Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Geprikt met Pfizer, Moderna, Astra Zeneca of Janssen vaccin


11 mei via de huisarts astra zenica gehad en de 2e uitnodiging voor 27 juli zat er ook al bij. Heb al Covid gehad, ga toch voor de 2e prik denk ik. Geen klachten, alleen als ik op de prikplek duwde voelde ik wat beursigs.

Moderna, eerste prik gehad, kon via de online afspraak twee dagen later terecht op loopafstand. Top! Na een uur werd ik een beetje duizelig en na twee uur voelde ik een rare vermoeidheid, meer een soort zwaarte eigenlijk, alsof ik maar het beste doodstil kon blijven zitten. Dat duurde een halve dag. Daarna weer zo fris als voorheen. 

Dochter kreeg vanmiddag Pfizer en voelt een beetje pijn aan de insteekplaats. Hopelijk blijft het daarbij. De moeder van een vriendin heeft ook Pfizer gehad met alleen een pijnlijke bovenarm bij de prikplek.

MRI

MRI

27-05-2021 om 20:37

AnneJ schreef op 27-05-2021 om 20:05:

Dochter kreeg vanmiddag Pfizer en voelt een beetje pijn aan de insteekplaats. Hopelijk blijft het daarbij. De moeder van een vriendin heeft ook Pfizer gehad met alleen een pijnlijke bovenarm bij de prikplek.

AnneJ mag ik jouw vragen uit welk jaar jij bent? Ik dacht dat jij ook boven de zestig was (sorry als ik me daarin vergis) en daarom astra zeneca kreeg?

MRI

MRI

27-05-2021 om 20:38

MRI schreef op 27-05-2021 om 20:37:

[..]

AnneJ mag ik jouw vragen uit welk jaar jij bent? Ik dacht dat jij ook boven de zestig was (sorry als ik me daarin vergis) en daarom astra zeneca kreeg?

oh sorry ik zie nu dat het om je dochter gaat, dat verklaart het. sorry. FB: berichten mogen weg

Ik heb Astrazeneca gehad MRI. Ik ben benieuwd of ze me nog steeds eind juli gaan oproepen of eerder.

Te laat!

Vanochtend geprikt met Moderna, afspraak gemaakt op 17 mei. Mijn arm is een beetje beurs, verder nergens last van.

Poezie

Poezie

28-05-2021 om 14:04 Topicstarter

Zojuist mijn Janssen prik gehad 😃 Vooralsnog geen bijwerkingen, maar die kunnen nog komen 

Gistermorgen Janssen gekregen, m'n arm voelt alsof ik tegen de punt van een kast ben gelopen maar heb er probleemloos mee kunnen sporten. Verder wat ubbelig (licht misselijk, beetje hoofdpijn), mag allemaal geen naam hebben dus. 

Hier gisteren ook Janssen. Al heel snel een stijvige arm, dat werd ook al vrij snel weer wat minder. Beetje misselijk maar ook dat zakte af. Nu is mijn bovenarm gevoelig, maar verder nergens last van.

Het was trouwens flink druk bij de priklocatie op Schiphol, gisteren. En ik kreeg de vraag of ik was opgeroepen vanwege mijn geboortejaar of om medische redenen. Het antwoord (geboortejaar) leverde een groen stickertje op mijn formulier op en doorverwijzing naar de Janssen-prikhokjes. Er waren ook mensen met gele stickers die Pfizer kregen.

Groeten,

Temet

Poezie

Poezie

29-05-2021 om 09:13 Topicstarter

Gisteren rond 20:00 uur begon ik me wat grieperig te voelen. Afgelopen nacht niet goed geslapen, had wel echt griep gevoel maar volgens mij geen koorts. Aan mijn arm voelde ik gisteren niets maar sinds vannacht het gevoel alsof ik hem flink heb gestoten. Ik begin me nu langzamerhand beter te voelen, maar nog wel een beetje hoofdpijn en moe.

Sammy70

Sammy70

29-05-2021 om 10:58

Temet schreef op 29-05-2021 om 09:03:


Het was trouwens flink druk bij de priklocatie op Schiphol, gisteren. En ik kreeg de vraag of ik was opgeroepen vanwege mijn geboortejaar of om medische redenen. Het antwoord (geboortejaar) leverde een groen stickertje op mijn formulier op en doorverwijzing naar de Janssen-prikhokjes. Er waren ook mensen met gele stickers die Pfizer kregen.


Blauwe stickers zijn voor Astra-Zeneca. Toen ik er was was er dus geen groen, want geen Janssen. Dus de groene sticker heeft met het vaccin te maken, en dus indirect met het geboortejaar.

Zojuist geprikt en man ook! Groene sticker idd. Alles elke keer gecontroleerd en nog werd mijn man per ongeluk naar “verkeerde” vaccin verwezen (hij moest via medisch vanwege allergie). Vlak voor prik zelf, laatste check, had men het door en moest hij naar plek verderop. Daarna alles prima. Arm wat pijnlijk, maar ebt al weg. 

Ook gisteren geprikt met Janssen. Pijn aan de arm niet noemenswaardig. Toen ik gisteren naar bed ging, heb ik een tijdje liggen rillen. Geen verhoging verder. Ik ben vandaag nog brak opgestaan, stijf en wat hoofdpijn. Als het hier bij blijft, teken ik ervoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.