Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

03-01-2009 om 18:41

Jaaaa

ik kijk er ook al naar uit!

Hier ook

De kinderen hebben het al omcirkeld in de gids. Helaas heb ik iets op school, dus ik kijk een dag later.

Bedankt!

Bedankt! Ik had nog niet meegekregen dat het donderdag alweer begint, maar ga nu zeker kijken. Ik vind het zo'n fijne serie om te volgen!

Hee leuk!

Ik ga ook weer kijken!

Carmen

Carmen

03-01-2009 om 20:44

Hé suus!

Jij ook fan? Ik ook! Of wij, moet ik zeggen.
Spelen de fans hier ook mee in de pool van wieisdemol.com ?

tonny

tonny

03-01-2009 om 22:22

Dochter helemaal blij!

Ze had nog niet gehoord dat de Mol weer ging beginnen. Mooi! ( 'Maar nu heb ik er wél weer een verslaving bij mam, want nu móet ik elke week kijken!!')

tonny

liora

liora

03-01-2009 om 23:58

Yep!

Kijk er al erg naar uit... heb ook meteen al een verdenking alleen gebaseerd op de foto in de Vara-gids.

Liora

SuusMaria

SuusMaria

04-01-2009 om 11:28 Topicstarter

Lekker kijken

Maar ik doe eigenlijk nooit mee aan polls of pools of watdanook. Gewoon lekker met z'n 3-en op de bank en lekker genieten!! Oooooh, ik heb al zoooo'n zin!!! Suus

Ja ik ook

ga zeker kijken en het met mijn dochter volgen.
Ze heeft er al helemaal zin in en was eerder op de hoogte dan ik zelf hahaha.
heb me net ook aangemeld op het forum want dat is ook altijd leuk.

Kan heyt alleen de eerste keer niet zien omdat ik dan mag werken en pik dan wel wat op bij de bewoners maar de video gaat aan hoor.

gr Ingmyr

Carmen

Carmen

04-01-2009 om 19:59

Liora

De rode kleding zeker? Nee hoor, dat is geen hint!

ano9

ano9

04-01-2009 om 20:16

Tuurlijk

daar blijf ik echt voor thuis hoor!!!!!!!!

mijk

mijk

05-01-2009 om 12:41

Echt waar????????!

Heerlijk...; oh ik ga effe deelnemers googlen!!!

Mijk

SuusMaria

SuusMaria

05-01-2009 om 20:55 Topicstarter

Ha daar ben je

Ik denk altijd elke aflevering weer iemand anders.... en altijd de verkeerde. Oudste zoon heeft t vaak goed...!

Voor de liefhebbers

is er ook een hyves site van WIDM.

Ook leuk net als de site van hun zelf natuurlijk.

nog 2 nachtjes slapen

SuusMaria

SuusMaria

06-01-2009 om 17:52 Topicstarter

Eens met berber!

Ik wil het ook NIET weten!! Suus

Eens met berber

Ik wil het ook ECHT niet weten, dan is er zoveel lol van het kijken af... Jammer is dat he? Ik zit er ook meestal ZO naast, dat ik inderdaad uit mijn stoel rol van verbazing en dat vind ik elk jaar weer leuk hahaha

Carmen

Carmen

06-01-2009 om 20:00

Suus

Ik heb een poll op mijn Hyve!
Ik hou het nu even op Rick. Is natuurlijk helemaal nergens op gebaseerd, behalve dat ik denk dat het een acteur zal zijn.

Groetjes,
Carmen.

SuusMaria

SuusMaria

06-01-2009 om 20:17 Topicstarter

Carmen (ot), nouja beetje dan...

Ik kom ff kijken!!

Mmmmmm pelle

Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je pas zaterdag over een afgevallen persoon mag praten omdat jij pas vrijdagavond kijkt.
Juist net na de uitzending is het leuk om er over te praten en speculeren.

Bn-ers...

Tja, het zullen wel allemaal bekende nederlanders zijn, die kandidaten, maar ik ken ze niet...

Berber en pelle

Nou, eigenlijk geen punt, gewoon een opmerking in pre-molse opwinding...
Bij nader inzien "ken" ik Vera Mann wel, van de song van vrouwenvleugel. En de gezichten van Jon en Paula komen me wel bekend voor, maar zelfs als ik naast ze zou zitten in de trein zou het niet in me opkomen dat ik naast een BN-er zou zitten. Maar dat mag de pret niet drukken hoor!

Leuke 1e aflevering

veel seizoenen gemist van de Mol maar deze ga ik proberen te volgen.

Ben benieuwd, heb nu nog geen idee wie de mol is of kan zijn....

gula

Suus

Suus

08-01-2009 om 21:49

De eerste aflevering

Leuke aflevering, ik denk dat Hans de mol is.
Goede 2e zou Rick zijn, maar zie meer in Hans.

Lynna

Lynna

09-01-2009 om 07:05

Niet te goed naar de site kijken vooraf!

Mijn zoon deed dat wel en zag daar een foto van de afvaller met rood scherm. Spanning was er af. Jammer.

Wilma

Wilma

09-01-2009 om 10:05

De 1e aflevering zou teveel verraden

stond ergens in een teeveegids.

(Pelle niet verderlezen ).

Maar ikzelf heb dat niet zo gemerkt gisteravond. Alhoewel ik me wel afvraag of nu gewoon Dennis dus niet de mol kan zijn omdat hij nee had geantwoord op de vraag of hij de mol zou willen zijn. En er is nóg eentje die nee heeft geantwoord, maar die die Ja hebben geantwoord, hebben we zo'n beetje allemaal gezien. Kun je die twee die nee hebben gezegd, nu uitsluiten ??

Ik vind 't trouwens een erg leuk programma, maar zit er áltijd naast. Oh ja, en ik luister nooit naar Hans Schiffers, dus als iemand hier dan effe de hint van de radio neer wil zetten als die is geweest ??

Leuk, ik heb er zin in ! (net als in 't meelezen hier).

Groetjes, Wilma

Ik denk..

Ik denk dat Rick de mol is, eigenlijk heb ik daar nog niet zoveel redenen voor.
Hans deed ook erg vreemd, maar ik had het idee dat hij echt gefrustreerd raakte, toen hij zijn plek niet kon vinden.
Sebastiaan is volgens mij een wannabe mol, hij doet erg verdacht, maar volgens mij gewoon om bijzonder te doen, en iedereen in de war te maken.
Aniek was de ander die nee had gezegd op de vraag of zij de mol wilde zijn, ik weet niet zeker of Dennis en Aniek nu helemaal uitgesloten zijn, vind het een beetje raar zo. Vond het ook niet eerlijk dat alle anderen geld moesten inleveren, alleen omdat ze de mol wel wilde zijn!
Ik vond het een leuke eerste aflevering, en ga het zeker volgen, soms via uitzending gemist, want ik werk wisselende diensten.
groetjes Ank

Rieke

Rieke

09-01-2009 om 12:46

Leuk, lees maar niet pelle

Volgens mij kan het ook zo zijn dat het hele mol zoeken in het begin in scene is gezet, dus dat er allang een mol was. Dat idee heb ik.
Maar ja, als dat niet zo is dan lijkt Froukje me een stabiele, onopvallende mol. En ze beginnen vast niet een mollenaktie in het begin. Hans of Rick die zich verdacht gedragen, volgens is dat de kijker op het verkeerde been zetten. Het lijken me ook geen mollen, zeker Rick niet, die wil nl. zo graag.
Leuk, leuk.

Faith

Faith

09-01-2009 om 13:15

Rieke

Ik heb ook echt het idee dat de mol allang was geregeld, wat denk je wat! Zo iemand moet volgens mij heel goed worden ingewerkt en kent alle opdrachten al en mogelijkheden om te "Mollen"
Ik vind het wel jammer dat je nu van geen enkele uitspraak meer kunt bepalen of die echt is og gelogen. De eerste afl. was wat dat betreft het leukst. (1e seizoen). Faith

Jesse_1

Jesse_1

09-01-2009 om 17:52

Tsja

Als ze de mol pas daadwerkelijk in Ierland gekozen hebben, hoe kan de mol zich dan verdiepen in de opdrachten? Hij/zij is immers constant bij de anderen en zou anders onopvallend een heel boekwerk met de opdrachten moeten doorwerken.
Niemand is dus uitgesloten (misschien is Dennis daardoor juist een betere kandidaat als mol -> hij wist van deze opdracht en heeft hierdoor zich heel duidelijk als niet-mol "voor kunnen doen" ("ik heb 'nee' gezegd, en ben direct naar deze kamer gestuurd").
Jesse

Polly Shearman

Polly Shearman

09-01-2009 om 20:56

Ik denk

dat er geen mol is.
dat daarom de muzikale aanwijzing gaat over diegene die weg gaat.

Of dat de mol wel gewoon eerder bekent was,
je kan nl niet onopvallend lang van de groep weg zijn om alle opdrachten te bekijken, te oefenen, en voorgesprekken te voeren. als je de mol bent
Normaal is de mol nl al eerder ter plaatse als de andere deelnemers heb ik begrepen juist om dingen door te nemen, te oefenen enz.

maar los daarvan was mijn aller aller eerste gevoel dat paula de mol is.

dennis vind ik heerlijk om naar te kijken,
maar dat terzijde

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.