Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Getrouwde man


Voor de rest wens ik je veel sterkte want ik maakte hetzelfde mee en een gebroken hart laat zich niet zo gemakkelijk lijmen ❤️

Theekannetje schreef op 22-08-2023 om 12:18:

[..]

Voor de vrouw van je aanbidder is dit een verschrikkelijk verhaal. Hoezo, hij is alleen maar bij haar gebleven omdat jij hem niet wou? Ze is al al die jaren tweede keuze? Moest ik dit lezen van mijn man, ik doe hem dood. Echt. Klootzak. Iemand waarmee je nooit hebt samengeleefd kan ook nooit van zijn pied-de-stal afdonderen natuurlijk, dat blijft de fantastische onbereikbare liefde die nooit stinkt. En daar moet de echte vrouw van vlees en bloed dan tegen concurreren? Tegen een prinses uit sprookje? Moest ik dit weten van mijn man, hij mag onmiddellijk zelf vertrekken om te ontdekken dat zijn schone ook maar een gewone vrouw is met gebreken. Echt jongens. 😳

Ja precies, je moet zo'n man al niet willen omdat hij zo'n verhaal ophangt. Dan is het gewoon geen leuke man. Punt uit. Zo gewonnen zo geronnen, if they do it with you, they do it to you.  

RoodVruchtje schreef op 19-07-2023 om 11:18:

op Viafora is het een collega met 2 kinderen en hier de buurman met 1 kind. Het wordt er niet geloofwaardiger op.

Het kan toch allebei. Meerdere mannen vinden haar leuk. Tis misschien een hele leuke vrijgezelle dame.

Bijtje82

Bijtje82

22-08-2023 om 13:44

Moederkareltje schreef op 22-08-2023 om 13:37:

[..]

Het kan toch allebei. Meerdere mannen vinden haar leuk. Tis misschien een hele leuke vrijgezelle   wanhopige...dame.

Moederkareltje schreef op 22-08-2023 om 13:37:

[..]

Het kan toch allebei. Meerdere mannen vinden haar leuk. Tis misschien een hele leuke vrijgezelle dame.

En zij is toevallig ook zelf op beide heren tegelijk verliefd, zich afvragende of zij beide heren hun huwelijk wel of juist niet moet redden?  Right 😅

Moederkareltje schreef op 22-08-2023 om 13:37:

[..]

Het kan toch allebei. Meerdere mannen vinden haar leuk. Tis misschien een hele leuke vrijgezelle dame.

Bijtje82 schreef op 22-08-2023 om 13:44:

[..]

Theekannetje schreef op 22-08-2023 om 15:18:

[..]

En zij is toevallig ook zelf op beide heren tegelijk verliefd, zich afvragende of zij beide heren hun huwelijk wel of juist niet moet redden? Right 😅

Exact, ze is dus gewoon wanhopig, ongeacht welke man het is. En wat heeft een leuke vrijgezelle dame er dan mee te maken als je nog steeds én vrijgezel bent én op meerdere mannen tegelijkertijd verliefd bent? Ik vind het eigenlijk iets heel triests hebben……waar is je eigenwaarde?

Ik vind Diana79 een erg nette vrouw. Ze schrijft niet dat ze verliefd is maar dat ze hem aantrekkelijk vind en niet voor een crush (eenmalig niet serieus)  iemands huwelijk stuk wil maken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat Diana79, die nu 43 is denk ik, in deze leeftijd een boel mannen om zich heen heeft in haar leeftijdscategorie die in een huwelijk zitten van pakweg 15 tot 20 jaar en wat om zich heen gaan kijken uit verveling of wat sleur. En daar is die vrijgezelle collega of buurvrouw vrijgezel Diana79... Dan kunnen mannen best wat fantasie van krijgen. Niks onmenselijke aan. Diana79 had ze ook te grazen kunnen nemen en haar eigen lusten of verveling kunnen botvieren of verdrijven maar dat doet ze niet omdat ze medeleven heeft. Dus respect voor Diana79.

RoodVruchtje schreef op 22-08-2023 om 19:18:

[..]

[..]

[..]

Exact, ze is dus gewoon wanhopig, ongeacht welke man het is. En wat heeft een leuke vrijgezelle dame er dan mee te maken als je nog steeds én vrijgezel bent én op meerdere mannen tegelijkertijd verliefd bent? Ik vind het eigenlijk iets heel triests hebben……waar is je eigenwaarde?

Ik vind Diana79 een erg nette vrouw. Ze schrijft niet dat ze verliefd is maar dat ze hem aantrekkelijk vind en niet voor een crush (eenmalig niet serieus) iemands huwelijk stuk wil maken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat Diana79, die nu 43 is denk ik, in deze leeftijd een boel mannen om zich heen heeft in haar leeftijdscategorie die in een huwelijk zitten van pakweg 15 tot 20 jaar en wat om zich heen gaan kijken uit verveling of wat sleur. En daar is die vrijgezelle collega of buurvrouw vrijgezel Diana79... Dan kunnen mannen best wat fantasie van krijgen. Niks onmenselijke aan. Diana79 had ze ook te grazen kunnen nemen en haar eigen lusten of verveling kunnen botvieren of verdrijven maar dat doet ze niet omdat ze medeleven heeft. Dus respect voor Diana79.

Wel, als ze geen huwelijk wil stukmaken en netjes is, schrijft ze best geen brieven. Al wat ze moet doen dan is afstand nemen en geen interesse tonen. Heel gemakkelijk als ze toch niet verliefd is. Daarmee is haar vraag beantwoord. Geen brief. Geen diepgaande gesprekken. Geen persoonlijke communicatie. Dat is wat je moet doen als je een huwelijk wil redden.

RoodVruchtje schreef op 22-08-2023 om 19:18:

[..]

[..]

[..]

Exact, ze is dus gewoon wanhopig, ongeacht welke man het is. En wat heeft een leuke vrijgezelle dame er dan mee te maken als je nog steeds én vrijgezel bent én op meerdere mannen tegelijkertijd verliefd bent? Ik vind het eigenlijk iets heel triests hebben……waar is je eigenwaarde?

Jeetje wat een ouderwetse gedachtengang zeg! Je kunt als vrijgezel (ongeacht je geslacht) er zelf voor kiezen om actief op zoek te gaan naar 1 persoon of meerdere. Tegelijkertijd of los van elkaar. Of bewust alleen te blijven. Je kunt ervoor kiezen te genieten van je lichaam op de manier die bij jou past. Dat zegt niets over je eigenwaarde. En daar heeft de maatschappij of wie dan ook gewoon niets van te vinden. 

Iemand die er bewust voor kiest (langdurig) vrijgezel te blijven is niet sneu, lelijk, eenzaam of een oude vrijster. 

Iemand die er bewust voor kiest meerde relaties of losse contacten te hebben is geen sloerie, slecht persoon of wat dan ook.

Dat klopt. Maar niet voor Diana79 die in een ander draadje zelf zei dat haar collega de man van haar leven is die ongelukkig zou zijn met zijn vrouw. En die zich afvroeg of ze hem haar liefde moest bekennen. En nu opeens een buurman heeft die “toegegeven heeft ook iets voor haar te voelen” en wiens huwelijk ze moet redden en ze gaat daarvoor een brief in zijn bus steken. 😳 Lijkt me niet de vrijgevochten vrouw te zijn die aan het genieten is van haar lichaam. Want dat mag zeker. 

Izza schreef op 23-08-2023 om 12:49:

[..]

Jeetje wat een ouderwetse gedachtengang zeg! Je kunt als vrijgezel (ongeacht je geslacht) er zelf voor kiezen om actief op zoek te gaan naar 1 persoon of meerdere. Tegelijkertijd of los van elkaar. Of bewust alleen te blijven. Je kunt ervoor kiezen te genieten van je lichaam op de manier die bij jou past. Dat zegt niets over je eigenwaarde. En daar heeft de maatschappij of wie dan ook gewoon niets van te vinden.

Iemand die er bewust voor kiest (langdurig) vrijgezel te blijven is niet sneu, lelijk, eenzaam of een oude vrijster.

Iemand die er bewust voor kiest meerde relaties of losse contacten te hebben is geen sloerie, slecht persoon of wat dan ook.

Of je leest mijn bericht begrijpend 🤪 en aansluitend het bericht van Theekannetje. Dus stap maar even van je high horse 

wat is er eigenlijk nou zo raar aan dat een vrouw meerdere aanbidders heeft. Ik snap dat heel goed dat dat kan en had dat vroeger ook weleens. En dat diane sommige ervan ook wel terug leuk vind kan ook gewoon. Misschien is de postbode de slager en de achterbuurman ook wel in voor een date met diane maar ook zij legt ergens de grens. Alsof jullie weten hoe diane eruitziet of hoe charmant zij is. 

begrijpend lezen is echt een gift volgens mij 

RoodVruchtje schreef op 23-08-2023 om 20:53:

begrijpend lezen is echt een gift volgens mij

Nee hoor je schrijft letterlijk:

"Exact, ze is dus gewoon wanhopig, ongeacht welke man het is."

Dat vind ik niet zo tof en erg oordelend. Daar reageer ik op. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.