Relaties Relaties

Relaties

Brink

Brink

10-01-2020 om 20:16

Geen rijbewijs afknapper?


Brink

Brink

22-01-2020 om 20:29

Hij heeft me aan de kant gezet

Het is nu al voorbij.Donderdag was hij nog bij me geweest. T/m zondag nog geappt en de hele maandag en dinsdag niks gehoord.Dus heb hem gister avond opgehaald wat er aan de hand was. Hij zat niet lekker in zijn vel maar het lag niet aan mij hij wou me zeker weer zien binnenkort. Dus ik zei tegen hem ik gun je de tijd en ruimte tot je weer goed in je vel zit en vandaag een app dat hij niet meer verder wil. Wat een ontzettende loser zeg. Nee geen rijbewijs is geen afknapper, oneerlijke kerels zijn pas echt een afknapper.Waar maakte ik me druk om.Het doet echt even heel veel pijn had mijn hart eindelijk na lange tijd weer open gesteld voor iemand maar even uit huilen en weer door.

Brink

Brink

22-01-2020 om 20:31

Correctie

Opgehaald is opgebeld.Had hem gister avond opgebeld bedoel ik.

Bosbes

Bosbes

22-01-2020 om 21:56

sterkte!! Maar ook:

Sterkte Brink. Niet leuk! En pijnlijk voor je.

Of hij oneerlijk is en/of een loser... zo voel jij dat nu even, maar dat hoeft helemaal niet.
Het kan ook zijn dat hij écht niet zo lekker in zijn vel zat, misschien ook wel een heel klein beetje twijfelde. En dat hij gewoon niet genoeg voelt. Dat hij dat enkele dagen later beter wist.
Dat doet ook pijn, dat wel. Maar hij kan best een goede eerlijke jongen zijn maar gewoon niet genoeg klik voelen. Dat mag.

Bosbes

Bosbes

22-01-2020 om 22:05

niet voor Brink, wel voor Ad Hombre

Ad Hombre, probleem met je superieur voelen in je taalgebruik, en dat ook uiten, is dat anderen extra op gaan letten. Bij jou, met name.
Hierbij ook meteen een disclaimer: ik ben zelf redelijk goed in taal. Inclusief werkwoordspelling, me/m'n, die/dat enzovoort. Maar ik zie ook wel heel soms een foutje terug. Soms een 'typo' (vertypt) soms een snelle vergissing. En heel soms weet ik iets pas later.

Jij schrijft meestal heel goed.
Nu posting 63:
"Wat mij ietwat irriteert, wat ik dan blijkbaar afreageer op de arme Brink is dat ik zorgvuldig iets formuleer wat dan vervolgens als veel harder wordt geciteerd."

Snap ik, jammer voor je. En ja, niet iedereen leest even goed. En nee, volgens mij is dat op dit forum niet erger, maar juist minder erg dan gemiddeld. Dan nog komt het veel voor.
Nu je taalfout. Waar jij 'irriteert' schreef, moest je 'ergert' schrijven.
Zie ook https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/irriteren_ergeren/

Brink

Brink

22-01-2020 om 22:34

@Bosbes

Ja en het is ook maar beter dat ik er nu achter kom.Voelt nu al zo rot laat staan als we verder waren.

Bosbes (ot)

Sorry, maar Ad maakte hier geen fout. Zijn zin is vergelijkbaar met 1b) uit je link. In Ads zin is "mij" het lijdend voorwerp (en "Wat" het onderwerp en "dat ik zorgvuldig iets formuleer wat dan vervolgens als veel harder wordt geciteerd" zou dan dénk ik het naamwoordelijk deel van het gezegde zijn, maar ik laat me graag verbeteren. Er had wel een komma moeten staan achter Brink
Jouw suggestie, ergert, had hier wel gemogen trouwens

En Brink: sterkte. Hoe dan ook vervelend dat het zo loopt.

Joosje

Joosje

22-01-2020 om 22:54

Nee,

Ad deed het goed. Je kunt niet zeggen: 'Ik irriteer me' , maar wel: 'Ik erger me' . En zowel 'Het ergert me' , als 'Het irriteert me' zijn goed.

Joosje

Joosje

22-01-2020 om 22:55

Sorry

Tegelijk met Anneque.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-01-2020 om 22:56

Dat kan

Na een paar dates mag je afhaken. Persoonlijk zou ik al zijn afgehaakt als iemand zegt dat hij me nog een kans geeft nadat ik een afspraak verplaats om een legitieme reden. Maar ja, dat rijbewijs had ik al een dingetje gevonden

Bosbes

Bosbes

22-01-2020 om 23:05

oké, sorry!

Sorry dan, aan Ad, en meelezers!

Brink

Brink

22-01-2020 om 23:19

@Phryne

Phryne Fisher dat was al een voorgevoel van mij dat het niet helemaal goed zat met hem anders wil je iemand wel regelmatig zien. En rijbewijs is echt onzin wij wonen zo'n 20 minuten van elkaar verwijderd. Je wil mij nou gewoon een minderwaardigheidscomplex aan praten maar een kerel die echt gek met je is houdt ook van je zonder rijbewijs.

@Emma

@Emma

22-01-2020 om 23:19

Bosbes

Wat een afknapper zeg. Snel vergeten.....kan je helemaal niets mee.

Ad Hombre

Ad Hombre

22-01-2020 om 23:21

Bosbes

Is mij ook wel eens overkomen hoor

Brink

Brink

22-01-2020 om 23:26

@Phryne

En daarbij hij wist van begin af aan dat ik geen rijbewijs heb dus als dat al een probleem was had hij dat al heel lang kunnen bedenken. Kortom ik verdien gewoon veel beter.Iemand die echt voor mij gaat.

Brink

Brink

22-01-2020 om 23:32

Zijn excuus

Zijn excuus was om precies te zijn dat hij niet toe was aan een relatie haha.Maar wel wekenlang mij dat gevoel geven en daten met die intentie. En hij zit niet lekker in zijn vel omdat zijn vader 5 februari geopereerd moet worden aan een Goedaardige(lees goedaardige!) Tumor aan zn hersens.Dan denk ik please wat een rot excuus mijn vader is overleden toen ik 8 was en mijn moeder toen ik 23 was.Heb in die tijd ook geen mensen waar ik om gaf aan de kant gezet.Ik mag het niet horen.En iedereen om me heen is het met me eens dat ik beter verdien.

Ad Hombre

Ad Hombre

22-01-2020 om 23:33

Brink

"Kortom ik verdien gewoon veel beter."

Dat klinkt heel zelfbewust, maar in de rest van het draadje kom je juist heel onzeker over. Dat zou ik dan een enorme afknapper vinden.

Brink

Brink

22-01-2020 om 23:36

Ad het zal wel

Ad ja ik schijn 1 grote afknapper te zijn als ik hier op het forum mag geloven maar wel een goud eerlijke afknapper.Is heel veel waard eerlijkheid.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-01-2020 om 23:39

Pardon?

Ja gek zeg, ze gaan die man zijn hoofd open zagen, suf dat hij zich druk maakt om een goedaardige tumor.
Mijn moeder had niet eens een tumor toen ze haar schedel lichtten voor een operatie. Dat gaat niet altijd goed, kan ik je vertellen.

Brink

Brink

22-01-2020 om 23:43

@Phryne

Ja dus dan zet je maar een meid die je zogenaamd leuk vind aan de kant?Haha laat me niet lachen nogmaals ik ben mn ouders jong verloren en was blij met steun van mn omgeving.Ik had een moord gedaan dat ik in die tijd een lieve vriend had die me steunde. Ik heb hem zelfs nog gezegd neem de tijd en ik snap je met je vader en dan nog stuurt die vandaag zo'n klote app.Ga toch heen bullshit.

Watervrouw

Watervrouw

23-01-2020 om 00:55

Brink

Je bent niet echt aan de kant gezet. Jullie zaten in de eerste fase. Jij twijfelde, hij twijfelde en hij hakte de knoop door, dat had jij ook kunnen zijn.
Ik weet dat het lullig is en verdrietig, ik heb jaren terug best veel gedated en ondanks dat ik wist dat het nog maar het begin was ging ik in gedachten altijd al veel verder en was het een teleurstelling als het niet lukte Ik wil eigenlijk ook weer gaan daten maar kan het nog niet opbrengen juist om dit soort gedoe.
En over de operatie van zijn vader daar hoef je niets mee en leed vergelijken schiet ook niet op. Loslaten die handel. Succes met een volgende date!

Watervrouw

Watervrouw

23-01-2020 om 01:00

Appje

Een appje is best laf maar ik heb ook ooit gedated met iemand die van het ene op het andere moment totaal onbereikbaar werd nadat we, dacht ik, een erg fijn weekend hadden gehad. Is allemaal niet echt goed voor je zelfvertrouwen.

Brink

Brink

23-01-2020 om 03:21

@watervrouw

Watervrouw dankjewel kijk met jou reactie kan ik wat.Hij had van zondagavond tot dinsdagavond niks laten horen en de vinkjes bleven ook grijs op whatsapp toen ik maandagavond wat stuurde. Daarom heb ik hem dinsdagavond opgebeld.Ik denk als ik niet had gebeld dat hij gewoon heel laf nooit meer wat had laten horen.Ik vroeg ook op whatsapp na ons belletje dinsdagavond van had je nog wat laten horen als ik niks meer had laten horen?Nee waarschijnlijk niet uit schaamte zei hij toen.Haha nee niet uit schaamte maar omdat het lekker makkelijk was zo af te kappen denk ik nu.Inderdaad het is elke keer weer een deuk in je zelfvertrouwen maar inderdaad op den duur gewoon weer keer daten "als het goed voelt". Dat voelde het nu ook in het begin maar helaas.Jij kent het dus.

Blauw

Blauw

23-01-2020 om 04:16

Goedaardig

In je hersenen wil je geen goedaardige tumor. Goedaardig klinkt vriendelijk, maar zo'n ding verdrukt de handel in je hoofd. Dat kan op allerlei gebieden tot (uitval-) verschijnselen leiden.
Een operatie of bestraling zijn allebei zeer ingrijpend. Met grote kans op restverschijnselen (niet-aangeboren hersenletsel).
Een goedaardige tumor in je hoofd is echt heel anders dan een goedaardige tumor in bijvoorbeeld je borst.

vlinder72

vlinder72

23-01-2020 om 07:02

Bovendien

Een goedaardige tumor in je hoofd is niet iets kleins. Zo'n operatie is risicovol bovendien komen tumoren in het hoofd vaak weer terug.

Ik vind jou niet erg aardig klinken met al dat ge-haha tussendoor.

En wat jou is overkomen als kind betekent toch niet dat alles wat andere mensen overkomt daaraan gemeten moet worden en dan helemaal niet erg is?

Jullie hebben 2 dates gehad. Er waren nog geen trouwplannen en hij wil niet meer verder. Dat maakt hem geen loser.

Brink

Ik vind dat je het erg groot maakt allemaal. Ik vermoed dat het ontbreken van je rijbewijs echt geen probleem was voor hem. Ik denk dat je gedrag hem gewoon niet aanstond. En dat mag.

Brink

Brink

23-01-2020 om 07:33

Dankjulliewel

Blauw en Vlinder je hoort mij niet zeggen dat het niet erg is van zijn vader en nogmaals zei ook tegen hem snap je en geef je de ruimte tot je weer beter in je vel zit.Als het echt aan hem lag wat hij zei en niet aan mij dan had hij het niet afgekapt maar hadden we gewoon even stapje terug gedaan. Je ouders jong verliezen is ook erg en dacht in die tijd ook niet alleen aan mezelf (met moeder dan,met vader was ik te jong).Nogmaals ik was blij dat mensen er voor mij waren. En Sydney het is gewoon niet leuk de manier waarop.Heb er bijna niet van geslapen maar morgen gaat vast al stuk beter.Ik ben gewoon erg gevoelig vind ik niet persee een minpunt heb alleen wel mezelf er mee.

@Emma

@Emma

23-01-2020 om 07:46

Daten

De signalen dat het niks zou worden met iemand waren er bij mij vaak al veel eerder dan ik zelf wilde toegeven, zo vervuld was ik van de (verkeerde) aandacht waar ik zo naar verlangde. Dát is de teleurstelling, niet dat hij laf is of jij geen rijbewijs hebt. Je bent in dit stadium niet in de positie om zo over hem te oordelen.
Daten was voor mij vaak een harde (en goede) les: wees niet zo met jezelf bezig, let beter op hoe iemand reageert en hoe dat op jou overkomt. Waarom nog eens appen als je weet dat hij je negeert? Stop daarmee, maak het jezelf niet zo moeilijk.
En nu: hup door naar de volgende. Maak het niet groter dan het is.

Brink

Brink

23-01-2020 om 07:56

@Emma

Klopt ik ga hem ook niet meer appen.Er komt vast ooit een man die niet alleen maar allemaal lieve dingen appt(wat hij deed) maar ze vooral waar maakt.Ik dacht soms al wel pff hij zegt zoveel liefs maar gaat er weinig van waar maken.Voorgevoel klopte weer.

Zorgenkind

Zorgenkind

23-01-2020 om 08:02

Hersentumor in hoofd

Een hersentumor is niet niks. Ook goedaardig , oncoloog van dochter spreekt van laaggradig want geen tumor in hoofd is goedaardig.

Mijn vader heeft een hersentumor gehad. Ze is eraan geopereerd en heeft daar tot zijn dood afasie aan over gehouden.

Ook 1 van mijn kinderen heeft een hersentumor (laaggradig) maar die is inoperabel, je wil niet weten hou zenuwachtig iedereen is bij elke MRI. Dat is zelfs na al die jaren nog zo. Helaas zijn ook bij dit kind hersenletsel ontstaan. Allemaal zeer vervelend . Die zorgen om mijn kind blijven voortdurend door mijn hoofd spoken. Soms wat verder weg en bij vlage zeer aanwezig.

Ook bij mijn vader was ik niet 1,2,3 terug goed in mijn vel.

Maar Brink

Je had zelf na de eerste afzegging ook twijfels. Je riep dingen als 'ik geef het nog één kans en anders stop ik ermee'. Waarom vind je dat wel acceptabel en zijn twijfels niet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.