Relaties Relaties

Relaties

Leentje

Leentje

22-12-2019 om 22:33

Wilde eigenlijk uit elkaar maar man oververmoeid/depressief,


Anemone

Anemone

17-01-2020 om 15:59

Goede ontwikkeling

Wat fijn dat hij nu eindelijk naar het appartement gaat. Dat lijkt me een hele goede ontwikkeling. Je merkt dan vanzelf of dit definitief moet worden of een tijdelijke oplossing.

Overigens vind ik het niet gek dat hij niet met je zoon kan omgaan. Van je eigen kind kun je nu eenmaal veel meer hebben en je vindt je eigen kind leuker dan andere kinderen. Gelukkig maar. Mede vanuit dit perspectief is samenwonen in een samengesteld gezin eigenlijk nooit een goed idee, maar goed, dat is nu eenmaal gebeurd. Ik denk dat deze stap voor iedereen een verbetering is, ook voor je man eerlijk gezegd. En inderdaad, het zou mij niet verbazen als hij ook ergens op het autistisch spectrum zit.

Mari

Mari

12-02-2020 om 16:12

Leentje

Hoe gaat het?

Leentje

Leentje

04-03-2020 om 22:12

Anders

Hoi sorry tijdje niet gereageerd want alles liep zoals dat gaat in het leven totaal anders. Zijn moeder belandde in het ziekenhuis net op het moment dat hij wat meer naar appartement zou, hij moest volop in de mantelzorg en daarmee was al zijn energie op. Zij is gelukkig hersteld maar daarna kreeg hij griep, waren we weer twee weken verder. Nu afgelopen weekend heb ik gezegd dat ik het samenwonen niet meer volhoudt en of hij aub zijn appartement wil klaar maken. Zijn burn-out of wat het ook is is nog niet over maar ik vind hem wel wat beter zodat ik het wel verantwoord acht. Verder ging hij toch steeds weer teveel werken ook al was overduidelijk dat dat niet goed voor hem was . Dus op een gegeven moment kan ik zijn vermoeidheid ook niet meer zien als reden dat hij niet naar appartement kan aangezien hij wel gaat werken. Hij vond het allemaal enorm stom en gemeen van mij. Maar is daarna wel aan de slag gegaan. Alleen zegt hij er totaal niks over. Ik had gehoopt tot wat praktische afspraken te komen maar hij ontwijkt ieeder gesprek. Ik moet heel erg doorduwen als ik ook maar iets wil als het aan hem ligt gebeurt er niks en gaat hij nooit naar dat appartement. Vind ik erg lastig, ik ben niet zo assertief vrees ik. Maar ben wel blij dat hij niet meer hele dag in huis is want dat hield ik niet vol. Ik voel me dan steeds gespannen. Nou wordt vervolgd ( lang vervolgverhaal dit) groetjes Leen

Leentje

Leentje

06-03-2020 om 09:39

in bed

Na 1 dag in appartement te hebben verbleven is hij alleen nog maar thuis en ligt in bed. Voelt zich beroerd, slap, ziet er ook ziek uit. Hij heeft alles laten controleren, bloed, hart, inspanningstest. Alles lijkt goed. Zou je je echt ziek kunnen voelen door burn-out? Bij de minste inspanning krijgt hij een soort flauw gevoel.

Niki73

Niki73

06-03-2020 om 10:22

Dat is zelfs vrij typisch voor een burn-out. Je bent opgebrand, geestelijk en lichamelijk.

Verwacht hij nu dat jij hem verzorgt? En trek jij dat nog?

Anemone

Anemone

06-03-2020 om 11:39

Jeetje

Waarom gaat hij dan niet in het appartement op bed liggen? Verwacht hij dat jij hem verzorgt terwijl hij verder totaal geen rekening met je houdt, niet communiceert en wel naar zijn werk kan? Het zal wel een patroon zijn dat tussen jullie is gegroeid, maar ik zou hier heel slecht tegen kunnen.

Mari

Mari

06-03-2020 om 12:30

ook mijn gedachte

Laat hem in het appartement gaan liggen. Tuurlijk hij kan ook ziek zijn van burn-out (maar waarom dan telkens opnieuw te veel gaan werken?) Maar: gewoon de Albert een zwik boodschappen laten bezorgen, wat boeken en een tablet mee en daar crashen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Voor mij komt het over alsof hij inderdaad op jou wil leunen.
Ik vind wel dat er veel op jouw bordje ligt steeds Leentje, vooral ook door de duur van het traject. Word je niet naar van de herhaling van zetten?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.