Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

06-01-2011 om 21:37

Ik pak mijn aantekeningen erbij

bij art heb ik 2 keer een Hé moment gehad,
hij had een shirt aan met een teken erop, wat betekend dat teken?
in de bus stonden mannen met cijfers op hun rug, welke cijfers waren dat? en waarom?
ik vond karin dom! dus dat kan ook mol zijn
Ik vond soudos irritant!!! dus..dat zegt meestal ook wel iets
Wie gaat er nou met een handtas wieisdemol lopen te spelen??? whahaha
verder had ik geen opvallend heden.

Puck

Puck

07-01-2011 om 08:48

Grappig polly

Je hebt dezelfde aantekeningen gemaakt als wij. Wij hebben er nog een paar, ik zal als ik vanmiddag thuis ben eens kijken wat ons nog meer opviel.

mijk

mijk

07-01-2011 om 09:25

karin is niet zo dom als ze zich hier gedroeg. had ik echt een miloeska gevoel bij. En Art zou voor mij heel goed kunnen. Die 'ken' ik een beetje van lang terug en ik dnek dat hij het in ieder geval goed zou kunnen...

Mar pepijn heeft ook wel iets..

Mijk

toja

toja

07-01-2011 om 09:42

Handtas

Die handtas vond ik ook zo'n stom gezicht! En ik dacht het zelfde als jullie over Karin; ze doet dom; maar ik betwijfel of ze echt dom is.
Verder ben ik echt heel slecht in mollen raden. Ik mis altijd de helft.
Als ik nu zou moeten gokken zou ik ook voor Art gaan...

Mijn allereerste aflevering ever gezien!

Ik had het nog nooit gezien maar heel Nederland loopt ermee weg, dus ik was nieuwsgierig geworden. Was tijden geleden een keer middenin een aflevering gevallen en toen begreep ik er echt NIETS van. Dus nu speciaal de eerste aflevering gezien, en ik vond het wel leuk!
Ik weet dus totaal nog niet waar ik op moet letten, tekens op shirts en dat soort dingen, dat zou niet in me opkomen, dat kan dus ook allemaal iets betekenen??? Ik dacht dat ik alleen op opvallend gedrag bij opdrachten moest letten. En wat dat betreft weet ik het dus ook totaaaaaal nog niet.
Het enige dat ik eigenlijk raar vond dat was dat Pepijn akkoord ging met iedereen door laten gaan naar aflevering twee. Dat is toch raar als je zelf een vrijstelling hebt? Dan ben je toch blij dat je 1 concurrent minder hebt? Dat snap ik dus echt totaal niet. Jullie?

mijk

mijk

07-01-2011 om 11:23

Ze zijn er nu één dag geerke

de meeste deelnemers zijn zelf fan dus dan weggaan is ieders grote nachtmerrie. Iemand wegsturen is trouwens niet alleen een concurrent minder maar ook een verdachte. Maar ik denk dat ze hier allemaal zo bang voor zijn dat hij het een ander niet aan kan doen...

Mijk

mijk

mijk

07-01-2011 om 11:24

Oh ja

je moet dus echt overal opletten. Gekke teksten op reclameblokken kleuren die wel en niet terugkomen. Je wordt er totaal paranoia van.

MIJK

joos

joos

07-01-2011 om 13:21

Zo slecht in namen

ik vind het al knap dat iedereen sowieso al namen weet van de deelnemers. Nou ja, ik ken er een paar. Wat mij opviel was dat die ene actrice (van Julia's tango) zo duidelijk werd tegengehouden in de bus, terwijl die andere wel mocht doorlopen naar achteren. Dat werd ook duidelijk in beeld gebracht. Nu ben ik alleen even kwijt wie er ook al weer wel door mocht lopen, haha. Moet toch maar met een boekje gaan werken.
Volgens mij zat er in de beelden van de schilderijen die ze lieten zien in het museum, ook een schilderij dat op een deelnemer leek, de mol? Maar dat moet ik even nakijken bij Uitzending gemist.

Wilma

Wilma

07-01-2011 om 14:47

Hele handtas niet gezien

Dat ga ik dus ook maar even terugkijken.

Verder vond ik Karin ook erg dom dóen, met de nadruk op dóen. Bij té "nep" om een echte mol te kunnen zijn. Ik vond Horace zelf wel leuk om naar te kijken, die was lekker fanatiek, maar of hij de mol is ?

Dat teken op 't rode shirt van Art zeiden wij ook al meteen. Of dat chinees was voor mol. Met meteen dan de vraag of er wel mollen in China zijn .

Leuk, ik zit er weer helemaal in. Wie van jullie luistert ook naar radio 2 of waar dat ook is en weet die tip ??

Groetjes,
Wilma

Puck

Puck

07-01-2011 om 14:53

Op startpagina hyves

Ik zag net op hyves als je nog niet ingelogd hebt een foto staan bij de meest besproken onderwerpen. Daar stond een foto van WIDM en er ontbraken 2 personen: Art en KArin. Wat zou dat dan weer te betekenen hebben. ZIjn dat de mol en de winnaar of zijn het degenen die er als eerste uit gaan vliegen?

Wilma

Wilma

07-01-2011 om 16:30

Oh ja, vraagje over die busopdracht

Voor ik de hele aflevering weer ga zitten kijken (niet erg hoor, op zich). Als de mol steeds al in de bus zat, dan heeft die toch niet in kunnen stappen zodat wij 't zagen ?? Of was die mol een keertje ingestapt zónder dat er een ander al in de bus zat ? Snappen jullie m'n vraag/opmerking ?
Ik zit dus nu te denken of we wel alle deelnemers hebben zien instappen...

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

07-01-2011 om 16:58

Oh ja geerke

Ik ben ook een erg slechte in Wie is de Mol, maar ik lees nu dus een op de site van WIDM en daar staan dus allemaal dingen van vergezocht tot voor de hand liggend waar je op zou kúnnen letten. Voor de hand liggend zou kunnen zijn "een zonnebril op en een mol ziet ook niet goed" ofzo en vergezocht las ik net op die site en is "er kwam een merkje achteruit haar shirt en misschien stond daar een M op" .

Dus ja, zóver moet je 't zoeken allemaal. Wel grappig om even te lezen als even tijd over hebt.

Groetjes,
Wilma

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

07-01-2011 om 20:12

De mol

elk jaar kijk ik weer en elk jaar weer zit ik er naast. Wel laten ze dan in de laatste show zien hoe wij, als kijker, ook diverse aanwijzingen hebben gekregen. Bijvoorbeeld in namen van winkels of boten. En zo was er deze uitzending ook veel wat met art (kunst) en dus Art te maken had. Vandaar dat ik er op kom. Misschien slaat het helemaal nergens op, maar ja, paranoia na al die jaren de Mol....

Wat leuk

het is gewoon NOG een spelletje erbij

Ga niet kijken

vorige keer was ik zwaar teleurgesteld over hoe het spel werkt. Je moet gewoon de minst voor de hand liggende speler nemen. Het is altijd een sulletje.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2011 om 23:33

Wilma, de bus

Hebben we de mensen die gefilmd zijn in de bus ook uit zien stappen? Karin bijvoorbeeld is ingestapt, heeft daar 'onintelligent' staan doen, maar kan daarna gewoon als Mol op een bank zijn gaan zitten.

Heb pas gisteravond gekeken

Dus tot die tijd expres niet dit draadje gelezen uit angst voor spoilers. Volgens mij wordt het wel weer een leuke serie. Werkelijk geen flauw idee wie deze keer de Mol is, ze kunnen het allemaal nog zijn.

Wel vond ik het grappig om Hanna Bervoets stem te horen, ik lees haar columns altijd en ze had een veel diepere stem dan ik had verwacht. Die gigarugzak van Pepijn in de bus waarmee hij bijna een paar passagiers onthoofde vond ik zeer onhandig, dan kun je beter een handtas bij je hebben

Geerke, blijven kijken hoor. Het is echt een van de leukere spelletjes op tv.

Chris

Wij kijken nu serie 1 en 2

Vorig jaar met kerst de jongens serie 1 gegeven en nu serie 2. Ik ben de enige die die toentertijd gezien heb dus ik mag niet meedoen met mol raden. Wat heerlijk eenvoudig was het toen, pas in serie 2 had één van de deelnemers een tactiek bedacht: hij ging "mollig" doen waardoor hij verdacht zou worden en dan kon hij in alle rust kijken wie de echte mol was.

Voor nu weet ik het nog niet, ik vond Karin wel èrg dom doen en Horace, hm, hij kijkt zo trouwe-honderig uit zijn ogen dat ik daar ook niet helemaal in wil trappen.

Pelle

Wij hebben een leesmap en daar zit de avrobode bij, daar staan dat soort dingen natuurlijk in aangekondigd, vandaar dat ik hem vorig jaar al bij bol besteld heb.

Volgens mij wonen wij veel te ver uit elkaar om hem te lenen, leuk cadeautje voor moederdag toch?

Jongste is nu 2, die moet over 8 jaar zo'n beetje verplicht alle series kijken met ons.

16,99!

Hee Pelle,

Je bent toch wel 16,99 waard? Goed idee van Savon en een hartstikke leuk kado voor moederdag!

http://www.bol.com/nl/p/dvd/wie-is-de-mol-seizoen-1/1002004007615377/index.html

ps Kom je niet meer op de chat?

Klopt pelle

deel 1 is zeker niet het sterkste deel, maar toch wel heel leuk om te kijken zeker als je het nog nooit gezien hebt. Als je alle latere series gezien hebt denk ik dat je de mol er vrij snel uit pikt.

Voordat het hier op tv kwam heb ik twee (?) series op een belgische zender gezien. Die zou ik nou nog wel eens willen hebben.

Vanavond weer!

Ik ga even op heeeeel veel dingen letten want ik heb vorige week gewoon alleen "gekeken", haha. Misschien heb ik dan ook eeb "verdachte"....

Wilma

Wilma

13-01-2011 om 14:50

Ja, geerke

Ik verheug me ook al en ik ga proberen (ben zó slecht hierin) om allemaal verdachte dingen te zien. Maar meestal vallen ze me achteraf pas op omdat iemand 't zegt. Máár ik ga m'n best doen en geniet zowiezo.

Groetjes,
Wilma

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

13-01-2011 om 20:28

Yes!

We zijn er weer klaar voor!!

liora

liora

13-01-2011 om 22:02

Hmmm

Volgens mij Art, maar dat denk ik omdat Jan K in de lach schoot tijdens dat sniper spel. Hij had toen door dat Art de mol is. Denk ik.

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

13-01-2011 om 22:49

Ik zat ook op

Art, maar ik weet het niet. Het is TE nadrukkelijk. Weer veel kunst (art) en toen dat tshirt. don't believe everything you think....mmmmmm

Jan Uari

Jan Uari

13-01-2011 om 23:13

Ja hier ook

Hier wordt ook aan Ard (of Art) gedacht. niet door mijzelf want ik volg het maar met een half oog, maar dochter dacht ook in die richting.

Polly Shearman

Polly Shearman

14-01-2011 om 00:44

ik kwam om 23.45 thuis van mijn late dienst, en kon gelukkig gelijk op uitzending gemist de mol kijken ( waarom neem je het op pelle? je kan het toch online terug kijken?)
ik vind art zo overduidelijk, dat het dat misschien zelfs wel eens kan zijn,
manlief vind JAN een echte mol...
waarom komt niemand eerder op het idee om een baal stro mee te nemen???? en ik erger me nog steeds vreselijk aan een persoon... dus wellicht is dat ook niet zonder reden.
pepijn is het iig NIET en Karin ook niet.. weet niet waarom hoor...

oh.. wat een spanning, ik krijg last van "programma verwarring" als ik BZV kijk, zoek ik ook naar mollenstreken. Dat had ik vroeger ( ??) ook toen WIDM op vrijdag kwam, en daarna keken we naar LOST.. ik vertrouwde niemand daar, en ik zocht overal wat achter..
zijn er trouwens mensen die die hele serie van lost hebben gezien en mij uit kunnen leggen hoe het nou precies zit met die ijsberen enz? en met de ander misterie's op het eiland...
ander draadje misschien?
groet, polly

ga nu maar mijn bedje in... oh my god.. wat een vreemde late dienst heb ik gehad.. la la la la lepel

Sascha2

Sascha2

14-01-2011 om 11:23

Grappig polly

Ik denk namelijk juist wel dat het Pepijn is. Hij stond zo enthousiast mee te doen met het opletten bij het levende schilderij, dat ik dat een mollenstreek vind. Alle concentratie werd beinvloed, hij wees naar dingen die er nie toe deden etc. Deed me denken aan een serie van jaren geleden, waarbij een opdracht was: zing de juiste kinderliedjes. Een van de spelers begon wildenthousiast heel veel liedjes te zingen waardoor zij niet verdacht was. Ze bleek echter de mol te zijn en omdat ze wist welke liedjes geraden moesten worden begon ze heel veel verkeerde andere liedjes te zingen . Nou dat bracht me dus op Pepijn, net als zijn actie om iedereen vrij te stellen ipv een concurrent weg te laten vallen. Maar eerlijk is eerlijk, vorige week dacht ik nog aan Hanna en hup, die is het niet.... Och ik heb het pas een keer goed gehad, meestal vliegt mijn mol uit het proramma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.