Relaties Relaties

Relaties

Partner heeft veel contact met haar ex.


Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 16:48:

[..]

Ik vertrouw haar zeker. Maar denk dat het anders gaat worden als ik daar ben. Dat hij zichzelf helemaal niet meer laat zien. Alleen als ik er niet ben.

Maar dit vul je dus helemaal zelf in, enkel gebaseerd op vermoedens. Voorlopig houden jullie de kinderen buiten de nieuwe relatie, heel positief trouwens, dus waarom zo op zaken vooruitlopen waar jij sowieso geen invloed op hebt?


Hoe is hun omgangsregeling? Verblijft jouw vriendin bijv ook enkele nachten in zijn huis als hij de kinderen heeft? En wat maakt dat zijn huis niet geschikt is om 2 kinderen te ontvangen, geen slaapkamers?

Veel vragen, echter om een beter beeld te krijgen van hun omgangsregeling

Ruud1971! schreef op 21-05-2023 om 17:00:

[..]

Heb je dat van hem zelf gehoord of van je vriendin?? Daar zit vaak nog wel eens verschil in mbt de waarheid. Ze vindt het nog aardig fijn met hem. Denk geen goede basis dit. Rode vlag verhaal.

En wat zou het verschil mbt waarheid dan kunnen zijn volgens jou? En waaruit maak jij op dat zij het nog aardig fijn heeft met hem?

Ik lees het verhaal, tot op heden, dat zij vooral haar kinderen op 1 zet en zelf daarbij heel wat ‘ongemakken’ voor lief neemt.

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 17:32 Topicstarter

Kersje schreef op 21-05-2023 om 17:05:

[..]

Maar dit vul je dus helemaal zelf in, enkel gebaseerd op vermoedens. Voorlopig houden jullie de kinderen buiten de nieuwe relatie, heel positief trouwens, dus waarom zo op zaken vooruitlopen waar jij sowieso geen invloed op hebt?


Hoe is hun omgangsregeling? Verblijft jouw vriendin bijv ook enkele nachten in zijn huis als hij de kinderen heeft? En wat maakt dat zijn huis niet geschikt is om 2 kinderen te ontvangen, geen slaapkamers?

Veel vragen, echter om een beter beeld te krijgen van hun omgangsregeling

Hij heeft maar 1 slaapkamer.  En ik denk zo over hem omdat ik hem 2 x heb gezien bij haar thuis. En hij stapte binnen en draaide gelijk door omdat ik er zat. 

Hun regel met de kinderen is simpel. Zij heeft ze altijd tenzij zij moet werken. Vroege of avond dienst neemt hij het over. Als zij thuis komt gaat hij weer weg.

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 17:33 Topicstarter

Ruud1971! schreef op 21-05-2023 om 17:00:

[..]

Heb je dat van hem zelf gehoord of van je vriendin?? Daar zit vaak nog wel eens verschil in mbt de waarheid. Ze vindt het nog aardig fijn met hem. Denk geen goede basis dit. Rode vlag verhaal.

Ze kiest alleen voor de kinderen. Niet meer voor hem. Daarvoor wil ze dit zo doen. 

Jij hebt moeite met de ex van jouw vriendin. Jij zegt hierover: zij wil hem niet meer & het contact dat zij met hem heeft heeft staat in dienst van haar kinderen. De vorm en de frequentie van het contact, vind jij niet prettig. Als zij hem niet meer wil en met jou is, waarom is het dan belangrijk of hij haar terug wil, of niet? Ben je bang dat ze alsnog voor het gezin kiest en teruggaat?

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 18:24 Topicstarter

Philou schreef op 21-05-2023 om 18:09:

Jij hebt moeite met de ex van jouw vriendin. Jij zegt hierover: zij wil hem niet meer & het contact dat zij met hem heeft heeft staat in dienst van haar kinderen. De vorm en de frequentie van het contact, vind jij niet prettig. Als zij hem niet meer wil en met jou is, waarom is het dan belangrijk of hij haar terug wil, of niet? Ben je bang dat ze alsnog voor het gezin kiest en teruggaat?

Nee ik ben niet bang dat ze terug gaat. Maar meer dat hij ineens kan omdraaien qua gedrag.

Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 17:32:

[..]

Hij heeft maar 1 slaapkamer. En ik denk zo over hem omdat ik hem 2 x heb gezien bij haar thuis. En hij stapte binnen en draaide gelijk door omdat ik er zat.

Hun regel met de kinderen is simpel. Zij heeft ze altijd tenzij zij moet werken. Vroege of avond dienst neemt hij het over. Als zij thuis komt gaat hij weer weg.

Hij is dus buiten vader een veredelde oppas en hebben zij geen vastgelegde omgangsregeling, waarom niet?


Maar wat moet zij dan soms in zijn huis, want hij komt enkel als zij moet werken? Daarnaast hoef jij hem dus niet persé te zien, maar blijkbaar kennen de kinderen jou al wel dan?


Ik vind het maar een verwarrend verhaal eigenlijk 🤪

Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 18:24:

[..]

Nee ik ben niet bang dat ze terug gaat. Maar meer dat hij ineens kan omdraaien qua gedrag.

Dat lees ik dus niet in je verhaal, hierboven. Verwarrend.. er komt steeds een nieuw stukje informatie, lijkt. Maw ik vraag me af wat er nu precies speelt.

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 18:45 Topicstarter

Kersje schreef op 21-05-2023 om 18:37:

[..]

Hij is dus buiten vader een veredelde oppas en hebben zij geen vastgelegde omgangsregeling, waarom niet?


Maar wat moet zij dan soms in zijn huis, want hij komt enkel als zij moet werken? Daarnaast hoef jij hem dus niet persé te zien, maar blijkbaar kennen de kinderen jou al wel dan?


Ik vind het maar een verwarrend verhaal eigenlijk 🤪

De kinderen kennen mij nog niet. En soms werkt zij zo laat of juist vroeg dat het makkelijker is dat hij er al is. Dus dan slaapt ze in zijn huis. Heel af en toe bij mij. Maar is 3 kwartier rijde  vanaf mijn huis naar haar werk. 

Hij vind het wel lekker zo denk ik. Ik heb mijn kleine om de week. Dat wou ik juist heel graag. Mijn ex niet. Maar gelukkig wel zo kunnen afspreken. 

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 18:47 Topicstarter

Philou schreef op 21-05-2023 om 18:40:

[..]

Dat lees ik dus niet in je verhaal, hierboven. Verwarrend.. er komt steeds een nieuw stukje informatie, lijkt. Maw ik vraag me af wat er nu precies speelt.

Ik heb wel eerder gezegd dat ik hier niet alles kwijt wil. Over zijn gedrag. 

Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 18:45:

[..]

De kinderen kennen mij nog niet. En soms werkt zij zo laat of juist vroeg dat het makkelijker is dat hij er al is. Dus dan slaapt ze in zijn huis. Heel af en toe bij mij. Maar is 3 kwartier rijde vanaf mijn huis naar haar werk.

Hij vind het wel lekker zo denk ik. Ik heb mijn kleine om de week. Dat wou ik juist heel graag. Mijn ex niet. Maar gelukkig wel zo kunnen afspreken.

Zij vindt het zo te lezen ook niet zo’n probleem. 

Dennismardo

Dennismardo

21-05-2023 om 18:55 Topicstarter

Nick90 schreef op 21-05-2023 om 18:51:

[..]

Zij vindt het zo te lezen ook niet zo’n probleem.

Zij wil graag de kinderen hebben. Moedergevoel. 

Een relatie draait om vertrouwen wat er nu niet is. Geeft zij aanleiding dat jij geen vertrouwen hebt of vertrouw jij haar niet? Jij zal een keuze moeten maken en kan haar niet op leggen hoe het volgens jou moet, ik neem tenminste aan dat ze wils- en handelsbekwaam is. Dat jij haar ex niet vertrouwt is niet haar probleem, als zij wils- en handelsbekwaam is mag ze zelf doen wat voor haar (en hun kinderen) goed is. Als je vanuit bezorgdheid om haar moeite met haar ex hebt moet je dat bespreken met haar maar dan nog steeds blijft het haar keuze, helaas lees ik die bezorgdheid niet maar meer bezorgdheid om jezelf.

Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 18:55:

[..]

Zij wil graag de kinderen hebben. Moedergevoel.

Ik zou eerder denken dat ze nog niet los van elkaar zijn ipv moedergevoel. Ben je dan ook altijd een beetje het 5e wiel?

Dennismardo schreef op 21-05-2023 om 18:55:

[..]

Zij wil graag de kinderen hebben. Moedergevoel.

Huh? En een vadergevoel is ondergeschikt aan moedergevoel? Nogal een kulargument natuurlijk. Beide hebben evenveel recht op hun kinderen, je doet alsof het om een paar schoenen gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.