Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Mijn man kijkt niet naar me om


MRI

MRI

14-06-2023 om 18:15

Bijtje82 schreef op 14-06-2023 om 18:00:

[..]

Je kent TS persoonlijk?

Ze heeft nog helemaal niets losgelaten over wat zij wél extra doet. Behalve zeggen dat ze iets doet.

Ik doe ook wel eens iets, wil niet zeggen dat ik dan direct genoeg doe.

Je hebt gelijk, we weten niet wat zij wel doet. Waarom is dat belangrijk? We weten wel wat hij niet doet. Hij doet niets op intiem gebied. Terwijl als ik haar bericht lees, zal zij best aangegeven hebben dat ze meer intimiteit wil. Dat schrijft ze ook. Maar van jou moet zíj dan een setje aan gaan trekken? Bij iemand die aangeeft het ook wel best te vinden als er niets gebeurt? Ik weet niet hoor, voelt krom voor mij. En zelfs wat grensoverschrijdend naar hem toe: hij heeft aangegeven dat het bij hem ligt, niet bij haar. Iemand dan toch koste wat kost moeten verleiden voelt voor mij niet goed

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2023 om 18:19

MRI schreef op 14-06-2023 om 18:15:

[..]

Je hebt gelijk, we weten niet wat zij wel doet. Waarom is dat belangrijk? We weten wel wat hij niet doet. Hij doet niets op intiem gebied. Terwijl als ik haar bericht lees, zal zij best aangegeven hebben dat ze meer intimiteit wil. Dat schrijft ze ook. Maar van jou moet zíj dan een setje aan gaan trekken? Bij iemand die aangeeft het ook wel best te geven als er niets gebeurt? Ik weet hoor, voelt krom voor mij. En zelfs wat grensoverschrijdend naar hem toe

Ze moet van mij helemaal niets. Of ze zich daar goed bij voelt moet ze zelf weten. En hoe ze zich dan uit moet ze ook helemaal zelf weten. 

Ik neem aan dat zij haar man kent en dus weet waar hij gevoelig voor is. Voor mijn part een bord Nasi met een gebakken ei bovenop.. 

Maar goed, als ik mijn vriend verras met een avondje uit of een weekendje weg dan zit er altijd wel iets leuks aan kleding bij dat net even iets meer is dan een standaard jurkje of katoenen slip.

MRI

MRI

14-06-2023 om 18:32

Bijtje82 schreef op 14-06-2023 om 18:19:

[..]

Ze moet van mij helemaal niets. Of ze zich daar goed bij voelt moet ze zelf weten. En hoe ze zich dan uit moet ze ook helemaal zelf weten.

Ik neem aan dat zij haar man kent en dus weet waar hij gevoelig voor is. Voor mijn part een bord Nasi met een gebakken ei bovenop..

Maar goed, als ik mijn vriend verras met een avondje uit of een weekendje weg dan zit er altijd wel iets leuks aan kleding bij dat net even iets meer is dan een standaard jurkje of katoenen slip.

ja of ze het moet van jou of niet wordt een semantische discussie. Het lijkt er iig op dat je het haar ernstig aanraadt. En daar reageer ik op.  

Waar het fijn is dat het voor jou (jullie) werkt kan ik me zo voorstellen dat je geen ervaring hebt met een partner die al jaren intiemtechnisch niet in je geinteresseerd is zoals bij ts. Nou zou je kunnen zeggen dat dat komt juist doordat je setjes aan trekt maar dat wordt mij een beetje te veel contributie theorie. 


MRI schreef op 14-06-2023 om 17:55:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat ts al heel veel heeft gedaan. Met hem triggeren kan zij weer al het werk doen en hij doet weer niks. Of je me bedoelen dat ze hem triggert door serieus te overwegen een ultimatum te stellen in de zin van naar een relatietherapeut of ik neem een minnaar of we gaan uit elkaar. 

Jammer dat je me blokt maar is mss beter ook. Zo kansloos dit. Iemand vraagt om tips om hun huwelijk te redden en jij zal gelijk dreigen open relatie of een minnaar. Pufff

@Bijtje kort haar staat soms heel mooi bij vrouwen maar ik bedoel het type wat boven de 50 is. Geen make up. Kort haar zonder model. Standaard een te grote t-shirt, te zwaar en als je pech hebt geen BH aan. Dat wil overigens niet zeggen dat TO dat is.

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2023 om 18:44

MRI schreef op 14-06-2023 om 18:32:

[..]

ja of ze het moet van jou of niet wordt een semantische discussie. Het lijkt er iig op dat je het haar ernstig aanraadt. En daar reageer ik op.

Waar het fijn is dat het voor jou (jullie) werkt kan ik me zo voorstellen dat je geen ervaring hebt met een partner die al jaren intiemtechnisch niet in je geinteresseerd is zoals bij ts. Nou zou je kunnen zeggen dat dat komt juist doordat je setjes aan trekt maar dat wordt mij een beetje te veel contributie theorie.


Jazeker heb ik daar ervaring mee.. 12 jaar zelfs. Die man noem ik tegenwoordig mijn ex. 

De relatie die ik nu heb is heel anders en daar werkt dit wel. Maar daar werkt een bord eten ook bij, of gewoon een blik.. (geen etenswaar uit blik)

Mijn vorige relatie is achteraf nooit goed geweest. Hij gaf nergens om en ik deed ook geen moeite meer. En als ik het wel deed dan zag hij het niet. Kan me best voorstellen dat TS ook in zo'n relatie zit. Maar dan is het aan haar om te bepalen of er nog verbetering mogelijk is en hoe zij dit kan oppakken. Niet hij, want hij ziet het probleem niet.

TS heeft een probleem met de relatie, dus zij zal er iets aan moeten doen. Hij zal dit nooit uit zichzelf doen. 

Ik snap niet waarom de oplossing of tenminste een deel daarvan moet zitten in degene die het niet krijgt ipv in degene die het niet geeft/heeft/doet.

Ik vind dat zo treurig en armoedig, om jezelf in je mooie verpakking te tonen als onderdeel van toenadering krijgen of iemand moeten pleasen om iets te ontvangen.

 

Ruud1971! schreef op 14-06-2023 om 18:40:

[..]

Jammer dat je me blokt maar is mss beter ook. Zo kansloos dit. Iemand vraagt om tips om hun huwelijk te redden en jij zal gelijk dreigen open relatie of een minnaar. Pufff

@Bijtje kort haar staat soms heel mooi bij vrouwen maar ik bedoel het type wat boven de 50 is. Geen make up. Kort haar zonder model. Standaard een te grote t-shirt, te zwaar en als je pech hebt geen BH aan. Dat wil overigens niet zeggen dat TO dat is.

Weer stereotype vrouwonvriendelijk!

Max88 schreef op 14-06-2023 om 18:56:

[..]

Weer stereotype vrouwonvriendelijk!

Vind je? Ik geef een type vrouw aan. Net als een type man die onverzorgd kunnen zijn met uitstekende oor/neusharen. Dikke buik, zweet lucht. Een korte broek met zwarte sokken enz enz. 


- knip -


Ruud1971! schreef op 14-06-2023 om 19:08:

[..]

Vind je? Ik geef een type vrouw aan. Net als een type man die onverzorgd kunnen zijn met uitstekende oor/neusharen. Dikke buik, zweet lucht. Een korte broek met zwarte sokken enz enz.

Niet zo in een slachtofferrol vallen Max88. Kom op zeg. Heb je hoger staan dan RV en MRI die eigenlijk de gehele dag op viva forum horen te zitten.

Ja weet je, als die dikke kortharige, snurkende partner( man of vrouw) van mij ( algemeen, dus man of vrouw) als partner houd, dan houd ik daar in alles van en valt elk nadeel weg. 

Daarom zeg ik, ik zou het niet in uiterlijkheden zoeken.  Als hij geen Ken is, waarom zou zij dan Barbie moeten zijn.

Ik zou alle kaarten op tafel leggen, desnoods met voorbereidingstijd, dwz: joh we moeten praten, ik ben niet gelukkig, jij wilt of kunt niet geven, wat gaan wé daaraan doen? Volgende week een gesprek, dan kun je een week nadenken en voorbereiden. 

MRI

MRI

14-06-2023 om 19:17

Max88 schreef op 14-06-2023 om 18:53:

Ik snap niet waarom de oplossing of tenminste een deel daarvan moet zitten in degene die het niet krijgt ipv in degene die het niet geeft/heeft/doet.

Ik vind dat zo treurig en armoedig, om jezelf in je mooie verpakking te tonen als onderdeel van toenadering krijgen of iemand moeten pleasen om iets te ontvangen.

ja precies zo treurig als je moet gaan pleasen om iets te krijgen wat normaal zou moeten zijn in een relatie

MRI

MRI

14-06-2023 om 19:20

Bijtje82 schreef op 14-06-2023 om 18:44:

[..]

Jazeker heb ik daar ervaring mee.. 12 jaar zelfs. Die man noem ik tegenwoordig mijn ex.

De relatie die ik nu heb is heel anders en daar werkt dit wel. Maar daar werkt een bord eten ook bij, of gewoon een blik.. (geen etenswaar uit blik)

Mijn vorige relatie is achteraf nooit goed geweest. Hij gaf nergens om en ik deed ook geen moeite meer. En als ik het wel deed dan zag hij het niet. Kan me best voorstellen dat TS ook in zo'n relatie zit. Maar dan is het aan haar om te bepalen of er nog verbetering mogelijk is en hoe zij dit kan oppakken. Niet hij, want hij ziet het probleem niet.

TS heeft een probleem met de relatie, dus zij zal er iets aan moeten doen. Hij zal dit nooit uit zichzelf doen.

Ja dan snap ik helemaal niet waarom je haar een setje aanraadt. Dan weet je toch dat dat een treurige expeditie is die geen zin heeft? Mee eens dat zij het probleem ervaart en dat zij moet kijken wat zij wil in zo'n situatie. Ik denk dan aan: naar een therapeut, een ultimatum stellen of de relatie open gooien, niet aan een setje inzetten in dit geval

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2023 om 19:27

Max88 schreef op 14-06-2023 om 18:53:

Ik snap niet waarom de oplossing of tenminste een deel daarvan moet zitten in degene die het niet krijgt ipv in degene die het niet geeft/heeft/doet.

Ik vind dat zo treurig en armoedig, om jezelf in je mooie verpakking te tonen als onderdeel van toenadering krijgen of iemand moeten pleasen om iets te ontvangen.

Pfft je bent wat vermoeiend nu.. 

Je blijft maar hangen in die mooie verpakking. Doe wat goed voelt zei ik. Jij houdt blijkbaar niet van lingerie.. prima. Ik wel en misschien TS ook. 

Ik ben nog nooit een man tegengekomen die over zijn eigen vrouw zei dat lingerie dragen grensoverschrijdend gedrag is... Maar goed, dat is alles tegenwoordig al. 

En ja, het klinkt stom.. maar diegene die iets mist zal er iets aan moeten doen.. Want hij mist blijkbaar niets, dus als het van hem moet komen kun je lang wachten. En nee ze hoeft zichzelf niet in jarretelset te hijsen.

Maar roepen dat hij iets moet met als dreiging een scheiding is ook weer zo wat. Dat is echt funest voor je relatie. 

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2023 om 19:32

MRI schreef op 14-06-2023 om 19:20:

[..]

Ja dan snap ik helemaal niet waarom je haar een setje aanraadt. Dan weet je toch dat dat een treurige expeditie is die geen zin heeft? Mee eens dat zij het probleem ervaart en dat zij moet kijken wat zij wil in zo'n situatie. Ik denk dan aan: naar een therapeut, een ultimatum stellen of de relatie open gooien, niet aan een setje inzetten in dit geval

Ik raad haar niks aan... ik geef aan wat eventueel onder de mogelijkheden valt. 

Dit wordt echt weer net als alle andere topics zo'n uit z'n verband gerukt zooitje. Er wordt alleen gereageerd op tekst die iemand niet aan staat. 

Geef gewoon je eigen tips en dan kan TS gebruiken welke zij denkt wat kan werken. 

Mijn ex was geen setjesn of seksueel type. Maar niemand weet dat van haar man. Dus dan geef je dat aan als tip, wat ze er mee doet is aan haar. 

Zoals ik al zei, voor mijn part maakt ze een bord Nasi klaar. 

Bijtje82 schreef op 14-06-2023 om 19:27:

[..]

Pfft je bent wat vermoeiend nu..

Je blijft maar hangen in die mooie verpakking. Doe wat goed voelt zei ik. Jij houdt blijkbaar niet van lingerie.. prima. Ik wel en misschien TS ook.

Ik ben nog nooit een man tegengekomen die over zijn eigen vrouw zei dat lingerie dragen grensoverschrijdend gedrag is... Maar goed, dat is alles tegenwoordig al.

En ja, het klinkt stom.. maar diegene die iets mist zal er iets aan moeten doen.. Want hij mist blijkbaar niets, dus als het van hem moet komen kun je lang wachten. En nee ze hoeft zichzelf niet in jarretelset te hijsen.

Maar roepen dat hij iets moet met als dreiging een scheiding is ook weer zo wat. Dat is echt funest voor je relatie.

Noujaaa, vermoeiend, nu al? 

Je snapt misschien niet wat ik zeg, ik vind ( en dat is míjn mening) dat je niet moet hoeven pleasen om aandacht in een relatie. Of dat nou met een setje of een bord nasi is. 

Leuke dingen doe je vanzelf als het goed zit, of zoals jij in prille liefde. Niet om smekend de aandacht van een verzakende partner terug te krijgen. Das zinloos.

En opengooien is geen ultimatum of een scheiding he...das koppen bij elkaar en niet aflatend je stinkende best doen. Met z'n tweeën.  Niet alleen.

Max88 schreef op 14-06-2023 om 19:35:

[..]

Noujaaa, vermoeiend, nu al?

Je snapt misschien niet wat ik zeg, ik vind ( en dat is míjn mening) dat je niet moet hoeven pleasen om aandacht in een relatie. Of dat nou met een setje of een bord nasi is.

Leuke dingen doe je vanzelf als het goed zit, of zoals jij in prille liefde. Niet om smekend de aandacht van een verzakende partner terug te krijgen. Das zinloos.

En opengooien is geen ultimatum of een scheiding he...das koppen bij elkaar en niet aflatend je stinkende best doen. Met z'n tweeën. Niet alleen.

Die nasi met incl. een gebakken eitje is wel lekker hoor.  Doen vrouwen dat nog voor hun man?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.