Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren


jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:56 Topicstarter

Jonagold schreef op 05-10-2023 om 17:54:

Jongens, serieus, dit is toch gewoon iemand die kickt op de beschreven speeltjes? Hoop ik dan toch. Dat vind ik een stuk minder ongezond dan dat er echt ergens een familie is die gaat zoeken in bedlades, geschokt is door wat zich daarin bevindt, het dan nodig vindt om daar foto’s van te maken en die te delen in en met de hele familie…

De moeder heeft de foto van de toys gemaakt en deze ontdekking met mij tot mijn verbazing gedeeld zoals beschreven

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:57 Topicstarter

Kimdekim schreef op 05-10-2023 om 17:21:

en waar zegt hij als je zegt ik was bezorgd?

Dat heb ik inderdaad bij mijn broer aangegeven. 

wat zegt hij dan?

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:56:

[..]

De moeder heeft de foto van de toys gemaakt en deze ontdekking met mij tot mijn verbazing gedeeld zoals beschreven

En wat heb je toen tegen je moeder gezegd?

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 18:10 Topicstarter

Index224 schreef op 05-10-2023 om 18:04:

[..]

En wat heb je toen tegen je moeder gezegd?

Waarom ze is gaan neuzen gezien de vloer niet blank kan staan als de ijskast heeft gelekt... Dat het prive is. Ongemakkelijk is om met hem erover te praten. Wellicht een mannen dingen, maar ik heb geen intieme gesprekken met mijn broer of vrienden wat sommige vrouwen. Hoor wel eens wat tijdens een saunadag of als mijn vrouw een vrouwendag heeft bij ons thuis dan verbaas ik mij hoe open en intiem ze onderling met elkaar vertellen of intieme zaken. 

Moeder gaf aan dat ze wat had opgeruimd en hierdoor de toys in zijn bedla heeft ondekt. Ze wou 't bespreken en dacht ik neem een foto dan kan ik die laten zien omdat de ontdekking en deze bespreken niet gemakelijk was. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 18:12 Topicstarter

Kimdekim schreef op 05-10-2023 om 18:01:

wat zegt hij dan?

Dat hij de bel niet hoord heeft omdat hij om de x tijd een postorderberijf aanbelt, er huurders zijn die te lui zijn om even de sleutel te pakken, hij rond het zelfde tijdstip twee mannen bij hem aanbelde waarbij hij spijt had dat hij de deur had open gedaan, waren overduidelijk geen deur tot deur verkopers... Maar da's goed afgelopen

Het is walgelijk wat je moeder gedaan heeft. Wat opruimen en dan foto's maken en het doorvertellen. Jij maakt het nu nog erger door er foto's van te delen met je familie en te roddelen en van hem te verwachten dat je zijn huissleutel krijgt. Uit naam van je broer: Wil je hem alsjeblieft met rust laten?
En niet van hem verwachten dat hij op feestjes komt waar hij genegeerd wordt en iedereen zijn privacy te rabbel gooit?

Ja oke. Nou dan is het toch duidelijk. Hij wil gewoon lekker op zichzelf zijn en de sleutel niet inleveren bij jullie. En dat hoeft hij ook niet.  Mijn broer of schoonfamilie hebben ook geen sleutel

Ik was echt uit deze familie gestapt als ik je broer was. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 19:21 Topicstarter

Kimdekim schreef op 05-10-2023 om 18:20:

Ja oke. Nou dan is het toch duidelijk. Hij wil gewoon lekker op zichzelf zijn en de sleutel niet inleveren bij jullie. En dat hoeft hij ook niet. Mijn broer of schoonfamilie hebben ook geen sleutel

Wie helpt jullie dan bij nood ?

Directe buren voor mijn broer is uitgesloten,vriendin/schoonfamilie heeft ie nog niet.

Hahaha niemand.  De politie krijgt de deur heus open als het nodig is.  

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 18:10:

[..]

Waarom ze is gaan neuzen gezien de vloer niet blank kan staan als de ijskast heeft gelekt... Dat het prive is. Ongemakkelijk is om met hem erover te praten. Wellicht een mannen dingen, maar ik heb geen intieme gesprekken met mijn broer of vrienden wat sommige vrouwen. Hoor wel eens wat tijdens een saunadag of als mijn vrouw een vrouwendag heeft bij ons thuis dan verbaas ik mij hoe open en intiem ze onderling met elkaar vertellen of intieme zaken.

Moeder gaf aan dat ze wat had opgeruimd en hierdoor de toys in zijn bedla heeft ondekt. Ze wou 't bespreken en dacht ik neem een foto dan kan ik die laten zien omdat de ontdekking en deze bespreken niet gemakelijk was.

Wat een rare moeder zeg.

Ik dacht dat de herfstvakantie pas over een week begon.

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 22:08 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 05-10-2023 om 17:16:

Wat ik me nog steeds afvraag is waarom jouw schoonvader, jouw broer heeft gevolgd. Ik vind dat zo bizar.

Ja, begrijp het waarom niet ? 

Je familie is knettergek. Je leven wordt niet veiliger als er mensen een sleutel hebben. Als je al dood in huis ligt, dan ben je toch al dood. De kans is klein dat mensen 'toevallig' net op tijd zijn als je er al een paar dagen ligt.

Ik zou me compleet het apezuur schrikken als er opeens iemand zomaar mijn huis binnen komt om te controleren of ik nog leef. Ook als dat mijn ouders zouden zijn.
Daarnaast...mocht je bij een mogelijke calamiteit al binnenkomen om te checken of er niet iemand bewusteloos op de grond ligt, dan is het niet nodig dingen op te gaan ruimen en overal aan en in te gaan zitten. Dat is zelfs hoogst onbeschoft. En dan ook nog foto's maken en dat met heel de familie delen en iemand achtervolgen, die mensen sporen echt niet. Als ik je broer was zou ik verhuizen en die mensen nooit meer willen zien, echt heel akelig dit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.