Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs

Nav het topic van een medeforummer waarin er weinig positiefs aan bod kwam. 
Hier nu een topic met alleen maar potivititeit.

Heb je iets positiefs te melden, doe het hier. Kleine geluks momentjes om samen te delen.

Ik zal aftrappen. 

Vandaag niet heel veel bijzonders, maar de kleding kast van de meiden zit eindelijk in elkaar. Samen met zoon even gefixt 💪


Ik vind het al een geluksmomentje als ik een nieuwe pot jam mag openmaken. Rustig draaien, die klik, het openen en dan de bovenste aardbeien er uit scheppen. Vanmorgen was het weer eens zo ver!

Geluksmomentje op de fiets een uurtje geleden, het gouden zonlicht over de stad, de lucht koel maar niet koud, prachtig!

Dat je puberdochter spontaan vraagt of je zin hebt om samen met haar naar de bios te gaan. 

Wij sluiten (bijna) altijd de dag af met dochter door het benoemen van iets positiefs. Dat kan iets heel kleins zijn. 

Vandaag had man samen met dochter lekker uitgebreid gekookt. 

Leuk Bijtje!

Hier een mooie dag, leukste vond ik dat ik eindelijk weer even wat tijd had met partner samen, en dat was een heel speciaal moment. (midden in turbulente tijden) 

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2022 om 06:44

Dochter die met haar liefste vrolijkste stemmetje smorgens je slaapkamer binnen wandeld. 
Goede morgen lieve mama het is ochtend! 🌞

Ik ben vrij vandaag en heb me voorgenomen om ook écht lekker vrij te zijn. Even boodschappen doen en verder lekker lezen en wandelen met de hond ☺️

Ik geniet van het doorzettingsvermogen van mijn zoon. Hij heeft niet de juiste mbo opleiding gekozen en begint daarom in september aan een andere opleiding. Toch gaat hij nu iedere dag opgewekt naar zijn leerbedrijf en school. Hij wil het jaar goed afmaken. Wat heb ik een bewondering voor zijn doorzettingsvermogen.

Dochter heeft vandaag een 'nieuwe' (tweedehandse) piano gekregen. Een heel mooi instrument, met een prachtige, heldere klank. Zomaar van iemand gekregen die hem niet meer gebruikte. Hij staat sinds een uurtje in huis. Hiervoor had ze er één in bruikleen dus dit is haar eerste eigen piano. Ik word er ook blij van! 

Leene

Leene

14-06-2022 om 13:27

Onze dochter die nu weer veel beter in haar vel zit dan in de corona periode en ons vermaakt met haar taalgevoel en woordgrapjes.
Onze zoon die als een dappere dodo door is gegaan nadat hij van school moest wisselen door pestgedrag. Na een dip in het voorjaar ( door flashbacks) is hij weer opgekrabbeld en gaat weer met plezier naar school. Naar zijn leuke positieve klas waar kinderen elkaar niet laten vallen.

Een super betoverende wandeling gemaakt, mijn dag kan (bijna) niet meer stuk. Vooral niet na een spontaan speels leuk momentje met meestal stugge zoon. Lichtpuntjes! 

Gisteravond: na weken steeds weer gezinsleden in het buitenland, eindelijk weer alle zes tegelijk thuis. En dat iedereen dan ook nog samen een spelletje wil doen ♥️

halverwege de dag thuiskomen (om thuis verder te werken) en dan zien dat voor-en achtertuin heel flink onder handen genomen zijn door manlief (die slecht tegen hitte kan)...dat was een megaverrassing!

Zoon die weer een vak gehaald heeft op de universiteit. 

Een ontzettend leuke teambuilding activiteit gedaan met werk vandaag. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.