Relaties Relaties

Relaties

Partner heeft veel contact met haar ex.


Nobody schreef op 22-05-2023 om 12:06:

Misschien scheelt het dat ik zelf man ben en vanuit mijn eigen spiegel lijk te herkennen hoe dingen kunnen werken.

Dat ding achterna lopen is niet verboden maar als hij dan niet alles krijgt wat hij wil hoeft de andere partij niet alles aan de kant te zetten.

Eens!

Ik vind dat ze het netjes doet.
Als je er niet tegen kunt kun je ook zelf je verantwoordelijkheid nemen en de relatie beëindigen.
Als je van haar houdt praat je met haar en zet je haar niet in een patstelling. 
Ik zou juist willen dat een partner goed met evt exen is. Voor de kinderen is dat belangrijk.

Max88 schreef op 22-05-2023 om 15:08:

Ik vind dat ze het netjes doet.
Als je er niet tegen kunt kun je ook zelf je verantwoordelijkheid nemen en de relatie beëindigen.
Als je van haar houdt praat je met haar en zet je haar niet in een patstelling.
Ik zou juist willen dat een partner goed met evt exen is. Voor de kinderen is dat belangrijk.

+1. We zien hier genoeg schrijnende verhalen over hoe die situaties na een scheiding vaker dan eens compleet sideways gaan, dit klinkt meer als een scheiding die WEL op de juiste manier gaat.

Dat ex verschrikkelijke dingen gedaan heeft bij je nieuwe vriendin, is aan haar en niet aan jou. Het is aan haar om te bepalen of dat voor haar een goede omgang m.b.t. de kinderen in de weg staat of niet. Het is juist iets heel krachtigs als ze dat kan. Pas er voor op dat je niet teveel het laat voelen alsof het een keuze wordt tussen jouw en haar kids: Die ga je verliezen.



Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.