typt. Dat maakt me van hem helemaal niks uit. Ik begrijp het zelf ook niet. Het spreekwoord "liefde maakt blind" klopt dus duidelijk

Inga

Mijn man is dyslectisch. Ik heb zijn eerste (en enige) liefdesbrief bewaard, die hij bij me in de bus gooide na een hele leuke date. Staat vol met schrijffouten, brrr. Maar de verliefdheid spat er af!

Pirata

Pirata

13-01-2020 om 08:11

Slechte manieren

Diverse dingen zijn een no-go, maar slechte manieren vind ik toch wel heel erg. Incl. slechte tafelmanieren.

Brink

Brink

13-01-2020 om 08:20

Via datingsite leren kennen

Ik heb hem via een soort van datingsite leren kennen.En wat me ook opvalt eerst was die er een tijd niet op en sinds gisteren kan ik zien dat die weer heel veel op die site online is.Heb hem dan ook gezegd dat ik het deze week nog een kans geef via whatsapp wacht zijn reactie nog af.Een vriendin en mijn zusje zeiden ook heel raar verhaal allemaal dus ik wil gewoon weten waar ik sta klaar Mogen jullie raar vinden ik vind het terecht.

Emmawee

Emmawee

13-01-2020 om 08:39

Oh toch? Heb ik het verkeerd gelezen / onthouden

Volgens mij wordt het niks Brink. En volgens mij weet je dat eigenlijk zelf al.
Door naar de volgende!

Ad Hombre

Ad Hombre

13-01-2020 om 09:32

Swipe left!

(of right, wil ik vanaf wezen)

Brink

Brink

13-01-2020 om 11:29

Hij heeft nieuw voorstel

Hij wil nu donderdag afspreken.Ik geef hem het voordeel van de twijfel.Als hij weer afzegt is het klaar.Zouden jullie donderdag ook aankijken?

rutiel

rutiel

13-01-2020 om 13:16

Nee

Brink, in dit stadium (en met de twijfels die je al hebt) zou ik eerlijk gezegd bij een volgende afzegging het afkappen. Voldoende leuke mannen op de markt toch?

Brink

Brink

13-01-2020 om 15:45

Klopt rutiel

Rutiel ja dat bedoel ik ook donderdag afwachten of hij echt zn afspraak na komt en anders ben ik er ook echt klaar mee.

@Emma

@Emma

13-01-2020 om 16:44

online

Dat iemand online is op de datingsite betekent niets minder maar ook zeker niet meer dan dat hij gewoon online is. Ik zou het idd even afwachten donderdag en als hij weer afzegt stoppen.

Emmawee

Emmawee

13-01-2020 om 16:57

Online

Misschien is hij wel online om te checken of jij nog actief bent op die site!

Verder zou ik donderdag alleen gaan als het je leuk lijkt om nog eens met hem uit te gaan. Als het daten van zichzelf leuk genoeg is, hoef je je er verder niet zo druk over te maken. Dan heb je gewoon een leuke avond. Er of zonder vervolg. Als het daten niet leuk genoeg is, maar iets waar je bijna "klaar mee" bent, dan kun je misschien beter afzeggen.

vlinder72

vlinder72

13-01-2020 om 16:58

Bovendien

Was jij ook online anders had je dat niet kunnen zien. .

Als je vorige date leuk was en je wil hem best nog een keer zien dan zou ik de afspraak donderdag zeker door laten gaan.

Zegt hij hem weer af dan houdt het op.

Brink

Brink

13-01-2020 om 18:05

Dankjulliewel

Emma dat is waar ik wacht het af. Emmawee ik vind het zeker leuk hem weer te zien al blijven mijn twijfels en ben ik bang dat hij daarna weer zo vaag doet.Tijd zal het leren.Vlinder ja ik laat het zeker doorgaan nu hopen dat hij niet weer afzegt want hij weet ook dat ik er dan klaar mee ben.

Inga

Inga

13-01-2020 om 18:37

Sidney en Pirata

Ja, gek is dat. Dat je door alle spel- en stijlfouten en vooral slordigheden heen kijkt omwille van wat hij schrijft. Zelfs onfatsoen waar ik normaal echt niet tegen kan, is nu niet belangrijk.
Helaas want het is een onmogelijke liefde. Elke keer hoop ik dat ik hem kan loslaten maar ik hoef hem maar te zien of te horen en ik ben er bij af.
Maar nu ga ik wel heel erg O.T.

Brink

Brink

17-01-2020 om 21:51

Update

Hij is gisteren zijn afspraak wel nagekomen.Dus dat is positief.Soms moet je gewoon even duidelijk zijn. Ik denk als we allebei willen dat het wel goed komt uiteindelijk. Tijd zal het leren zeg ik altijd maar. Niemand heeft die zekerheid.

En hoe was

de afspraak verlopen?

Brink

Brink

17-01-2020 om 23:21

Carlito

Wel leuk heb hem ook wel gevraagd of hij twijfels heeft maar hij zegt van niet. Toch voel ik nog een beetje een afstand tussen ons. We zijn allebei een beetje terughoudend. Maarja het was ook pas de tweede date er is niks mis met rustig aan doen. Vind hem wel leuk om te zien en kan ook wel goed met hem praten dus geef het wel een kans.

Koffiekop

Koffiekop

18-01-2020 om 09:34

Nou

Dat zou ik nou pas echt een afknapper vinden, iemand die me bij de tweede date al vraagt of ik twijfels heb...
Maar ik ben blij voor je dat hij zegt ze ziet te hebben hoor. Wens je veel geluk

Brink

Brink

18-01-2020 om 13:01

Koffiekop

Dat mag je vinden ik wil graag weten hoe hij er over denkt open en eerlijk hou ik van.

Oh?

'Vind hem wel leuk om te zien en kan ook wel goed met hem praten dus geef het wel een kans'

Nou, dat klinkt niet erg hoopvol. Waar zijn de vlinders? Amper kunnen wachten om hem weer te spreken? Enthousiast over al zijn leuke kanten? Het lijkt wel een winst-/verliesrekening.

@Emma

@Emma

18-01-2020 om 13:58

tjonge

Wat een commentaar zeg. Is het ok als Brink het zelf goed vindt zoals het gaat?

Vlinders kwamen bij mij ook pas na de 3e date. En al komen ze nooit, mag ze het zelf weten?

@Emma

@Emma

18-01-2020 om 14:10

En nog iets Sidney

Vlinders alleen zijn een slechte raadgever, zeker met daten als je iemand nog helemaal niet kent.

@Emma

Ik noemde veel meer dan alleen vlinders.

Is het gebruikelijk op dit forum om zo selectief te lezen?

Brink

Brink

18-01-2020 om 16:10

Dankjulliewel

Sydney ik heb hem pas 2 keer gezien als ik hem niks vond had ik het al na 1 keer bekeken. We appen dagelijks maar over vlinders kan ik inderdaad nog niet praten.Door mijn verleden wat voorzichtiger geworden maar geloof zeker dat het wat kan worden tussen ons. Misschien naief misschien niet. @Emma inderdaad het kan heus nog wel wat zijn nou 2 dates. Als ik me niet tot iemand aangetrokken voel wil ik hem niet eens knuffelen maar met hem zou ik dat binnenkort wel willen om maar iets te noemen.Voor de rest lekker rustig aan kijken wat het wordt.

Ad Hombre

Ad Hombre

18-01-2020 om 16:22

Sydney

"Is het gebruikelijk op dit forum om zo selectief te lezen?"

Zeker. Als je een heel doorwrocht betoog in elkaar hebt gezet, dan kun je er zeker van zijn dat je medeforummers uitsluitend dat ene minder doordachte bijzinnetje eruit pikken om dat vervolgens uit de context en ook nog eens verkeerd te citeren.

Zo gaat het hier al jaren...

@Emma

@Emma

18-01-2020 om 16:30

Ok Sindey

Je noemt vlinders, niet kunnen wachten hem weer te spreken, enthousiast over al zijn leuke kanten.....komt voor mij een beetje op hetzelfde neer.
En Ad, je vergeet de taalfouten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.