Seksualiteit
jandegoede
05-10-2023 om 14:36
Verstekken van reserve sleutels voor noodgevallen én seksspeeltjescollectie respecteren
Hallo ik ik zit met het volgende;
Aangezien onze ouders van mij en mijn en mijn broer zijn overleden, zijn mijn vrouw en ik de aangewezen personen om in geval van nood bij te springen en tijdens vakanties de post in de gaten te houden voor mijn broer. O.a. omdat hij geen vriendin heeft, hij geen aanspraak heeft op schoonfamilie en geen vrienden heeft vinden wij het belangrijk om juist over zijn huissleutels te bezitten voor het geval dat.
Door de ontdekking van onze overleden moeder, die volgens mij en mijn vrouw heeft geneused in zijn privespullen weet ik dat ze zijn seksspeeltjescollectie heeft gevonden. Zijn collectie richt volgens haar zich voornamelijk op prostaatstimulatie; aantal zuignap-/strapon-dildo's, speciale prostaatdildo's, butplugs en zelfs een dildo-mount-meubel, voorbindgordel / dildo in de docuche zag ik op de foto die mijn moeder heeft getoond na het oppassen op onze dochters.
Wij voelen door de samenhang aan dat mijn broer, uiteraaard terughoudend is om ons de sleutels te geven voor noodsituaties of om een oogje in het zeil te houden op een gepaste wijze. Wellicht ook omdat hij weet dat ik een kei ben in lockpicking. Gezien hij niet wil naar mijn interpertatie wil dat zijn sexuele voorkeur uitlekt bij kennisen / familie. Wat indirect volgens ons ook meespeelt dat ik weet dat hij deze zomer een dag is gespot in het dorp van mijn schoonouders waarna mijn schoonvader hem is gevolgd waardoor hij ontdekte dat hij geniet van naaktrectatie op het gemengde gedeelte. Waardoor zijn privecy door mijn moeder en mijn schoonvader volgens ons is geschonden terwijl hij gewoon doet wat voor hem goed voelt. Heel eerlijk, omgekeerd heeft hij niet onze reserve sleutel van ons huis ook omdat hij geen auto rijdt, daarom hebben mijn schoonouders de sleutels van ons huis waardoor wij ons niet drukken maken over onze sextoys ontdekt worden.
Hoe anticpieren wij hierop zodat hij wel de benodigde sleutels verstrekt en behouden wij gelijkertijd de familierelatie ?
jandegoede
05-10-2023 om 16:08
MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM schreef op 05-10-2023 om 16:04:
[..]
In noodgevallen kan hij/jij 112 bellen, die krijgen de deur wel open hoor.
Ja, punt is een politie merkt niet prefentief op dat zijn smarthone een paar dagen uit stond, hij onbereik baas was en hij deed niet open omdat hij de deurbel door muziek niet hoorde.
Nick90
05-10-2023 om 16:09
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:08:
[..]
Ja, punt is een politie merkt niet prefentief op dat zijn smarthone een paar dagen uit stond, hij onbereik baas was en hij deed niet open omdat hij de deurbel door muziek niet hoorde.
En wat was het noodgeval dan?
MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM
05-10-2023 om 16:13
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:08:
[..]
klinkt als iemand die met rust gelaten wilt worden ..
Index224
05-10-2023 om 16:14
Echt, laat die man met rust. Hij is volwassen neem ik aan. Belachelijk dat zn privecollectie besproken wordt. Ik zou ook snel klaar zijn met zo'n familie.
jandegoede
05-10-2023 om 16:24
Plantenbak schreef op 05-10-2023 om 15:37:
1.je broer houdt van seksspeeltjes
2. Hij houdt van naaktrecreatie
Jep, wij gunnen hem zijn passies voor naaktreactie en zijn seksspeeltjes.
Vragen ons af hoe we hiermee omgaan zodra wij net zoals ons moeder zijn toys ontdekken of ze net zoals moeder aangaf dat hij toys in zijn douche/wc vergeten was weg te halen voor het bezoek.
jandegoede
05-10-2023 om 16:25
Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:09:
[..]
En wat was het noodgeval dan?
Er was nu geen noodgeval wat niet wegneemt dat hij wel onbewust in zijn huis kon liggen... Vandaar dat het fijn is om bij nood zijn sleutel te hebben
MamaE
05-10-2023 om 16:26
Ik snap die broer wel. Ik zou ook geen sleutel geven aan mensen die zo met mijn privacy omgaan. Als iemand een sleutel heeft voor noodgevallen, dan gebruik je die enkel in noodgevallen en op aanvraag (bijvoorbeeld planten water geven tijdens vakantie). Je gaat niet in alle kasten en lades snuffelen, laat staan foto's maken van de inhoud en die met anderen delen. Zou ik snel klaar mee zijn, ontzettend onbeschoft.
Je broer is volwassen en maakt eigen keuzes. Zo lang hij niemand kwaad doet ermee, laat hem lekker.
Nick90
05-10-2023 om 16:31
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:25:
[..]
Er was nu geen noodgeval wat niet wegneemt dat hij wel onbewust in zijn huis kon liggen... Vandaar dat het fijn is om bij nood zijn sleutel te hebben
Nee dan bel je de hulpdiensten ipv zijn huis binnen te gaan.
En hoezo moet je z’n toys ontdekken? Je wil dus niet de sleutel voor noodgevallen maar om te snuffelen als je broer er niet is ofzo.
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus.
Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor.
jandegoede
05-10-2023 om 16:35
Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:31:
[..]
En hoezo moet je z’n toys ontdekken? Je wil dus niet de sleutel voor noodgevallen maar om te snuffelen als je broer er niet is ofzo.
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus.Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor.
Die hadden wij gebeld als hij mij niet had gebeld.
Nick90
05-10-2023 om 16:41
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:35:
[..]
Die hadden wij gebeld als hij mij niet had gebeld.
Niks aan de hand dus. Geen reden om z’n sleutel af te troggelen. Hebben jullie nog nooit van privacy gehoord?
jandegoede
05-10-2023 om 16:59
Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:41:
[..]
Niks aan de hand dus. Geen reden om z’n sleutel af te troggelen. Hebben jullie nog nooit van privacy gehoord?
en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ?
jandegoede
05-10-2023 om 17:00
Nick90 schreef op 05-10-2023 om 16:31:
[..]
Dat voor noodgevallen is sowieso een slecht excuus.Je hebt sowieso niks boven, in de wc of de douche te zoeken. Koop zelf speeltjes als je ze zo interessant vind hoor.
Zijn toys zijn ontdekt en gedeeld door onze moeder niet door ons.
Index224
05-10-2023 om 17:02
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 16:59:
[..]
en wat als hij - gezien hij geen vrienden heeft, en geen relatie - hij op de vloer lag en bewusteloos was... ?
Maar je kan toch niet steeds controleren of hij bewusteloos op de grond ligt als hij even niet telefonisch bereikbaar is?
Index224
05-10-2023 om 17:02
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:00:
[..]
En wat vind jij ervan dat je moeder dat ontdekt heeft (en gedeeld)?
Nick90
05-10-2023 om 17:03
jandegoede schreef op 05-10-2023 om 17:00:
[..]
Paar reacties hierboven vraag je je nog af hoe jullie ermee om moeten gaan als jullie zijn toys ontdekken. Het is duidelijk dat jij behoorlijk gefixeerd bent op die speeltjes.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.