Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren


jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 16:08 Topicstarter

MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM schreef op 05-10-2023 om 16:04:

[..]

In noodgevallen kan hij/jij 112 bellen, die krijgen de deur wel open hoor.

Ja, punt is een politie merkt  niet prefentief op dat zijn smarthone een paar dagen uit stond, hij onbereik baas was en hij deed niet open omdat hij de deurbel door muziek niet hoorde. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:08:

[..]

Ja, punt is een politie merkt niet prefentief op dat zijn smarthone een paar dagen uit stond, hij onbereik baas was en hij deed niet open omdat hij de deurbel door muziek niet hoorde.

En wat was het noodgeval dan? 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:08:

[..]

Ja, punt is een politie merkt niet prefentief op dat zijn smarthone een paar dagen uit stond, hij onbereik baas was en hij deed niet open omdat hij de deurbel door muziek niet hoorde.


klinkt als iemand die met rust gelaten wilt worden ..

Echt, laat die man met rust. Hij is volwassen neem ik aan. Belachelijk dat zn privecollectie besproken wordt. Ik zou ook snel klaar zijn met zo'n familie.

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 16:24 Topicstarter

Plantenbak schreef op 05-10-2023 om 15:37:

1.je broer houdt van seksspeeltjes
2. Hij houdt van naaktrecreatie 

Jep, wij gunnen hem zijn passies voor naaktreactie en zijn seksspeeltjes.   

Vragen ons af hoe we hiermee omgaan zodra wij net zoals ons moeder zijn toys ontdekken of ze net zoals moeder aangaf dat hij toys in zijn douche/wc vergeten was weg te halen voor het bezoek. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 16:25 Topicstarter

Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:09:

[..]

En wat was het noodgeval dan?

Er was nu geen noodgeval wat niet wegneemt dat hij wel onbewust in zijn huis kon liggen... Vandaar dat het fijn is om bij nood zijn sleutel te hebben

Ik snap die broer wel. Ik zou ook geen sleutel geven aan mensen die zo met mijn privacy omgaan. Als iemand een sleutel heeft voor noodgevallen, dan gebruik je die enkel in noodgevallen en op aanvraag (bijvoorbeeld planten water geven tijdens vakantie). Je gaat niet in alle kasten en lades snuffelen, laat staan foto's maken van de inhoud en die met anderen delen. Zou ik snel klaar mee zijn, ontzettend onbeschoft. 
Je broer is volwassen en maakt eigen keuzes. Zo lang hij niemand kwaad doet ermee, laat hem lekker.

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:25:

[..]

Er was nu geen noodgeval wat niet wegneemt dat hij wel onbewust in zijn huis kon liggen... Vandaar dat het fijn is om bij nood zijn sleutel te hebben

Nee dan bel je de hulpdiensten ipv zijn huis binnen te gaan. 
En hoezo moet je z’n toys ontdekken? Je wil dus niet de sleutel voor noodgevallen maar om te snuffelen als je broer er niet is ofzo.  
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus. 

Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor. 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 16:35 Topicstarter

Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:31:

[..]

Nee dan bel je de hulpdiensten ipv zijn huis binnen te gaan.
En hoezo moet je z’n toys ontdekken? Je wil dus niet de sleutel voor noodgevallen maar om te snuffelen als je broer er niet is ofzo.
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus.

Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor.

Die hadden wij gebeld als hij mij niet had gebeld. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:35:

[..]

Die hadden wij gebeld als hij mij niet had gebeld.

Niks aan de hand dus. Geen reden om z’n sleutel af te troggelen. Hebben jullie nog nooit van privacy gehoord?

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 16:59 Topicstarter

Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:41:

[..]

Niks aan de hand dus. Geen reden om z’n sleutel af te troggelen. Hebben jullie nog nooit van privacy gehoord?

en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ? 

jandegoede

jandegoede

05-10-2023 om 17:00 Topicstarter

Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:31:

[..]

Nee dan bel je de hulpdiensten ipv zijn huis binnen te gaan.
En hoezo moet je z’n toys ontdekken? Je wil dus niet de sleutel voor noodgevallen maar om te snuffelen als je broer er niet is ofzo.
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus.

Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor.

Zijn toys zijn ontdekt en gedeeld door onze moeder niet door ons. 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:59:

[..]

en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ?

Maar je kan toch niet steeds controleren of hij bewusteloos op de grond ligt als hij even niet telefonisch bereikbaar is? 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:00:

[..]

Zijn toys zijn ontdekt en gedeeld door onze moeder niet door ons.

En wat vind jij ervan dat je moeder dat ontdekt heeft (en gedeeld)? 

jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:00:

[..]

Zijn toys zijn ontdekt en gedeeld door onze moeder niet door ons.

Paar reacties hierboven vraag je je nog af hoe jullie ermee om moeten gaan als jullie zijn toys ontdekken. Het is duidelijk dat jij behoorlijk gefixeerd bent op die speeltjes. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.