Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

dan

dan

26-07-2021 om 12:48

vaak geen zin om (mee) te gaan shoppen


dan

dan

26-08-2021 om 16:02 Topicstarter

Waarschijnlijk ga ik morgen of ergens in de komende week op pad. Ik heb nog wel een nette (spijker)broek in mijn kast gevonden en kijk dan vooral voor een leuk shirt erbij. Maar mocht ik ergens een leuke broek tegenkomen dan koop ik die ook. 

dan

dan

28-08-2021 om 13:32 Topicstarter

mocht het aanbod in de winkels tegenvallen, dan heb ik online ook wel wat leuks achter de hand. 

dan

dan

01-09-2021 om 13:54 Topicstarter

De shirts die ik online heb besteld, zijn binnen. Het ene heb ik al gepast, zit lekker en staat goed en het andere ziet er ook prima uit (een shirt met korte mouw en een met driekwart mouw). Dus ik denk dat ik het hierbij ga houden en een broek aantrek die ik al heb en die netjes genoeg is. Schoenen heb ik ook nog genoeg dus ik hoef nu niet meer de deur uit, al zal ik in het najaar misschien nog wel eens op pad gaan voor mezelf. 

in dat geval ben je makkelijk en snel klaar. Nu aftellen naar je etentje 🥗

dan

dan

18-09-2021 om 08:53 Topicstarter

Het etentje is inmiddels achter de rug, het was erg gezellig. Het ene bestelde shirt heb ik aangetrokken, het andere retour gezonden. Was beslist een mooi shirt maar te netjes voor alledag (en in het weekend draag ik dezelfde soort kleding als doordeweeks). 

dan

dan

06-11-2021 om 13:19 Topicstarter

Vorige week weer eens mee geweest om te gaan winkelen, niet heel veel winkels in geweest dus dat viel mee. Had zelf niks nodig en ben beslist geen voorstander van steeds kopen om maar iets te kopen dus was alleen geld kwijt aan de drankjes op het terras erna. Overigens wel aan de reis want we gingen met de bus. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.