Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren


jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:08:

wij hebben de indruk door de samengang van omsstandigheden van wel. Vandaar deze vragen

Als je denkt dat hij wel zijn sleutel gaat geven, wat is dan je probleem? Ik zou hem wel beloven uit zijn kasten te blijven, tenzij hij daar op een bepaald moment uitdrukkelijk zijn toestemming voor geeft.

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 15:20 Topicstarter

Ons probleem is dat we willen zorgen voor de veiligheid van mijn broer in geval van noodsituaties, maar we willen ook zijn privacy respecteren en het vertrouwen behouden, herstellen zonder over intieme zaken te spreken. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt bij het delen van de sleutels en dat we zijn persoonlijke grenzen respecteren. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:20:

Ons probleem is dat we willen zorgen voor de veiligheid van mijn broer in geval van noodsituaties, maar we willen ook zijn privacy respecteren en het vertrouwen behouden, herstellen zonder over intieme zaken te spreken. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt bij het delen van de sleutels en dat we zijn persoonlijke grenzen respecteren.

Ik heb moeite dat te geloven, aangezien je zijn privé-zaken uitgebreid op een openbaar forum zet.

Ik kan me voorstellen dat je broer bang is voor schending van zijn privacy - gezien alle dingen die je hier op dit forum over hem vertelt. Als ik hem was zou ik liever mijn sleutel onder beton laten storten dan die met jou te delen?

Wat een krom argument is dat. Die sleutel zorgt niet voor veiligheid, maar dagelijks even contact hebben. En zelfs dat nog maar beperkt.

En als je broer het niet wil dan wil ie het niet. Zo simpel is het.
 Hoe weet je broer trouwens dat je moeder zijn speeltjes gevonden heeft en een foto naar jou gestuurd heeft? Loop je niet het risico dat je zaken aan elkaar knoopt die niets met elkaar te maken hebben?

Hoe de vork ook in de steel zit, je kunt alleen maar het gesprek met je broer aangaan en je zorgen met hem delen.

1.je broer houdt van seksspeeltjes
2. Hij houdt van naaktrecreatie

Dat is dan zo. Daar hoef jij helemaal niks van te vinden. Sterker nog dat is privé en gaat je helemaal niks aan. Er zijn zoveel mensen die daarvan houden. 

Hij hoeft jullie geen sleutel te geven en hij hoeft ook zeker niet met jullie te delen wat hij privé doet. Ik neem aan dat jij ook niet met hem deelt wat voor seks jij het lekkerste vindt met je partner. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 15:38 Topicstarter

GinnyTwijfelvuur schreef op 05-10-2023 om 15:29:


Hoe weet je broer trouwens dat je moeder zijn speeltjes gevonden heeft en een foto naar jou gestuurd heeft? 


Ze heeft de ontdekking aan hem verteld... Echt niet dat deze ontdekking bespreken is met mij. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 14:56:

Ik had een goede relatie met mijn moeder. Ze had de foto's gemaakt om haar ontdekking te bespreken omdat zijn collectie niet haar ding was en een ongemakelijke ontdekking voor haar was.

Het hoeft haar ding ook helemaal niet te zijn want het was zíjn bedla waar het in lag. Wat heeft zij in vredesnaam daar te zoeken. Als zij gewoon de privacy van haar zoon respecteert, hoeft ze ook geen 'ongemakkelijke ontdekkingen' meer te doen. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 15:52 Topicstarter

Index224 schreef op 05-10-2023 om 15:41:

[..]

Het hoeft haar ding ook helemaal niet te zijn want het was zíjn bedla waar het in lag. Wat heeft zij in vredesnaam daar te zoeken. Als zij gewoon de privacy van haar zoon respecteert, hoeft ze ook geen 'ongemakkelijke ontdekkingen' meer te doen.

Juist, m.i. was ze verrast, zou ik ook hebben gezien onze moeder is overleden gaat die vlieger niet meer op. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:52:

[..]

Juist, m.i. was ze verrast, zou ik ook hebben gezien onze moeder is overleden gaat die vlieger niet meer op.

Ja dat is haar eigen schuld. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 15:57 Topicstarter

GinnyTwijfelvuur schreef op 05-10-2023 om 15:29:

Wat een krom argument is dat. Die sleutel zorgt niet voor veiligheid, maar dagelijks even contact hebben. En zelfs dat nog maar beperkt.

En als je broer het niet wil dan wil ie het niet. Zo simpel is het.
Hoe weet je broer trouwens dat je moeder zijn speeltjes gevonden heeft en een foto naar jou gestuurd heeft? Loop je niet het risico dat je zaken aan elkaar knoopt die niets met elkaar te maken hebben?

Hoe de vork ook in de steel zit, je kunt alleen maar het gesprek met je broer aangaan en je zorgen met hem delen.

contact is verwaterd ook omdat hij begrijpelijk maar toch tot onze iritatie over zijn zoektocht naar een passende baan spreekt en hij zelfs door de familie op verjaardag van mijn dochters door de veel familileden genegeerd wordt door het bovenstaande. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:57:

[..]

contact is verwaterd ook omdat hij begrijpelijk maar toch tot onze iritatie over zijn zoektocht naar een passende baan spreekt en hij zelfs door de familie op verjaardag van mijn dochters door de veel familileden genegeerd wordt door het bovenstaande.

Dus het contact is verwaterd en jij wil je broers sleutel perse hebben voor noodgevallen? Zijn collectie is in de hele familie besproken ofzo? 

En als je zo’n goede inbreker bent kun je in geval van nood toch wel even inbreken? Klinkt meer alsof jij zelf nogal geïnteresseerd bent in die collectie. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:20:

Ons probleem is dat we willen zorgen voor de veiligheid van mijn broer in geval van noodsituaties, maar we willen ook zijn privacy respecteren en het vertrouwen behouden, herstellen zonder over intieme zaken te spreken. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt bij het delen van de sleutels en dat we zijn persoonlijke grenzen respecteren.

In noodgevallen kan hij/jij 112 bellen, die krijgen de deur wel open hoor. 

Zijn collectie richt volgens haar zich voornamelijk op prostaatstimulatie; aantal zuignap-/strapon-dildo's, speciale prostaatdildo's, butplugs en zelfs een dildo-mount-meubel, voorbindgordel / dildo in de docuch

je kon ook gewoon seksspeeltjes zeggen.. of verwachtte je dat iedereen heel geschokt en met walging tegenover je broer zou reageren? Nee, laat hem lekker doen wat hij wilt. 

Ik vind het een vreemd verhaal. Waarom zo aandringen? De tekst lijkt trouwens van Google Translate te komen…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.