Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren


Heeft jouw broer een sleutel van jouw huis? En zo ja, wat zou je er van vinden als hij gaat neuzen in jullie spullen, daar foto's van ging maken en die zou delen met god en iedereen?

jandegoede

jandegoede

06-10-2023 om 14:59 Topicstarter

Nowee schreef op 06-10-2023 om 11:09:

Heeft jouw broer een sleutel van jouw huis? En zo ja, wat zou je er van vinden als hij gaat neuzen in jullie spullen, daar foto's van ging maken en die zou delen met god en iedereen?

Mijn schoonouders hebben onze sleutel ivm noodgeval en zeker voor onze kids is het pre dat ze binnen x min bij ons zijn met een tweede auto en twee chaufeurs, broer rijdt geen auto. Neuzen tussen onze spullen zou ik niet waarderen. En aan de andere kant volgt er misschien een mooi en open gesprek hierover

jandegoede schreef op 06-10-2023 om 14:59:

[..]

Mijn schoonouders hebben onze sleutel ivm noodgeval en zeker voor onze kids is het pre dat ze binnen x min bij ons zijn met een tweede auto en twee chaufeurs, broer rijdt geen auto. Neuzen tussen onze spullen zou ik niet waarderen. En aan de andere kant volgt er misschien een mooi en open gesprek hierover

Dit lijkt me redelijk overdreven hoor. Hoe vaak komt dat nu werkelijk voor?
Je denkt echt veel te veel vanuit veiligheid en noodgevallen en andere uitzonderlijke situaties. Het leven kent nu eenmaal risico's.

Ik hoef ook geen gesprekken over wat ik allemaal in mijn huis heb en waarom. Als ik daar iets over kwijt wil, dan meld ik het wel.

¨ Door de ontdekking van onze overleden moeder, die volgens mij en mijn vrouw heeft geneused in zijn privespullen weet ik dat ze zijn seksspeeltjescollectie heeft gevonden. Zijn collectie richt volgens haar zich voornamelijk op prostaatstimulatie; aantal zuignap-/strapon-dildo's, speciale prostaatdildo's, butplugs en zelfs een dildo-mount-meubel, voorbindgordel / dildo in de docuche zag ik op de foto die mijn moeder heeft getoond na het oppassen op onze dochters."

Nou je hebt er verstand van TO, en wijlen je moeder is ook goed op de hoogte. 

Nou ik snap je broer heel goed, die is natuurlijk bang dat jullie zijn speeltjes komen “lenen” als hij niet thuis is.

ik hoop wel dat je naam verzonnen is en zo niet, dat je dan niet uit het noorden des lands komt. Je naam + situatie qua overleden moeder recent komen namelijk precies overeen met iemand die ik ken. 1 vd redenen waarom ik nooit mijn echte naam gebruik. 

Elpisto schreef op 06-10-2023 om 20:03:

ik hoop wel dat je naam verzonnen is en zo niet, dat je dan niet uit het noorden des lands komt. Je naam + situatie qua overleden moeder recent komen namelijk precies overeen met iemand die ik ken. 1 vd redenen waarom ik nooit mijn echte naam gebruik.

1 van de redenen dat ik me ook afvraag waarom dit topic er nog staat. Hier wordt de privacy  van een derde duidelijk geschonden.

Ik denk dat to niet in NL woont maar in Canada of Australie dat maak ik vooral op uit de manier waarop er 'Nederlands' wordt geschreven.

Daglichtlamp schreef op 06-10-2023 om 20:20:

[..]

1 van de redenen dat ik me ook afvraag waarom dit topic er nog staat. Hier wordt de privacy van een derde duidelijk geschonden.

En kun je iemand een behoorlijke naaistreek leveren ook!

Bolmieke schreef op 06-10-2023 om 20:57:

Ik denk dat to niet in NL woont maar in Canada of Australie dat maak ik vooral op uit de manier waarop er 'Nederlands' wordt geschreven.

Genoeg redenen tot twijfel iig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.