Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren


jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:59:

[..]

en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ?

Dan is dat zo. En dan komt hij weer bij of hij overlijdt. Zo gaan die dingen. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 15:57:

[..]

contact is verwaterd ook omdat hij begrijpelijk maar toch tot onze iritatie over zijn zoektocht naar een passende baan spreekt en hij zelfs door de familie op verjaardag van mijn dochters door de veel familileden genegeerd wordt door het bovenstaande.

Is dat vetgedrukte de ontdekking van de seksspeeltjes? Dan is het dus in je hele familie besproken. Gezellig! Nou ja, ik geloof helemaal niks van dit draadje, je bent lekker steeds nieuwe dingen aan het opwerpen. Als het wel waar is: hou je buiten zijn seksleven. Jij kan ook ‘s morgens van de trap af vallen nadat iedereen het huis uit is gegaan en in een uur doodbloeden. Dat is dan zo. Jammer dan, ook al hebben anderen een sleutel, het gebeurt toch. Hopelijk heb jij je seksspeeltjes dan wel goed opgeborgen. 

Jezus ik zou helemaal paranoide worden als de FBI gebeld werd als ik een weekendje wil chillen een van mijn seksspeeltjes genieten.... laat die man.  

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:15 Topicstarter

Kimdekim schreef op 05-10-2023 om 17:11:

Jezus ik zou helemaal paranoide worden als de FBI gebeld werd als ik een weekendje wil chillen een van mijn seksspeeltjes genieten.... laat die man.

Het gaat niet om een weekendje gewoon over een week niet de telefoon opnemen terwijl er niks bekend is voor vakantie ofz...

Wat is nu je probleem? 
Je broer wil zijn sleutels niet afgeven. Dus die krijg je niet. Einde. 

Wat ik me nog steeds afvraag is waarom jouw schoonvader, jouw broer heeft gevolgd. Ik vind dat zo bizar.

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:59:

[..]

en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ?

Je broer beseft dit , en alsnog wilt hij zijn sleutel niet aan je geven punt, blijkbaar vind hij bovenstaande minder erg dan dat jij /jullie zijn sleutel hebben. Dat spreekt boekdelen. Met de hele familie over zijn prive kletsen nou ja zeg

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:19 Topicstarter

Nick90 schreef op 05-10-2023 om 17:03:

[..]

Paar reacties hierboven vraag je je nog af hoe jullie ermee om moeten gaan als jullie zijn toys ontdekken. Het is duidelijk dat jij behoorlijk gefixeerd bent op die speeltjes.

Incorrect.  ik ben gefixeerd om dat d

Index224 schreef op 05-10-2023 om 17:02:

[..]

Maar je kan toch niet steeds controleren of hij bewusteloos op de grond ligt als hij even niet telefonisch bereikbaar is?



Nee, dat klopt, we kunnen niet altijd controleren of hij bewusteloos op de grond ligt als hij even niet telefonisch bereikbaar is. Punt van de onrust was dat niemand hem telefonicsh te pakken kreeg en hij op diverse dagen niet heeft open gedaan terwijl er als een .... manier is aangebeld op diverse tijdstippen. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:15:

[..]

Het gaat niet om een weekendje gewoon over een week niet de telefoon opnemen terwijl er niks bekend is voor vakantie ofz...

Hij heeft afstand genomen, wat ook niet zo gek is als je hele familie over je prive-seks leven roddeld, en er zelfs een forum over opent

Het vertrouwen gaat wel weg na zo’n gebeurtenis, misschien dat hij een noodsleutel aan een vriend heeft gegeven en het wel goed zit

en waar zegt hij als je zegt ik was bezorgd?

Is er iets met zijn gezondheid?waarom maak jij je zo druk dat hij bewusteloos op de grond ligt? Dat is echt raar. Wanneer gebeurt dat nou en waaeom zou je bij een volwassen man durect in de stress schieten als hij een paar dagen de telefoon niet opneemt. 

Jullie broer is klaar met jullie. Jullie hebben zijn privacy in ernstige mate geschonden. Blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat jullie uit zijn kasten en laden blijven. Ook doet de hele familie raar tegen hem omdat hij praat over solliciteren. Geen idee wat daar nou weer mis mee is. Laat hem met rust. Totaal niet boeiend dat hij seksspeeltjes heeft. Jullie hadden tegen je moeder moeten zeggen dat ze zich moest schamen en dat ze haar excuses had aan moeten bieden voor haar gedrag maar dat is nu te laat. Je broer vertrouwt je niet. Je krijgt geen sleutel. Hij heeft ook geen zin om elke keer de telefoon op te nemen. En wie weet hebben de buren wel een sleutel voor de plantjes en de post als hij weg is. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:49 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 05-10-2023 om 17:16:

Wat ik me nog steeds afvraag is waarom jouw schoonvader, jouw broer heeft gevolgd. Ik vind dat zo bizar.

Inderdaad! Hoezo ging de schoonvader de schoonbroer volgen naar het naaktstrand en hem begluren ?  Heb m aangegeven dat ik mijn broer steun als hij aangifte gaat doen. 

Jongens, serieus, dit is toch gewoon iemand die kickt op de beschreven speeltjes? Hoop ik dan toch. Dat vind ik een stuk minder ongezond dan dat er echt ergens een familie is die gaat zoeken in bedlades, geschokt is door wat zich daarin bevindt, het dan nodig vindt om daar foto’s van te maken en die te delen in en met de hele familie…

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:19:

[..]

Incorrect. ik ben gefixeerd om dat d

[..]



Nee, dat klopt, we kunnen niet altijd controleren of hij bewusteloos op de grond ligt als hij even niet telefonisch bereikbaar is. Punt van de onrust was dat niemand hem telefonicsh te pakken kreeg en hij op diverse dagen niet heeft open gedaan terwijl er als een .... manier is aangebeld op diverse tijdstippen.

Ik neem ook niet op en doe ook niet open als ik daar geen zin in heb. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:55 Topicstarter

Jonagold schreef op 05-10-2023 om 17:54:

Jongens, serieus, dit is toch gewoon iemand die kickt op de beschreven speeltjes? Hoop ik dan toch. Dat vind ik een stuk minder ongezond dan dat er echt ergens een familie is die gaat zoeken in bedlades, geschokt is door wat zich daarin bevindt, het dan nodig vindt om daar foto’s van te maken en die te delen in en met de hele familie…

Nee. Het stalken is echt gebeurd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.